X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt om Freedom Fighters og Jesper kyd


Svar
Per SPer SSkrevet 25/08-03 13:03, rettet 25/08-03 13:17 
Der skal også være eksklusive ting til læserne af P:R. (forbehold for tastefejl o.lign.)

Bag om musikken til Freedom Fighters
Et interview med Jesper Kyd

Per S:
Freedom Fighters foregår i et alternativ univers, hvor der er krig mellem amerikanere og russere i New York. Da du selv bor og opholder dig på Manhattan, havde 11. September begivenhederne nogen indf... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 25/08-03 13:03, rettet 25/08-03 13:17 
Der skal også være eksklusive ting til læserne af P:R. (forbehold for tastefejl o.lign.)

Bag om musikken til Freedom Fighters
Et interview med Jesper Kyd

Per S:
Freedom Fighters foregår i et alternativ univers, hvor der er krig mellem amerikanere og russere i New York. Da du selv bor og opholder dig på Manhattan, havde 11. September begivenhederne nogen indflydelse på stemningen i musikken?

Jesper Kyd:
Lydsporet til Freedom Fighters (FF) var det første musik jeg skrev efter 11. Sept. Jeg kom af med nogle af mine frustrationer via denne musik. Når man bor på Manhattan (der lige var blevet angrebet) og skriver musik til et projekt, hvor Manhattan bliver fiktivt angrebet, er der naturligvis paralleller som ender i musikken.

Musikken er skrevet i mange forskellige stilarter, og der er alt fra kærlighedstemaer til storslået helte musik. Jeg havde planlagt lydsporet meget nøje og arbejdede med idéer til musikstilen længe. Da tidspunktet så var inde til at skrive musikken, kunne jeg udelukkende koncentrere mig om melodier og stemning.

Per S:
Teksterne som Budapest Radio Choir synger, er skrevet af den franske forfatter Gaelle Obligy, kan du fortælle noget om indholdet i teksterne?

Jesper Kyd:
Musikken indeholder mange forskellige idéer. Sangteksterne er meget poetiske og abstrakte. Teksten til "Winter Action" indeholder en samtale mellem mennesker og deres gudinde. "Main Title" handler om en ny krig der er på vej og "March of the Empire" er en sang om død og ødelæggelse. I sangen synger sopranen solo om hendes søn, og at han ikke skal være bange for at melde sig til den russiske hær og gå i krig. Der er også en sang der handler om at få folket samlet og gå i krig mod det russiske imperium.

Per S:
Med fokus på action, eksplosioner og kugleregn, er du aldrig nervøs for, at det store arbejde der ligger i orkestermusikken, går tabt i larmen?

Jesper Kyd:
Egentligt ikke. Alting er nøje planlagt og jeg sørger for at musikken bliver brugt på en måde, så man får al musikken at høre, selvom der udelukkende er krig på visse områder af banerne. At indsætte musikken i FF var et kæmpe arbejde. Jeg har gennemført spillet på alle sværhedsgrader mange gange, for at være sikker på, at musikken blev brugt på den bedste måde.

Per S:
Er der steder i spillet som du er specielt tilfreds med, hvor brugen af musikken, forstærker indtrykket af en bestemt filmsekvens eller bane?

Jesper Kyd:
Vi arbejdede meget på at få indledningen perfekt. Der lyder måske simpelt når man lytter til musikken, men det var et område vi brugte meget tid på. Jeg syntes også at sekvensen, med frihedskæmperne på fiskebåden der ”crasher”, bruger musikken godt. I spillet er det et sted hvor, så snart man går ud på et tag for at springe en helikopter i luften, starter en soprano solo uden brug af musik. Når helikopteren sprænger så i luften, synger alle 60 personer i koret.

Per S:
Bliver der kasseret færdige musikstykker, hvis det viser sig at de ikke passer ind i helheden?

Jesper Kyd:
Ja, det er vigtigt at alle elementerne passer sammen. Musikken må ikke fjerne noget af stemningen i spillet, den skal gøre den dybere. Der var specielt et musikstykke, som vi ikke havde tænkt os at bruge i spillet, men da det blev sat i, blev det pludseligt meget nemmere at forstå idéen bag musikken. Det endte med blive et af de mest brugte musikstykker i hele spillet.

Per S:
Er det noget der forekommer tit og vil de evt. dukke op på et soundtrack til spillet?

Jesper Kyd:
Det forekommer en gang imellem. Det kommer for det meste an på, om der er ting der bliver ændret i spillet. Måske bliver noget af historien ændret, også er der pludselig noget musik i overskud. Når noget af musikken ikke bliver indsat i spillet, dukker det for det meste op på CD soundtracket. Der er musik på soundtracket til FF, der ikke endte i spillet. De er personlige eksperimenter, som vi ikke forsøgte at indsætte i spillet. Alle færdige musikstykker til endte i spillet.

Per S:
Hvor lang tid er der brugt samlet på musikken. Fra de første forhandlinger til de sidste musikfiler var sendt af sted?

Jesper Kyd:
Det er svært at sige. Musikken blev skrevet på omkring 3 måneder, men jeg havde forberedt dette arbejde i månedsvis. Det tog også lang tid at optage, klippe, mixe og master musikken. Desuden blev koret "orkestreret" og sangteksterne skrevet. Til sidst arbejdede jeg på at indsætte musikken i spillet og sætte CD soundtracket sammen.

Per S:
Kan man se hvor Jesper Kyd og Nano Studios holder til i Freedom Fighters?

Jesper Kyd:
Nej, det ville ellers have været fedt. ;) Vi snakkede faktisk om at gøre det. :)

Alle rettigheder til denne tekst tilhører Gamers 2 Gamers.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
AmbyAmbySkrevet 25/08-03 15:52, rettet 25/08-03 15:55 
Mange tak!
Det må siges at være god service.
Hvis der skulle være nogle enkelte der ikke ved det, kan Freedom Fighters demoen (PC) downloades på nedenstående link (DailyRush).
Selvom det er til PC giver det et meget godt billede af hvordan konsolversionerne bliver. Der tegnes også et tydeligt billede af styringen som virker lavet til konsol.

Derudover kan det siges at jeg synes at demoen var rimelig svært, og jeg havde mit hyr med at komme igennem.

Lige et generelt spørgsmål : _Når_ man køber spillet den 25'ende.. Hvilke version skulle så være bedst ? GC, PS2 eller XBOX. (for komme det ikke til alle 3 ?)

Det er dansk. Støt det nu. :)
EDIT: Og musikken er faktisk noget man bemærker. Klart over gennemsnittet.


I spillet er det et sted hvor, så snart man går ud på et tag for at springe en helikopter i luften, starter en soprano solo uden brug af musik. Når helikopteren sprænger så i luften, synger alle 60 personer i koret.

Den scene er i demoen. Men kan ikke huske om musikken er som beskrevet. Var for grebet af det :D

Freedom Fighters PC Demo
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoChronoSkrevet 25/08-03 16:22, rettet 26/08-03 15:15 
Helt tilfældigt så har jeg netop gennemført den nævnte demo. Spillet virker rigtigt fedt. Simpel kontrol der sagtens ville kunne gøre sig på en konsol, og fjenderne springer ikke vanvittigt hurtigt frem og skyder. Så reflekser i musehastighed er ikke nødvendige.

AI'en på de folk man har med sig er ikke altid helt god, nogle gange stormer de bare frem selvom man beder dem lade være. Det blev dog ikke noget problem i demobanen, da der var rigeligt med medikits.

Hvis der er tilstrækkelig med variation i spillets baner, så tror jeg det bliver ganske fedt. Hvis ikke så er det synd for Kyd's fantastiske musik.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 25/08-03 18:23, rettet 25/08-03 18:54 
De tre konsolversioner har fået 80% i EGM.
Jeg håber virkelig, at det afspejler spillets kvalitet, og at vi dermed har fået en dansk udvikler i verdensklasse :)

Tre ret gode spil ud af tre mulige, er dælme flot.
Specielt er det fedt, hvis de holder stilen fra Hitman 2, og laver et godt spil til alle platforme.
quadquadSkrevet 25/08-03 18:31 
Ermm hvordan zoomer man og skyder samtidig? :D
NaieraNaieraSkrevet 25/08-03 18:55 
Ved at købe det til PS2 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 25/08-03 18:56 
ok, kan bare ik se hvordan det vil hjælpe mig i PC-demoen ;)
AmbyAmbySkrevet 25/08-03 19:13 
holder højremussetast nede og trykke på venstre ?

Igen, en der har set alle 3 versioner og kan konkluderer på det ? er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 25/08-03 19:15 
Nej, når jeg gør det zoomer den bare tilbage igen.
AmbyAmbySkrevet 25/08-03 19:16 
også når du holder knappen inde ??
anyway, det virkede her..
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 25/08-03 19:21 
Hmm, jeg kan ik :/

Nw, man behøver ik snipe jo :P
Og helikopteren kan man bare lade være :P
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/08-03 19:36, rettet 25/08-03 20:27 
Rigtig fedt Per S! Det må du altså gøre igen... Jeg har ingen mulighed for at læse Gamers 2 Gamers:'(

Men det er også et godt inteview:) Han lavede også musikken til Hitman 2?:=)
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 26/08-03 12:53 
Naiera >
Ved at købe det til PS2 ;)

Du har jo anmeldt Freedom Fighters; Hvad er "the good word" om spillet?

Er det værd at købe? Nogle nævneværdige forskelle på de 3 konsolversioner?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 26/08-03 12:59 
Nu er det så kun PS2 versionen jeg spillede, men jeg kan da sammenligne med PC demoen, hvis I gerne vil have det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 26/08-03 13:02 
Jeg påtænker selv at købe PS2 versionen, så du må gerne lave en sammenligning med PC demoen - den gennemførte jeg igår :-)

Det allervigtigste er dog, om spillet er værd at købe? Jeg kunne godt li' PC demoen, men vil foretrække at spille spillet med et joypad.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 26/08-03 13:04 
Jeg kan vist roligt sige, at du nok ikke behøver være bange for at spilde dine penge, hvis du investerer i PS2 versionen :)

Ellers kan I jo bare læse næste nummer af G2G, kan I ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/08-03 13:47, rettet 26/08-03 20:14 
Jeg har aldrig nogensinde set et Gamers 2 Gamers liggende frit til at tage. Har hørt rygter om at de en gang kunne findes i EB, men har ikke set nogen der.

Egentlig synd, for det er jo et godt blad. Trist at Gamez.dk er meget mere udbredt (og jeg gider slet ikke diskutere mine holdninger over for de to blade igen. Hvis folk har lyst til det, må de lave en anden tråd)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/08-03 13:48 
Nu har jeg efterhånden set dem i MANGE Merlin'er rundt omkring i Århus, Ålborg, og København.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StriferStriferSkrevet 26/08-03 13:50 
Jeg har også set dem i Merlin i Næatved:P
XBL Gamertag: ZeNtiX
SumezSumezSkrevet 26/08-03 13:56 
Så bliver jeg nødt til at tage cykelturen ned til Lyngby Storcenter og kigge i deres Merlin en dag ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 26/08-03 15:52 
Nååår man skal crouche før man kan zoome og skyde samtidig :D Damn det hjalp på tiden det tog at gennemføre demoen på - et par min eller 5 :P
AmbyAmbySkrevet 06/09-03 18:51 
Hvor regner i med at bestille/forudbestille spillet fra ?
Og hvilke version regner I med at købe ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 18:59 
Jeg regner bestemt med at snuppe Xbox udgaven, da den jo nok har lidt ekstra eye candy i forhold til de andre versioner (sådan forholder det jo sig med næsten alle multiplatform udgivelser). Desuden kan jeg rigtigt godt lide Controller S.
(...)
AmbyAmbySkrevet 06/09-03 19:13 
Tjaa folk siger jo at der kommer bedre textures i xbox versionen, men ps2 versionen vil indeholde bedre vejr.

Personligt regner jeg med at købe den til PS2. Det er min total ynglingscontroller :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 19:23, rettet 06/09-03 19:24 
OK. Det kan godt være PS2-versionen får lidt bedre vejreffekter, men overall tror jeg nu at Xbox-versionen får det mest "rene" og detaljerede udtryk.
PS2 controlleren kan jeg bestemt også lide, men der er bare et eller andet ved at bruge Xbox'ens "triggers" i et actionspil :)
(...)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/09-03 19:23, rettet 06/09-03 19:26 
Hvis man ser på gamerankings synes jeg det er påfaldende at pc versionen har fået den dårligste modtagelse. Kan det være fordi kravene er højere, eller er det simpelthen dårligere optimeret?

EDIT: Der er selvfølgelig ikke postet så mange reviews endnu, men alligevel.
I win, you loose
Per SPer SSkrevet 06/09-03 19:30 
Naieras karakter til PS2 versionen ligger ude i arkivet nu.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/09-03 20:14 
Godt interview, Per
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 20:16 
Enig.
(...)
RebelheartRebelheartSkrevet 06/09-03 20:39 
Bare det faktum, at EA har haft deres beskidte fingre med i spillets udgivelse, er nok til, at jeg ville gå i en stor bue uden om Xbox versionen.
Dem som alligevel vælger at investere i Xbox versionen, kan se frem til utallige Dirty Disc errors, som efterhånden er blevet en fast feature i EA's udgivelser til Xbox!
RJKRJKSkrevet 06/09-03 20:43 
Rebelheart >
Dirty Disc errors, som efterhånden er blevet en fast feature i EA's udgivelser til Xbox!

Endnu et uomtvisteligt faktum fra din side...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 20:45, rettet 06/09-03 22:17 
Rebelheart >
Bare det faktum, at EA har haft deres beskidte fingre med i spillets udgivelse, er nok til, at jeg ville gå i en stor bue uden om Xbox versionen.

Er det fordi EA Games har valgt, at gå uden om XBL servicen, at du nærer så stort et had til dem?
(...)
RitesRitesSkrevet 06/09-03 21:30 
Hvor stort et had kan han nære for dem, når han render rundt med en avatar fra et spil udgivet af EA...
» a winner is you «
RebelheartRebelheartSkrevet 06/09-03 22:46 
RJK >
Rebelheart >
Dirty Disc errors, som efterhånden er blevet en fast feature i EA's udgivelser til Xbox!

Endnu et uomtvisteligt faktum fra din side...?

Ja og jeg holder også på de fakta, at Rocky ikke kan gennemføres kun ved brug af en knap og at man ikke kan se forskel på 30 fps og 60 fps!

EOD.
RebelheartRebelheartSkrevet 06/09-03 22:52 
Fox McCloud >
Er det fordi EA Games har valgt, at gå uden om XBL servicen, at du nærer så stort et had til dem?

Hvis du havde formået at læse hele mit indlæg, ;-) så ville du også vide, at det er problemerne med DDE, som især var en sikker feature i EA's 2003 sportstitler, som jeg synes, er under al kritik.
Jeg håber da ikke, at Fifa 2004 stadig har sådan en feature, da jeg har 2003 udgaven og godt kunne finde på at investere i 2004 udgaven.
Så nej, jeg hader ikke EA!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 23:02, rettet 06/09-03 23:09 
Rebelheart >
Hvis du havde formået at læse hele mit indlæg, ;-) så ville du også vide, at det er problemerne med DDE, som især var en sikker feature i EA's 2003 sportstitler, som jeg synes, er under al kritik.

Jeg må bekende, at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvad DDE, eller Dirty Disc Errors, er. Enlighten me...

Edit: Okay, selvfølgelig virker det ret indlysende, men det at du kalder det en feature forvirrer mig.
(...)
APHAPHSkrevet 06/09-03 23:09, rettet 06/09-03 23:32 
RJK >
Rebelheart >
Dirty Disc errors, som efterhånden er blevet en fast feature i EA's udgivelser til Xbox!

Endnu et uomtvisteligt faktum fra din side...?

Jeg kan ihvertfald kun nikke genkende til Rebelharts udsagn. Jeg går også langt uden om en xbox udgivelse fra EA. DD errors hører ihvertfald ikke til sjældenheder i de EA xbox titel jeg har prøvet... og som en af de få udvikler så er PAL60 tydligvis et ukendt begreb for dem.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 06/09-03 23:29, rettet 06/09-03 23:30 
Rebelheart >
Ja og jeg holder også på de fakta, at Rocky ikke kan gennemføres kun ved brug af en knap og at man ikke kan se forskel på 30 fps og 60 fps!

Det er skam ikke at jeg er fan af EA (mildt sagt), men det lyder unægteligt mærkeligt, at de skulle fejlproducere alle deres Xbox-spil... For mit eget vedkommende har jeg kun oplevet DDE med Halo, Halo og Halo...

Men hvis det er på niveau med dine øvrige hernævnte fakta, såeh...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 07/09-03 10:36 
Sumez >
Jeg har aldrig nogensinde set et Gamers 2 Gamers liggende frit til at tage.

Har nu flere gange været ude for at McDonalds (ihvertfald i Herlev og Odense) havde en stak G2G liggende.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
CronossCronossSkrevet 07/09-03 16:56, rettet 07/09-03 16:56 
Og hvordan det med DDE kan komme op her er mig til stor undren...

Jeg har selv de fleste 2003 titler fra EA, og har aldrig oplevet en eneste DDE med dem!
Halo har gjort det, og Morrowind gør det. Udover disse to eksempler, har jeg ikke oplevet det før. Jeg ved ikke hvordan i behandler jeres Xbox eller hvor meget i spiller, men jeg ved da at min Xbox nok ikke lige er i bedste stand, og at specielt Madden og Fifa 2003 har ligget maaange gange i mit drev.
RebelheartRebelheartSkrevet 07/09-03 17:14 
Cronoss >
Og hvordan det med DDE kan komme op her er mig til stor undren...

Øh, måske fordi jeg skrev om det i mit indlæg? ;-)

Cronoss >
Jeg har selv de fleste 2003 titler fra EA, og har aldrig oplevet en eneste DDE med dem!

Du er en heldig mand. Hvilken version er din Xbox?

Cronoss >
Halo har gjort det, og Morrowind gør det. Udover disse to eksempler, har jeg ikke oplevet det før. Jeg ved ikke hvordan i behandler jeres Xbox eller hvor meget i spiller, men jeg ved da at min Xbox nok ikke lige er i bedste stand, og at specielt Madden og Fifa 2003 har ligget maaange gange i mit drev.

Min Xbox og mine spil er behandlet perfekt. Men da min Xbox er version 1.0 med Thomson dvd drev, kan det selvfølgelig være dér, noget af forklaringen skal findes. Det er bare mystisk, at jeg ikke har observeret fejl med alle de non-EA spil, som jeg ellers har fodret dyret med.
Måske dyret er allergisk overfor EA? ;-)
CronossCronossSkrevet 07/09-03 17:18 
Nu siger jeg jo selv at jeg har haft lidt problemer med min box, specielt med cd-drevet. Det er lige nøjagtigt en 1.0 jeg har, og derfor burde den være meget udsat for de errors som folk snakker så meget om. Jeg oplever det bare aldrig. Selv i Morrowind, som jo klart er det værste spil til den slags, oplever jeg det meget sjældent, og jeg har som sagt aldrig oplevet det i nogen EA-spil.

Grunden til at jeg bragte relevansen af dit første indlæg i tvivl, var at jeg ikke kan se hvorfor Freedom Fighters skulle have et problem med DDE, blot fordi det er EA der udgiver det. Du kan da godt selv se det dumme i at beskylde et bestemt firma for at have mange DDE´s i deres spil ikke? Den slags kommer af dårlig programmering som i Morrowind, og den slags retter man self.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/09-03 17:26, rettet 07/09-03 18:02 
Er der nogen der kort kan forklare underbegavede mig hvad DDE er?
At dømme ud fra navnet, lyder det jo som om det er disc'ene der er fysisk beskadigede, hvilket jeg så først antog det drejede sig om, men nu snakker i om dårlig programmering? What's the dealio yo?
(...)
CronossCronossSkrevet 07/09-03 17:47 
Jeg skal faktisk ikke kunne sige om det skyldes dårlig programmering, men faktum er at cd´erne ikke har nogle fejl, og det kun sker i bestemte spil. Så det vil jeg da gå ud fra at det er. En anden mulig forklaring kan naturligvis også være at drevet i Xboxen er dårligt (Hvilket de første versioner er), og at spil hvor der skal læses meget hele tiden i såfald er mere udsat end andre.

Jeg er bare personligt overbevidst om at problemet er minimalt, og at folk brokker sig alt, alt for meget over dette.
RJKRJKSkrevet 07/09-03 18:01 
Så vidt jeg ved er Dirty Disc Error sådan en slags håbløs "generel" fejlbeskrivelse, som man også kender fra et hvis andet styresystem, udviklet af... Ja...

Primært skulle den vel bruges når en skive ikke kan læses ved boot, men så vidt jeg husker er der fx bestemte situationer i Halo, hvor den altid kommer - hvor det altså intet har med discen at gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/09-03 18:20, rettet 07/09-03 18:26 
Ah, så "dirty" bruges her som et slags ukvemsord og ikke, som jeg først troede, i ordets egentlige forstand. Det er der jeg gik galt i byen.
Jeg troede først det drejede sig om reelt beskidte discs eller dics med fedtede fingre på ;)
(...)
RJKRJKSkrevet 07/09-03 18:39 
Jeg tror skam bestemt at det er brugt i ordets egentlige forstand.

Men som sagt er det bare en fejlmeddelse, der bruges til alt muligt (ligesom "Der er sket en undtagelse" eller "Ring efter en tekniker").
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 07/09-03 19:38 
Jeg har ejet 3 spil fra EA til min xbox, og det er de eneste spil, der er kommet med DD fejlmeddelelsen (Pånår halo der tiltider melder fejl i system link).

Den allerførste gang jeg smed Fifa2003 i min V1.0 xbox, meddelte den at disken var beskadigt. Efter jeg restartede konsolen, oplevede jeg ikke denne fejlmeldelse mere, men så begyndte den at melde DD med jævne mellemrum, og drevet begyndte at lame afsindigt meget, men kun ved afspilling af det spil, og madden 2003 som tilfældigvis også er en EA udgivelse.
Jeg kan huske at en del andre på forumet har haft præcis samme oplevelse med fifa2003
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/09-03 20:37, rettet 07/09-03 20:39 
RJK: Du har selvfølgelig ret, men det er osse først nu, at jeg har fattet, at DDE er en fejlmeddelse fra Xbox selv. Jeg troede det drejede sig om et opdigtet begreb fra spilcommunity'et :)

Men jeg skal vel bare være glad for, at jeg ikke har kendt til det før nu.
(...)
StriferStriferSkrevet 07/09-03 21:31 
Paasch >
Jeg har ejet 3 spil fra EA til min xbox, og det er de eneste spil, der er kommet med DD fejlmeddelelsen (Pånår halo der tiltider melder fejl i system link).


Lige mine ord! De 3 spil som jeg har prøvet det med er Fifa 2003, James Bond: Nightfire og så NHL 2003. Og jeg har også prøvet det i Halo i system link! Min Xbox er en 1.0!
XBL Gamertag: ZeNtiX
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig