X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Til hiphop-folket; forbered jer...


Svar
dchangdchangSkrevet 26/08-03 23:54 
Nu kommer Danger Mouse & Jemini snart med deres debutplade og den er på nettet blevet sammenlignet med Dre's "The Chronic" og NWA's første plader. Her er hvad gaffa siger:

Citat start: "Oooooog hvor fanden kom de så lige fra??? Man sætter pladen på, og under første nummer tænker man... "ja o.k., tænkte det nok, coveret så sgu også lidt mærkeligt ud." Hvorefter andet nummer langsomt begynder at trække tårer frem, og det er altså kun en interlude! Snak om at blive positivt overrasket, eller som min ven Toft ville sige: det her er ikke en plade, der er lavet over en sommer. Hold op en tour de force. Som albummet folder sig ud, bliver ens ører spidsere og spidsere, indtil de ikke kan være i nærheden af balloner. Helt seriøst! DM aka Danger Mouse stryger straks til tops på listen over verdens mest oversete producere, og Jemini nagler dig til højttaleren med sit skræmmende flow. At fremhæve et nummr fra Ghetto Pop Life er stort set umuligt uden at glemme noget. Så det vil jeg ikke rode mig ud i. Dette album er ikke bare normalt godt. Det er et af dem, der bliver øverst i bunken i et langt stykke tid. Du ved, et af dem uden så meget støv. Er det ikke bare skide fantastisk at blive taget med bukserne nede nogle gange?!!" Citat slut.

Det bliver stort det her. Glæder mig. :-)

Hør lidt her.....
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/09-03 15:04 
Jeg har nu tjekket dit link.

Vi er begge enige...

WHOA! Det er klasse. Lyder slet ikke "Undergrund".

Alle tracks holder 100%.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 07/09-03 15:05 
Hvad sagde jeg? :-) Nej det er virkelig klasse. Velproduceret som var det Guru's tvillingebror. *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
The BruceThe BruceSkrevet 07/09-03 15:18 
For f***** det er fedt!!

Det minder mig om en producer, der hedder Kanye West's produktioner (Rocafella- Jay-z, Freeway, Camron osv.)

Kunne det eventuelt tænkes, at du var i stand til at skaffe et eksemplar gennem Stereo Studio til mig og måske Born2Play (hvis pengene er der)?!

Hot shit!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dchangdchangSkrevet 07/09-03 15:20, rettet 07/09-03 15:20 
Ja det kan godt lade sig gøre. Jeg har personligt bestilt dem hjem, og i et større antal. For det er virkelig guf. Så det kan sagtens lade sig gøre. Den koster 150.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 07/09-03 17:45 
Jeg tager en med så :)
» a winner is you «
yokanabsteryokanabsterSkrevet 07/09-03 18:53 
WOOW dette er squ klasse, nogle af de beats, manner, at sammenligne med the dre's bedste er næsten muligt!
Ldt akrobatic, tribe called quest og mos deff wooow, med en sjat beatnuts og et twist grand old school!
Born2Play >
WHOA! Det er klasse. Lyder slet ikke "Undergrund".

Alle tracks holder 100%.

Hvad er der nu galt med undergrund?
Det flow det er i nogle af beat'sne de løfter squ en!
Det kan være jeg snupper en med!
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/09-03 19:28 
Noget undergrund har bare en tendens til at forsøge, at være "deep" med wack beats og nogle gange lidt for langhåret lyrik (der desværre ender med at falde til jorden alligevel).

Men jeg har også virkelig hørt meget guf...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:07 
Jeg modtog min Ghetto Pop Life i dag på 2x LP, helt klart et højdepunkt ud af mange her i 2003.

Desuden modtog jeg også, endelig, mit eksemplar af J-Zone's nyeste "$Ick of Being Rich"! Helt klart noget I skal tjekke, hvis ikke I kender til det. Anyone for Ho Kung-Fu?!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 08/09-03 22:09 
Nice. Hvor købte du den henne? Er coveret ligeså lækkert som på cd'en? (hvis du altså har set det)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:14 
Jeg arbejder i Danmarks største CD/vinyl importbutik, så jeg bestilte det selvfølgelig her igennem. Har haft den i pre-order noget tid.

Jeg har ikke fysisk holdt CD-udgaven i hånden, da vi ikke har bestilt nogen hjem, men de plejer at være identiske motiv-mæssigt, så det må jeg sige ja til. (+ vinyl udgaverne altid er mere lækre ;))

Men to stk fik vi hjem idag, én til mig og én til min kollega (som desuden har en af DK's største hip hop vinyl samlinger - hvis ikke den største!)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 08/09-03 22:18 
Jeg er dødmisundelig. :-) Har bare ikke nogen pladeafspiller. Snøft.

Det bliver da ihvertfald spændende at se når DM & Jemini bryder igennem. Jeg har prøvet af spille det for nogle kunder, og der kommer nogle mærkelige reaktioner engang imellem. :-) Det er bare lækkert. Intet mindre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 08/09-03 22:29 
Ja ja, det er alt sammen meget godt, men vi ved jo alle hvem der Owner, det er selfølgelig L.O.C og Suspekt :D
Sælg mig en Xbox =)
dchangdchangSkrevet 08/09-03 22:30 
Malk De Koijn john travoldtager L.O.C og Suspekt med en fiskepind bigtime... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/09-03 22:34 
^^ Netop!
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:35, rettet 08/09-03 22:36 
AJ:

En typisk kommentar...

Jeg troede lige da jeg så Owner, at der stod Ownerz og blev helt glad, men så kom vi til navne som Suspekt :! Der er 1/2 gode numre på deres nyeste LP, kan ikke lige huske hvad de hedder, og gider ingengang sætte den på for at finde ud af det (ja, jeg har den, men kun fordi man skal støtte dansk hip hop).

L.O.C. er fedt stodder-rap, men lad os nu ikke blande dem alle sammen, når de alligevel ligger for langt fra hinanden, til at vi kan sammenligne dem.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:38 
dchang >

Malk De Koijn john travoldtager L.O.C og Suspekt med en fiskepind bigtime... ;-)

Lige netop. Hvem sagde Jyder Mæ Attityder?

Forresten nogen der så Malk de Koijn i Aarhus i weekenden? Eller Redman? Masta Ace(uhh yeah!)? Jeg var derude med slænget, virkelig fedt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/09-03 22:38 
Teki >
J-Zone...

The Trojan war *lol* Jeg har aldrig moret mig så meget :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 08/09-03 22:39 
Dj Premier og Guru kan heller ikke sammenlignes med dansk rap. Det ligger milevidt fra hinanden, både i kvalitet og indhold. The Ownerz er osse klart et af bedre albums i år. Meget klart endda, efter min mening.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:39, rettet 08/09-03 22:40 
B2P->

Ye :D

Du smider ikke penge ud af vinduet hvis du investerer i den nye!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/09-03 22:41 
Teki: Så du Århus Open i Break Fredag aften på Univers, Århus?

Jeg var der ikke selv, men en af mine venner, Mikkel, vandt. Ved ikke om det var hele tuneringen, men noget vandt han ;)
Det ku' være du havde set ham?
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:41 
dchang >

Dj Premier og Guru kan heller ikke sammenlignes med dansk rap. Det ligger milevidt fra hinanden, både i kvalitet og indhold. The Ownerz er osse klart et af bedre albums i år. Meget klart endda, efter min mening.

Jeg håber heller ikke det lød som om jeg sammenlignede der?

Det er årets udgivelse, der går lang tid til næste gang, jeg kommer til at se så meget frem til en udgivelse (altså til næste udspil fra deres side =))!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:45, rettet 08/09-03 22:45 
Pieyanthikos >
Teki: Så du Århus Open i Break Fredag aften på Univers, Århus?

Jeg var der ikke selv, men en af mine venner, Mikkel, vandt. Ved ikke om det var hele tuneringen, men noget vandt han ;)
Det ku' være du havde set ham?

Nope, det tror jeg da ikke. Jeg var langt væk i weekenden, så jeg udelukker ikke noget ;))

Arj, det mener jeg bestemt ikke jeg så. DESVÆRRE! Jeg elsker break!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/09-03 22:46 
Ok, det kunne bare godt være, siden du lige var i Århus ;)
dchangdchangSkrevet 08/09-03 22:46 
Teki >


Jeg håber heller ikke det lød som om jeg sammenlignede der?



No, not at all.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
The BruceThe BruceSkrevet 09/09-03 16:26 
dchang >

Malk De Koijn john travoldtager L.O.C og Suspekt med en fiskepind bigtime... ;-)


Amen- Kyksi kaksi - dér!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig