X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo - Hvor langt?


Svar Sortering
DommergaardDommergaardSkrevet 24/08-03 19:33 
Har indtil videre spillet omkring 3-4 timer, og synes absolut det er et fedt spil!

Hvor mange timers gaming kan jeg forvente i det her spil? og er der noget længere fremme i spillet der er værd at lægge mærke til? Nye guns? Biler/fly?

Halo owner.. (og det samme med mig på XBC snart!)

;)
SolaegSolaegSkrevet 24/08-03 20:14 
Tja, første gang du gennemfører det, kan du vel forvente omkring 15 timer. Men det er altså også kun første gang, og jeg har vel gennemført det 7-8 gange og så selvfølgelig spillet de enkelte baner i evigheder.

Jeg synes ikke, at jeg vil afsløre alt for meget om spillet længere fremme. Du kan dog glæde dig til at forsøge at komme ud af MP-banerne, lave enorme hop med warthogen og ghosten ved hjælp af granater og komme op på steder, som ellers ikke var muligt. Der er også en masse andet, og du vel ha' det sjovt hele vejen igennem, hvis du interesserer dig for spillet. Du bør dog nok først at gå igang med ovenstående, når du har gennemført spillet et par gange.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/08-03 20:34 
Halo er et spil der kræver tid, historien er så godt bygget op og det er spændende at finde teorier om den.
Det varierer selvfølgelig lidt hvor lang tid du spiller det, alt efter hvilken person man er. Jeg bruger f.eks. stadigt mest tid på dette spil, end nogen af mine andre, og jeg ved jeg ikke er den eneste.

Men jeg synes også det ville være dumt at afsløre noget for dig i spillet, det skal selv opdages.

Og når du endelig har gennemført spillet et par gange, kan du jo komme ind på XBC og vise hvad du duer til;)
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 24/08-03 21:42 
Hehe, takker!

Skal lige siges at jeg allerede føler mig godt rustet i Halo! Synes selv jeg owner alt for grimt :P

Men får først routeren i næste måned! Så der ses vi på XBC..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/08-03 10:02 
mwa hahahahahaha .....


0wn3r du?

Du får dig en slem overraskelse mester :-)



I øvrigt så jeg på en webside, at der var diskussion om hvorvidt det kunne passe at hvis man gennemførte Legendary på 2 timer, så ville der åbne en ny sværhedsgrad kaldet Hell eller lignende.

Min første tanke var: det kan ikke lade sig gøre.

Hvor hurtigt har I hajer kunnet gennemføre hele spillet?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 25/08-03 11:24 
2 timer lyder som en stærk overdrivelse, ja.

Jeg prøvede for sjov, at gennemføre spillet på easy så hutgit som muligt, men jeg var alligevel nødt til at undersøge en masse ting.
Det tog omkring 6 timer, men var absolut ikke det hurtigste jeg kunne gøre.
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 25/08-03 14:49 
SeventhSun >
0wn3r du?

Du får dig en slem overraskelse mester :-)

Let's just wait and see boy! You will be deeply dissapointed about yourself after playing with me!

Muhashasha.. >:!~

SeventhSun >
I øvrigt så jeg på en webside, at der var diskussion om hvorvidt det kunne passe at hvis man gennemførte Legendary på 2 timer, så ville der åbne en ny sværhedsgrad kaldet Hell eller lignende.

Min første tanke var: det kan ikke lade sig gøre.

Hvor hurtigt har I hajer kunnet gennemføre hele spillet?

Det vil jeg så definere som umuligt! Men nørderne findes vel derude? :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/08-03 19:31, rettet 25/08-03 19:31 
Sonic.dk >
Hvor mange timers gaming kan jeg forvente i det her spil?

Mange!
Jeg har personligt gennemført det 30-40 gange, men det er så hvis du bliver fanatisk fan, og for at blive det kan jeg anbefale siden halo.bungie.org som en hjælp.

Det der "hell" mode hvis man gennemfører det på under to timer, det er ikke rigtigt, da en medarbejder har afkræftet det, ellers spændende at gennemføre det hurtigt, min rekord er, hele spillet på legendary på lidt under 4 timer alene...
soon the world will be one big computer
DommergaardDommergaardSkrevet 25/08-03 20:17 
Regner ikke med at gennemføre det 30-40 gange.. :P

Max et par gange.. :) Men skal game Co-op hele natten på fredag med en m8! Nogen der har prøvet det og kan fortælle lidt om det?
StriferStriferSkrevet 25/08-03 20:18 
Jeg har prøvet det hele natten:/ Og vi gennemførte spillet hurtigt! Man bliver vildt grebet af det og det kan kun anbefales:P
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 27/08-03 21:59, rettet 27/08-03 22:00 
Skal spille co-op med en m8 hele fredag! ;)

Selvom jeg HAR startet et spil og er kommet halv-langt, kan en ven vel godt joine mig og spille co-op, right?
Homer00Homer00Skrevet 27/08-03 22:05 
Jo, det kan han : )
Must eat - So cheap...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-03 23:30 
Sonic.dk >
Max et par gange.. :) Men skal game Co-op hele natten på fredag med en m8! Nogen der har prøvet det og kan fortælle lidt om det?

Der er ikke så meget at sige udover at det er røv-sjovt, men desværre gør det spillet alt for nemt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 27/08-03 23:33 
Kommer stærkt an på sin medspillers præstationer :D

"Nej det er mig, skyd den der alien, neeeej det er mig igen, stoooop, AHGRRRRR" :D
tastasSkrevet 28/08-03 09:13 
Det var en meget god beskrivelse af mine gårsdags halo-oplevelser med en ven ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 30/08-03 22:16 
Det samme her, min ven har absolut INGEN erfaringer inden for Halo! Så det gik ret skidt :/
quadquadSkrevet 31/08-03 00:22 
Det værste er når en mate får lov at styre Warthogen (Stavemåde?) Og ikke får bremset inden han nakker en ned.. 3. gang det sker overvejer jeg stærkt om vi ik' bare skulle spille en gang Bubble Bobble :p
DommergaardDommergaardSkrevet 31/08-03 18:46 
Hehe, mine venner har INGEN erfaring i FPS til Xbox (og generelt bare konsoller!) Så der er ikke noget at komme efter der! Det går faktisk bedre alene, det burde give et billede af hvor ringe de er ;/
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 12:51 
Wee!

Nu har jeg så gennemført spillet! Var egentlig ikke så langt igen! Men et udmærket spil ;)
KeenKeenSkrevet 03/09-03 12:59, rettet 03/09-03 12:59 
Så kan du jo lige ta fat på legendary mens du er igang ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 03/09-03 14:21 
Ja, legendary tager altså lidt længere tid at gennemføre end på easy;)
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 17:41 
Bahh.. jeg gennemførte det sq på Normal din frækkert!

:P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig