X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamebits.dk


Svar
juventus champjuventus champSkrevet 23/08-03 04:44, rettet 23/08-03 04:45 
Jeg har købt brute force på qxl,og sælger var gamebits.dk er det normalt er det tager over en uge inden man modtager sit spil?eller er det et fup firm?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 23/08-03 08:34, rettet 23/08-03 08:34 
Det er ikke et "fup-firma" jeg har handlet mange gange med www.gamebits.dk og der har leveringstiden været 2-3 dage.
Sælg mig en Xbox =)
StriferStriferSkrevet 23/08-03 08:40 
Når vi nu er ved handler er der en på www.qxl.dk der sælger 75 DC spil! Men kan man stole på ham? Han er fra Hamburg!
XBL Gamertag: ZeNtiX
dchangdchangSkrevet 23/08-03 08:56 
Han sælger en eller flere ad gangen. Det er vist et firma. Jeg vil håbe at man kan stole på ham, for jeg betalte for 2 NES-spil i sidste uge. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MajorPMajorPSkrevet 23/08-03 10:08 
hehe, sjovt nok købte jeg mit Datel 64mb kort til GC fra Gamebits.dk i går. Har kun haft positive handler med dem. De har en kanon service og er meget flinke :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
tastasSkrevet 23/08-03 11:21 
Ja gamebits plejer at have styr på sagerne.
Mine handler med dem, er altid forgået upklageligt.

Skriv til dem om det - der må være sket en svipser inde ved dem, og det ligner dem vist ikke ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/08-03 11:55 
MajorP >
Har kun haft positive handler med dem. De har en kanon service og er meget flinke :-)

Ditto!
(...)
NaieraNaieraSkrevet 23/08-03 11:57 
Jeg har kun haft én oplevelse med dem, der måske kunne beskrives som værende dårlig, og det var da de sendte en forkert vare. Jeg skrev omgående til dem, og indenfor et par dage havde jeg den rigtige vare.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SquareSquareSkrevet 23/08-03 17:17 
Jeg har også købt mange varer hos Gamebits og jeg har aldrig haft noget at klage over.
It's only a state of mind.
JAAJAASkrevet 24/08-03 00:59 
Jeg har handlet med dem en del gange, og kan også synge med om, at det har været god og hurtig service lige efter bogen.
MosterMosterSkrevet 24/08-03 01:47 
Med fare for nogle gevaldige hak i tuden, må jeg lige være den som kaster malurt i bægeret: Gamebits er sikkert en fin forretning, men jeg synes altså ikke det er særligt seriøst at sælge varer som giver sig ud for at være noget andet end de er! Specielt tænker jeg på at de sælger Messiah2 chips, uden at oplyse på siden om at det er cloner. Jeg har hørt om flere som er blevet "snydt" i den forbindelse.
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
la0sla0sSkrevet 24/08-03 12:35 
Hey Moster, hvordan skal man tage den post der? Når du jo faktisk er mere eller mindre konkurrent (for det er du vel)?
Hvad sker der?
MosterMosterSkrevet 24/08-03 13:29 
Derfor starter jeg også mit indlæg som jeg gør! Og med fuld bevidsthed om at det af de rigtige mennesker, kunne opfattes forkert. Det er absolut ikke for at svine kolleger til - det var kun en fakta oplysning i en eksisterende tråd.
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
la0sla0sSkrevet 24/08-03 14:01 
jeg spurgte jo også bare trunte. men at jeg så ikke kan blive dybt forarget over det, det er en anden ting. Hvilket firma btw. arbejder du for/kører?
Hvad sker der?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 24/08-03 14:08 
Dette

her.
Sælg mig en Xbox =)
MosterMosterSkrevet 24/08-03 14:10 
Ja, men du skal da være så hjerteligt velkommen til at spørge løs! Og det var da heller ikke min intention at forage nogen. Jeg arbejder for www.pcv.dk ( hør evt. "Harddisken" på P1 - jeg mener det er kl. 17.00 - i dag )
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
MajorPMajorPSkrevet 25/08-03 17:59 
Nu modtog jeg mit memory card. Havde bestilt et Datel, men fik et Sunflex, det siger de er standard nu - men det havde de ikke skrevet.

Synes lidt det er noget svineri!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/08-03 18:07 
Jeg håber for din skyld, at SunFlex laver bedre memory cards end de gør PS2 controllere. Den jeg bestilte hos GameBits er ihvertfald noget værre juks, men det er selvfølgelig ikke GameBits skyld og den kostede kun 70,-
(...)
MajorPMajorPSkrevet 25/08-03 18:23 
Kræver også penge af regningen! Noget svineri... Men har ikke tid til ombytning :@
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
StarmanStarmanSkrevet 25/08-03 18:54 
dchang >

Han sælger en eller flere ad gangen. Det er vist et firma. Jeg vil håbe at man kan stole på ham, for jeg betalte for 2 NES-spil i sidste uge. :-)

Hvor har de Nes spil??
ZaPeZaPeSkrevet 25/08-03 20:25 
Her:

QXL.dk
quadquadSkrevet 25/08-03 20:27 
Brug nu det $ rigtigt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig