X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan ser dit konsol-setup ud?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/08-03 19:23, rettet 07/04-05 14:43 
Ja, så er det tid... Nu skal vi have kortene på bordet :) Hvordan har i sat jeres konsoller op? Hvor mange har i sat til på samme tid, og hvordan.. Og hvor får i plads til dem? Hvor mange af dem står oppe på loftet og samler støv, og hvor €#"%" får i plads til alle jeres spil :)

Jeg mangler lidt inspiration, eftersom min sidste anskaffelse er henvist til en plads på gulvet... Se hele indlægget
447 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 04/06-06 17:26 
Er grænsen for politisk korrekthed nået?
Lunch is for wimps.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/08-06 23:39 
Så, fik endelig taget mig sammen til også at lægge nogen billeder op.

Kun en af gangen.. der er ikke så meget plads ;)
HolisticHolisticSkrevet 22/08-06 08:32 
Najs setup :)
må oss snart tage mig sammen med alle de nye ting jeg har fået

modsat Echelon VI er hele min stue domineret af konsoller, konen siger det er ok, da hun selv er fuldstændig spille liderlig :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
dRxLdRxLSkrevet 22/08-06 09:49 
Wired Nicky>
Er grænsen for politisk korrekthed nået?

Jeg har da ikke skrevet de ting jeg ved om din mor endnu! :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
seebergseebergSkrevet 31/08-06 10:52 
Opdaterede billeder:

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
GreaseballGreaseballSkrevet 31/08-06 21:37 
Nice.
Er det en Multi-Mega du har liggende sammen med MD-CD spillene eller bare en meget stor disk-man?

Ser at Mirai TV'et også er kommet ind hos dig. Vi er mange nu ;)
XsaneXsaneSkrevet 01/09-06 19:33 


Her er mit setup
seebergseebergSkrevet 01/09-06 22:48 
Greaseball>
Nice.
Er det en Multi-Mega du har liggende sammen med MD-CD spillene eller bare en meget stor disk-man?

Jep, det er en Multi-Mega! Den ses bedre på billede #12 ved siden af Nomad'en ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
XsaneXsaneSkrevet 02/09-06 13:14 
kobsie>
Har du en "opskrift" til det kabinet Xsane?. Ret imponerende finish, for at sige det lige ud :)

Vil du have nogle mål/billeder?

Højden på skærmen passer at man skal sidde på en stol/sofa. Der er hjul på, så den køres hen hvor at den skal bruges.
PlaykidPlaykidSkrevet 03/12-06 20:28 
Jeg er lige blevet færdig med at renovere mit værelse, efter et par dages arbejde. Ja, der var meget rod :P

+ at jeg lige har invisteret i en omgang, lidt dyre og bedre surround sound så jeg er klar til Halo 3 :)
Det tog også sin tid at få ordenligt sat op, men det har gjort mit værelse betydeligt pænere og mere fremkommeligt :)

Før:
Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Efter:
Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Spiller nu: Halo 3
00Void00VoidSkrevet 03/12-06 21:59 
Jeg synes faktisk det var hyggeligere før.
Det er næsten en skam du har fjernet dine andre konsoller. Men hvis de stod ubenyttet kan jeg godt forstå det.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
WehnerWehnerSkrevet 03/12-06 22:08 
Jeg synes, den nye hjemmebiograf er da bomb.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 03/12-06 22:43 
Jeg synes det er blevet meget hyggeligere nu, men billederne har heller ikke helt den stemning som rummet har/havde.
Specielt fordi det er en helt rent værelse nu.

Angående konsollerne, nej de bliver ikke brugt, jeg er glad for den plads jeg nu har fået.
Spiller nu: Halo 3
FourDFourDSkrevet 03/12-06 22:57 
Jeg har valgt at illustrerer mit værelse med en tegning.
Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Jeg har valgt ikke at illusterer alle mine konsoller da det ville blive et for stort arejde.

(JEG SKJULER INTET!!!!)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HeroldHeroldSkrevet 03/12-06 22:59 
Det er da jordens største Wii, du skal have :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FourDFourDSkrevet 03/12-06 23:00 
Special Edition, y'know.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KTCKTCSkrevet 04/12-06 00:06 
En eller anden, stik den mand en lineal...

Jeg synes næsten vi skal holde os til billeder i denne tråd, da Picasso malerier ikke rigtigt viser så meget alligevel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 04/12-06 00:34 
Hmm... Nu er jeg snart træt af alle de samlerbilleder med det næsten obligatoriske Xbox360 dashboard... Lad os se noget Wii! ;)

Når først min Panasonic PT-AX100E projektor er i hus om få måneder, skal jeg nok smide nogen billeder op, tro mig...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
FourDFourDSkrevet 04/12-06 22:40 
KTC>
En eller anden, stik den mand en lineal...

Jeg synes næsten vi skal holde os til billeder i denne tråd, da Picasso malerier ikke rigtigt viser så meget alligevel.

Det var da den stiveste modtagelse af en joke i mands minde.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/12-06 12:05 
Cartridge>
Jeg har valgt at illustrerer mit værelse med en tegning.



Herligt! Tak for lidt afveksling :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KajikaKajikaSkrevet 05/12-06 12:40 
Cartridge>
Jeg har valgt at illustrerer mit værelse med en tegning.

Haha, hvor er det smukt (y)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
BeanoBeanoSkrevet 05/12-06 13:10 
Cartridge>
Jeg har valgt at illustrerer mit værelse med en tegning.

Pyha... jeg troede lige du havde et meget dårligt digital kamera ;)
TLTLSkrevet 05/12-06 19:11 
Og først der fattede folk at det var en joke haha.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 05/12-06 19:18 
Er du fuld?
NeonodeNeonodeSkrevet 05/12-06 19:52 
Cartridge>
KTC>
En eller anden, stik den mand en lineal...

Jeg synes næsten vi skal holde os til billeder i denne tråd, da Picasso malerier ikke rigtigt viser så meget alligevel.

Det var da den stiveste modtagelse af en joke i mands minde.

hehehe lige så sjov kommentar som selve "billedet"!!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 05/12-06 21:56 
Synes lige det var på tide jeg selv smed et billede op af mit setup.

http://i127.photobucket.com/albums/p150/Svovlmunk/setup.jpg

Yay for ledningerod! Håber snart at få en eller anden genial løsning på det, men jeg tager alligevel hele tiden nye konsoller frem, og pakker andre væk. Så til sidst gider man bare ikke :)
BeanoBeanoSkrevet 05/12-06 21:59 
Busted!

Du er vist i smugtræning til Wii ;)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 05/12-06 23:25 
Næh - har bare ikke rigtigt plads til håndvægtene andre steder :)
TLTLSkrevet 06/12-06 01:33, rettet 06/12-06 01:34 
Beano>
Er du fuld?

Mig?... Nej jeg er ikke fuld. Hvorfor spørger du?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ComradeComradeSkrevet 07/04-07 16:21, rettet 07/04-07 16:22 
Så fik jeg endelig taget et billede af mit setup.

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 07/04-07 17:15 
Totalt i orden TV-smag, dér ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-07 18:06 
Så fik jeg efterhånden indrettet det sidste på det lille kollegieværelse i Odense. Det er blevet nogenlunde, især hvis man tager de ændrede størrelsesforhold i betragtning.

Nyt og flot....
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KamekKamekSkrevet 19/07-07 18:45, rettet 19/07-07 18:47 
Nice med Nintendo-billederne :-)

EDIT: 14 km2?! Det var sgu et stort værelse ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-07 19:30 
Det har også været svært at fylde pladsen op :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
kooikkooikSkrevet 20/07-07 00:44 
Hvad er meningen med et fladskærms fjernsyn????? Det er da ikke meningen at det skal stå på et bord. nej det skal da op og hænge på vægen. Det ser så meget federe ud. Det fylder meget mindre og den hylde i nu sætter det på, der kan stå en masse konsoller i stedet.
NaieraNaieraSkrevet 20/07-07 01:38 
Du kommer bare hjem til mig og finder ud af hvilken væg mit TV skal op på :p

Det er selvsagt langt fra alle der har samme holdning til det som du har. Vi er nogle der køber et plasma TV fordi det giver et større og bedre billede end et CRT TV; ikke nødvendigvis fordi det er fladt og stue-indretningsvenligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 20/07-07 01:53 
Og så er det så meget nemmere at flytte, hvis man nu har lidt mere plads at råde over.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-07 02:05, rettet 20/07-07 02:05 
Kooik: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange konsoller du har eller hvor kæmpe store de er, men de to gange to meter bordplads der på den hylde mit fjernsyn står på er rigeligt til at alle tre konsoller inklusiv HD-DVD udvidelsen til Xbox360 kan være der - og så er vores vicevært ikke særligt glad for at vi borer huller i cementvæggene :P

Egentlig synes jeg ikke det gør den helt vilde forskel om fjernsynet hænger, eller står med hensyn til indretning, udover at først nævnte er en hel del mere fleksibel.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-07 13:10 
Nu er vi jo også et elite-kollegie :P

Men det har nu også taget næsten et år at få de sidste ting sat op. Desuden skal billederne i rammerne på væggen skiftes ud - jeg er ikke tilfreds.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
seebergseebergSkrevet 09/08-07 19:52, rettet 09/08-07 23:14 
Har endelig fået taget et par billeder fra min lille toværelses.

Kom indenfor.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/08-07 21:04, rettet 09/08-07 21:06 
Jeg har da vist startet en trend med den reol fra ikea :P Det ser lækkert ud Seeberg!

EDIT: The Comrade: Kastede lige et ekstra blik på den Xbox 360 du har stående i dit setup - den ser eddermugme lækker ud, af de jeg lige kan se. Den ligner en af de speciel edition det japanske blad milk har sat til salg i denne måned. Mit spørgsmål er så hvordan du har fået fat i en der ligner dem rigtig meget?

Got milk?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/08-07 19:19 
Herold>
Det er da jordens største Wii, du skal have :D

Hehe...ja ved det - Jeg er kongen af plat.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/08-07 22:02 
Echelon VI>
Så fik jeg efterhånden indrettet det sidste på det lille kollegieværelse i Odense. Det er blevet nogenlunde, især hvis man tager de ændrede størrelsesforhold i betragtning.

Nice nok! skulle vel aldrig være HC Ørstedkollegiet?? :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ComradeComradeSkrevet 22/08-07 22:27 
Echelon VI>

EDIT: The Comrade: Kastede lige et ekstra blik på den Xbox 360 du har stående i dit setup - den ser eddermugme lækker ud, af de jeg lige kan se. Den ligner en af de speciel edition det japanske blad milk har sat til salg i denne måned. Mit spørgsmål er så hvordan du har fået fat i en der ligner dem rigtig meget?

Jeg har en af de to ....

Ej, det er bare simpel vinyl? klister papir købt på ebay for 50 kr. Det er lidt bøvlet at sætte på, før det bliver pænt, men resultatet er det værd, hvis man har et sort setup.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/08-07 23:52 
dynamitedavo>
Nice nok! skulle vel aldrig være HC Ørstedkollegiet?? :-)

Lige ved siden af faktisk - det langt mere lukrative Thomas B. Thriges Kollegie ;)

Comrade: Ok, resultatet ser hvertfald lækkert ud - det hvide omrids jeg mener at kunne se, giver hvertfald maskinen et lækkert look.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 00:42, rettet 24/04-08 02:03 
Mit hookup. Det ser lidt rodet ud men det er for at vise at spil er gemt væk i skabet og controllere osv ligger i kurven under TV'et. Jeg ved ikke hvorfor katten får sneget sig med på alle billeder jeg vil tage...

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
HeroldHeroldSkrevet 24/04-08 01:16 
Sejt! Det er den nye Xbox-kat! Er den trådløs?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 01:23 
Ja man kan bruge den til at automatisk logge på LIVE igen hvis man lige har MIStet forbindelsen

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
CoreCoreSkrevet 24/04-08 08:12, rettet 24/04-08 08:13 
Jeg er kommet langt nok med ombygningen til at stuen kan kaldes for "færdig".

Selvfølgelig med Woo på skærmen.
Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 24/04-08 08:21 
Hvordan klare den PS3 sig, nu der er lukket af for udluftning i begge sider?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
447 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig