solid snake | Skrevet 20/04 21:04 | Da jeg er kommet galt afsted i Fitness og har sprunget min sene i min biceps muskel i venstre arm. Betyder det, at jeg søger nogle spil, hvor jeg kun skal bruge en hånd.
Jeg kender Wii Sports og vistnok Wario Wario til Wii, og naturligvis brætspil. Men hvad er der ellers af bud?
Jeg foretrækker konsol spil.
Jeg spiller alt indenfor Nintendo Ps1-2-3 og lidt Sega men har ikke lige nogle gode bud på hvad jeg kan spille, når venstre arm er i gips. | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Konsolkongen | Skrevet 20/04 22:36 | Mega træls situation :( håber du kommer dig hurtigt.
Måske kan du spille turbaserede RPG'er hvis du kan lide den genre? Det kræver nok at controlleren ligger på et bord, men så kunne man måske godt betjene den hele med højre hånd. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
solid snake | Skrevet 20/04 22:59 | Tak for ideen, jeg har godt nok aldrig været til den genre, men jeg har ikke de store muligheder lige nu.
Så måske det var en mulighed, og tage hul på den slags. | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Jmog | Skrevet 21/04 12:34 | | Har du eventuelt Move controllers? Jeg tænker der er sikkert nogen PS3 spil til Move, hvor man kun bruger én controller. Lightgun shooters vil være oplagte. |
|
|
|
3of19 | Skrevet 21/04 14:42 | | Stellar Blade? |
|
|
|