X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing i PAL verion


Svar
BlossomBlossomSkrevet 22/08-03 13:19 
Dvdcrave er ude med en pre-order af Animal Crossing i PAL d. 29/10 03.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/08-03 13:42 
Tænkte nok det kom..

.. var jo en "mega" succes med NTSC'en! Wee.. glæder mig :P
Per SPer SSkrevet 22/08-03 13:55, rettet 22/08-03 13:56 
I dette tilfælde vil jeg vente med at glæde mig til den - officielle - bekræftelse kommer fra Nintendo.

Jeg ved at de er blødt op mht. Animal Crossing og E-readeren, men man ved aldrig noget præcist før der ligger et endeligt svar.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
fumfumSkrevet 22/08-03 14:14 
Det ville være guld værd hvis den kommer. Men jeg vil se den på hylden før end jeg tror det.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/08-03 14:20 
Håber da endnu mere at E-readeren kommer - men nu har jeg jo også spillet ;)
dpldplSkrevet 22/08-03 14:25 
HEHE. Nu passer det faktisk er AC kommer i en PAL version.

Men der er et stort problem, og det er Årstiderne. Da AC pal udgaven er kun til australien. OG det har nintendo selv sagt. SÅÅÅÅÅÅÅ.

Men ok det kan man vel overleve :P


Men nintendo regner faktisk med at udgive en PAL version i europa i den første halvdel af næste år (Eller leger med tanken om at gøre det)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Per SPer SSkrevet 22/08-03 14:55, rettet 22/08-03 14:56 
dpl:

Som jeg skrev: Ingen officiel europæisk bekræftelse endnu.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dpldplSkrevet 22/08-03 15:25, rettet 22/08-03 15:31 
Nope. Men jeg siger jo kun at den kommer til australien, som du jo nok ved også er en PAL region.

SÅÅÅÅÅÅ

EDIT: også var det fordi, jeg vil vædde med nogen troede det var en version som også vil kunne købes i europa. Som det jo ikke er (måske special(håber det er rigtig stavet) butikker )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
slartibartfastslartibartfastSkrevet 27/08-03 03:58, rettet 27/08-03 04:05 
Det kommer til oktober i australien

http://nintendo.com.au/nintendo/games/index.php?action=search&pagenum=1&sortby=title&platform=GCN&rating=&title=&releasedate=comingsoon&genre=&search.x=28&search.y=5
SaftenSaftenSkrevet 27/08-03 13:50 
medmindre de propper noget nyt i spillet, så tror jeg ikke jeg gider købe det når jeg i forvejen har NTSC versionen.
Men fedt nok at de endelig får fingeren ud og lave det til PAL.
Håber man kan bruge det samme kode system på tværs af versionerne.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
slartibartfastslartibartfastSkrevet 28/08-03 16:21 
Som i sikkert ved, så medfølger der et 59 block memerycard med til NTSC versionen af AC! Jeg skrev for et bare dage siden en mail til dvdcrave for at finde ud af om det også vil være med til pal versionen (vis ikke, så vil NTSC versionen jo være et bedre køb)

og her er svaret så

"Sorry we are not sure if the PAL one has the memory card with it. We do
not have stock of the NTSC version and will probably not be getting
anymore.

Regards
Alison Venning
www.dvdcrave.com"
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 02/09-03 11:37 
Undskyld, men hvad er den "E-reader" som jeg hører så meget om?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig