X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xenoblade Chronicles-serien


Svar
NaieraNaieraSkrevet 05/08-22 23:42 
Treeren er dælme go'.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 06/08-22 13:59 
Jeg gik død i 1'eren pga. alle de formålsløse quests man kunne gå og lave i hvert eneste område, der tog en evighed. Og da jeg begyndte at komme til flere områder i træk hvor alle de quests var markeret som at de udløber på et tidspunkt begyndte det for alvor at føles enerverende. Det er synd for jeg kunne ellers godt lide spillet.
Og ja, jeg kunne sådan set godt bare ignorere de valgfri quests, og det burde jeg nok have gjort, men jeg synes det er svært når nu spillet stiller det op som en tjekliste på den måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/08-22 14:06, rettet 07/08-22 14:17 
Det er godt nok for længe siden jeg spillede den første til at kunne huske hvordan det var, men quests der løb ud siger mig umiddelbart ikke noget :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 06/08-22 14:16 
Burde give etteren et chance igen. Har det på 3DS, så god lejlighed til at få spillet det når jeg pendler i toget. Gik vidst død i det, da jeg spillede det efter et par timer pga kampsystemet. Jeg husker det som en underlig blanding af realtime og turbaseret. Jeg kan godt lide begge dele men blandet…. Not so much.
NaieraNaieraSkrevet 07/08-22 14:14 
Kampsystemet er i det store hele det samme i alle tre. Jeg synes det fungerer fremragende, omend hvad der gør etterens unikt i forhold til de to efterfølgere kan jeg selvfølgelig slet ikke huske nu, mere end ti år efter jeg blev færdig med det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 09/08-22 14:54 
Startede med remasteren på switch for et par måneder siden, og er i gang med nummer 2. Jeg synes faktisk den første er flottere. 2'eren er, indtil videre, mere tilgængelig. Men det der spil man skal spille for at få dimser til en af sine blades....... Baaahh
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-22 15:20 
Toeren er en teknisk katastrofe og noget af det grimmeste jeg nogensinde har set. Hvem de har troet de kunne narre med det skarphedsfilter aner jeg ikke :/

3’eren ligner et enormt step up på alle punkter og ser ganske okay ud for hardwaren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 09/08-22 17:34 
Toeren er mega nice.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 16/08-22 15:29 
Er begyndt på treeren. Og er enig med KK, indtil videre.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 17/08-22 23:06 
Der er nogle temmelig olme lilla capybara der hvor jeg lige er kommet til :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 30/08-22 03:52 
Jeg har lige læst på Reddit at madlavning ingen effekt har i XC3. Kun den der giver en chance for ekstra item pickups gør en forskel. Alle de andre med f.eks. 5% ekstra EXP eller CP virker ikke. Det ville nok være smart at have opdateret spillet og fikset det for nogle uger siden…
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 01/09-22 19:18 
Xenoblade Chronicles-serien
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-22 19:25 
Proshop har det på bud til 333kr.

https://www.proshop.dk/Spil/Xenoblade-Chronicles-3-Nintendo-Switch-RPG/3048617
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/09-22 14:29 
Jeg spiller selvfølgelig med japanske stemmer, men den her video jeg faldt over på Reddit er saftsusemig stadig sjov.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/09-22 14:34 
Ja, de engelske stemmer lader til at være rimelig hidsige i det spil.
Jeg synes også den her video opsummerer spillet flot ;)

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 05/09-22 22:01 
Jeg synes de japanske stemmer er bedst, men det kan være svært at følge med i, især udråb. Jeg fik i toeren følelsen af, at jeg missede noget.

Jeg var rimelig glad for toeren, men synes også det til tider var ganske frustrerende, og endgamet blev lidt kedsommmeligt. Men men.. glæder mig til at prøve 3'eren.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig