X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL Friends List forsvundet


Svar
SideshowSideshowSkrevet 12/08-03 00:37 
Jeg var taget på Festival og havde imellemtiden slukket for strømmen til X-Box'en. Det resulterede så i, at tid, dato osv. blev resetet, men også Friends Listen var forsvundet. Det synes jeg da er noget være fis. Man kan da ikke forvente, at folk aldrig flytter deres X-Box fra en strømforsyning til en anden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RaGeRaGeSkrevet 12/08-03 01:29 
Det er et ret normalt problem for XBL, at friendlisten forsvinder engang i mellem. Den feature kunne de sagtens have sparet sig, da den virker så sindssygt dårligt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 12/08-03 06:37 
Jeg synes ellers ikke jeg har haft det problem, min Xbox har da været transporteret frem og tilbage et par gange hvor dato/klokkeslet er det eneste der røg.
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 12/08-03 06:59 
Jeg troede også at min freindlist var slettet dengang jeg tænte min xbox, men det viste sig at listen kun er usynlig i dashboardet pga det er ved at blive opdateret. Inde i spillene er freindlisten stadigvæk tilgænglig
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BatemanBatemanSkrevet 25/08-03 19:25 
Min er også forsvundet pga. 2,5 ugers svigt af Cybercity.

Kommer den igen eller er den gone forever?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/08-03 19:29 
Nej! Jeg hørte at det var noget der har været der i lang tid, via en update! Ikke en fejl i systemet! Tror det kommer igen når det nye dashboard kommer i midten af september!
Well crucify the insincere tonight...
BrummelumBrummelumSkrevet 26/08-03 15:17 
Min friendslist forsvandt også efter at jeg havde haft xboxen med i sommerhus, men så satte jeg MM3 i og gik ind i spillet og tjekkede friendslisten. Listen var komplet og da jeg tog spillet ud igen så kunne jeg også se listen fra dashboardet.
XBL Gamertag: Brummelum
SideshowSideshowSkrevet 26/08-03 15:25 
Jep, jeg kan konstatere det samme. Så der er nok ikke noget galt alligevel.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig