X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Modern Warfare 2


Svar
DunwichDunwichSkrevet 28/10-22 00:46 
Det udkommer den 28/10, og jeg har kun set lidt gameplay videoer indtil videre, men ved at jeg skal have det.

Måske nok ikke til de 600 kr det står til lige nu, men det kommer vel på tilbud, eller jeg ombestemmer mig, og køber det alligevel, til fuld pris.

https://www.youtube.com/watch?v=FGKByom93uA&t=14s

PS 5 versionen, har åbenbart lidt problemer. Alternativt, er han bare _meget_ uheldig med spillet. Uanset hvad, så kommer der sikkert en day one patch til weekenden.

Det jeg har læst om, og set af spillet indtil videre, lyder som en slags Greatest Hits pakke, ud i MW universet, men jeg skal lige love for, at bl.a AC-130 missionerne virker til at være udvidet betydeligt, i forhold til de tidligere spil; At de missioner også var blandt mine yndlings missioner, gør bestemt heller ikke noget - jeg ville altid have meget mere af dem, dengang, og det får jeg så nu, ser det ud til.

Jeg køber det primært for campaign, som jeg plejer at gennemføre nogle gange, på forskellige sværhedsgrader, og så ender det som regel også med, at jeg får spillet lidt MP med et par venner.

Andre som skal have det, tæt på udgivelsesdagen?
DunwichDunwichSkrevet 28/10-22 11:47 
Den fysiske udgave er, i bund og grund, en tom kasse.

https://youtu.be/c_XaHI5g180
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-22 13:23 
De sidste mange udgaver har været uden campaign på skiven. Det er ærgerligt, men jeg har droppet serien totalt af samme grund.

Warzone er gratis, så hvis jeg vil spille COD er det fint for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 28/10-22 14:19 
Du har droppet serien, fordi den (campaign) er digital? Warzone er også kun digital.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-22 14:27 
Og gratis. Der er forskel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 28/10-22 14:46 
Der er i hvert fald den forskel, at campaign er godt, og Warzone knapt så godt ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-22 15:05 
Det er i hvert fald lidt noget andet. Jeg har ikke prøvet det nye map, men jeg havde det meget sjovt med det gamle :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 29/10-22 16:31, rettet 29/10-22 16:33 
Jeg spiller udelukkende MW for campaign delen, multiplayer siger mig ingenting.
Jeg har intet mod at vente på at prisen falder (enten nyprisen eller brugtprisen, i don't care), men vi skal under 300 kr før jeg begynder at blive interesseret.

Hvor er det super luset at disc-versionen indeholder ca 70mb, det er ikke andet end et tjek på at du har lov til at starte en download af spillet digitalt. Det er en ærgerlig tendens, tanken om at du ikke længere ejer et reelt fysisk eksemplar af spillet, og at når serverne en dag slukkes har du ikke længere et funktionelt eksemplar er sørgelig.
Det er nok også en af grundene til at jeg ikke anser spillet for at være fuldpris værd, det er et brug-og-smid-væk køb.

Når det er sagt, så glæder jeg mig stadig til at spille campaign på et tidspunkt :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DunwichDunwichSkrevet 30/10-22 10:14, rettet 30/10-22 10:17 
https://www.youtube.com/watch?v=jHL2U7fre5U

For mange ting virker for utiltalende på mig. Er pt i gang med MW 2019 igen, og det spils campaign er, stadig, fremragende - virkeligt overraskende godt, stadigvæk. Det virker ikke helt som om, at de har formået at toppe den, eller bare matche den, i MW 2. I forhold til hvad jeg indtil videre har hørt, set og læst.

Indtil videre, og indtil et måske uundgåeligt tilbud, springer jeg over. I stedet bruger jeg 149 kr på Winters Expansion til RE Village; Det vil jeg gerne spille igen i 3rd person bl.a.
DunwichDunwichSkrevet 01/11-22 15:54 
Man har et standpunkt til man tager et nyt. Et par venner annoncerede stolt at de havde købt MW 2 og at det oven i købet var godt, samt at det kunne vi da godt begynde at spille lidt.

Som sagt så gjort og jeg må også erkende, at det er ret godt, både i MP og campaign. Der er godt nok mange menuer til indstillinger denne gang. Det er næsten overvældende, men man finder ud af det og ting er sat logisk op - det er menuer og indstillinger til controller, lyd og grafik jeg mener.
DunwichDunwichSkrevet 07/11-22 09:48, rettet 07/11-22 09:51 
Jeg vil lige ønske jer god fornøjelse med Alone campaign missionen i MW 2. Enjoy!

Det har, hands down, været den bedste campaign i et CoD spil, IW nogensinde har lavet. Særligt når de går full Sicario, er det virkelig potent.

MP er også stadig rigtig godt, omend unlock systemet er lidt sært skruet sammen, ift måden man låser op for visse ting, og hvad det kræver for at gøre det. Lidt mere strømlinethed a la CoD 4, havde været fint. Og så kunne det være godt, hvis man kunne spille mere end to sammen, i Co-op missionerne.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig