X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA The Trilogy


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-21 17:15 
Så der frigivet en trailer til den nye GTA 3 samling. Den viser hvordan spillene ser ud sammenlignet med de oprindelige.
Indrømmet jeg er faktisk nysgerrig på den udgivelse. Men det kommer an på hvad de sælger den for.

Hvad siger i andre?

Comparison Trailer
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-21 17:15 
Så der frigivet en trailer til den nye GTA 3 samling. Den viser hvordan spillene ser ud sammenlignet med de oprindelige.
Indrømmet jeg er faktisk nysgerrig på den udgivelse. Men det kommer an på hvad de sælger den for.

Hvad siger i andre?

Comparison Trailer
XiwanaXiwanaSkrevet 22/10-21 17:38 
$60 (= 450DKK?) er alt for meget for tre så gamle spil, som mange allerede har spillet til bevidstløshed. San Andreas kommer angiveligt og heldigvis til gamepass.
[inspirational quote here]
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/10-21 18:52, rettet 22/10-21 18:54 
Nice... Den kommer til GamePass d.12 november..

//Rettelse... Jeg var liiige lidt for hurtig... Det er Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition der kommer på GamePass...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-21 18:57 
Jeg synes det ser frygteligt ud. Men så må det som minimum køre 4K@120 på de nye maskiner :/

Jeg kunne godt lide GTA III og Vice City var også godt.
San Andreas og alt siden har været bras på forskellige niveauer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/10-21 19:50 
Kunne godt finde på at købe det for Vice City alene, men kun hvis det udkommer fysisk.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/10-21 01:52 
@Beano

Umiddelbart udkommer det digitalt den 11/11, og fysisk 7/12 til alle gængse platforme.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 23/10-21 10:32 
Hvis performance er i orden kunne jeg godt være fristet af Switch versionen. Vice City på den daglige togtur…
jaesjaesSkrevet 23/10-21 14:01 
Det er positivt, at Rockstar også har fiflet med spilkontrollen.

Jeg kommer ikke til spille alle tre spil uanset, så afventer prisfald eller salg af de enkelte spil.
millenniummillenniumSkrevet 23/10-21 16:37 
Jeg er helt klart frisk på at køre Vice City tynd igen i juleferien. Tror stadig jeg kan de fleste veje oppe i hovedet.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 24/10-21 16:06 
Jeg håber de har det oprindelige soundtrack. Hvis ikke GTA Vice City starter med Billie Jean når man vælger Flash FM så bliver jeg skuffet.
BeanoBeanoSkrevet 24/10-21 21:47 
FancyPants>
@Beano

Umiddelbart udkommer det digitalt den 11/11, og fysisk 7/12 til alle gængse platforme.

Det lyder godt, tak :)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-21 10:31 
Jmog>
Hvis performance er i orden kunne jeg godt være fristet af Switch versionen. Vice City på den daglige togtur…

Værd at bemærke at NSW versionen ikke har alt indhold på cart og kræver download, men naturligvis kun et issue hvis man går efter den fysiske udgave :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-21 10:51 
Det er godt nok en ærgerlig trend Nintendo har tilladt med den maskine :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-21 13:05 
Gad vide hvor meget af de originale soundtrack der er intakt når de genudgiver spillene.
Musikken i de spil er virkelig en stor del af den oplevelse man havde med dem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-21 17:36 
Helt bestemt. Jeg håber at de har beholdt det originale så vidt muligt.

THPS 1+2 havde overraskende meget af det originale. Det havde heller ikke været det samme uden.
Der var også noget nyt inkluderet, men det kan man heldigvis slå fra for det var rimelig sløjt IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 02/11-21 12:13 
Jeg frygter lidt af musik fra Micheal Jackson måske ikke kommer med igen i Vice City siden det hvis nok var fjernet allerede fra nogle af de tidligere online gen-udgivelser.
BeanoBeanoSkrevet 11/11-21 11:33 
Framerate ser skrækkelig ud...

https://www.youtube.com/watch?v=u-hdRwkqthU
BeanoBeanoSkrevet 11/11-21 12:08 
Greaseball>
Gad vide hvor meget af de originale soundtrack der er intakt når de genudgiver spillene.
Musikken i de spil er virkelig en stor del af den oplevelse man havde med dem.

Der er fjernet ca. 47 numre fordelt over de tre spil:
https://www.eurogamer.net/articles/2021-11-10-heres-the-gta-trilogy-remasters-full-radio-station-track-listing-according-to-rockstar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-21 12:55, rettet 11/11-21 12:59 
Ja det ligner en rigtig omgang gylle. Det er vel egentlig også kun Red Dead Redemption 2 som eneste Rockstar-spil der nogensinde har kørt ganske pænt? Dog med inputlag der næsten måles i sekunder.

Jeg tænker at det her er meget passende i forhold til hvad folk er vandt til fra firmaet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/11-21 13:01 
GTAV kørte rigtigt godt på PS4, efter en håndfuld patches.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-21 13:02 
Okay, jeg huskede kun hvordan det kørte ved launch :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 11/11-21 14:56 

Stadigvæk et stærkt soundtrack, trods alt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
GreaseballGreaseballSkrevet 11/11-21 16:46 
Beano>
Greaseball>
Gad vide hvor meget af de originale soundtrack der er intakt når de genudgiver spillene.
Musikken i de spil er virkelig en stor del af den oplevelse man havde med dem.

Der er fjernet ca. 47 numre fordelt over de tre spil:
https://www.eurogamer.net/articles/2021-11-10-heres-the-gta-trilogy-remasters-full-radio-station-track-listing-according-to-rockstar

Jeg er glad for jeg har de originale spil på disk, de 2 første til den første Xbox. Ville kun lige være GTA3 jeg ville prøve. Nogen der ved om de kommer på GamePass?
Le RoofLe RoofSkrevet 11/11-21 17:21 
San Andreas kommer på Game Pass i morgen, men ikke noget om GTA3 og Vice City
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/11-21 00:12 
@Le Roof

Det er kun San Andreas der kommer på Game Pass (i første omgang). PS Now får GTA 3 til december.
Vil man have alle tre spil, så skal man vist købe trilogien. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 15/11-21 17:53 
DF's dom: WASTED!

https://youtu.be/Y1JJt7xHTlE
millenniummillenniumSkrevet 15/11-21 21:05 
Wow. Fans er virkeligt rasende i det blodrøde felt.

Tror måske at jeg alligevel ikke skal spille Vice i december.
The medium is the message.
ExceptionExceptionSkrevet 16/11-21 14:43 
Har spillet en smule GTA:SA på Xbox Series S - på Game Pass.

Som tidsfordriv kan det være meget sjovt, dog aldrig noget jeg ville betale for.

Det kan undre at Rockstar er så hjernedøde at behandle deres egen "arv" på denne måde. Nuvel, de har jo penge nok.
silverstarsilverstarSkrevet 16/11-21 15:16 
Mobilspil-versioner konverteret til nyeste gen konsoller... Det ser godt nok rimelig skidt ud.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-21 15:47 
Det her er ret genialt :D

https://twitter.com/DarkwingDust69/status/1459929293023236096?s=20
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 16/11-21 17:13 
WTF??? Det ligner umiddelbart det mest buggy spil nogensinde udgivet.

Jeg håber at de får en omgang prygl af markedskræfterne, og at spillet langt fra når det forventede salg, så de KPI-drevede jakkesæt i Rockstars direktionslokale må sidde med hovedet bøjet i skam.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/11-21 01:42 
Jeg tænker at jakkesættene sidder hos Take-Two Interactive, og bare har pisket Rockstar for at udgive den trilogi så hurtigt som umuligt, uanset om lortet virkede eller ej. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-21 01:54 
Det ekstra syge er jo at de har fjernet de gamle udgivelser fra digitale stores, samt truet moddere af disse med retsager. Helt tydeligt for at sikre at det kun er de nye udgaver der spilles fremover.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/11-21 03:17 
Richard Leadbetter i seneste Digital Foundry Direct udtalte om GTA3: “Astonishingly dissappointing”
BeanoBeanoSkrevet 17/11-21 10:49, rettet 17/11-21 10:50 

Den fejl eksisterer åbenbart i det originale spil :D

https://twitter.com/The_Rabbit42/status/1460662035621031952
SumezSumezSkrevet 17/11-21 11:25 
"Heey!"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-21 11:29 
Beano>
Den fejl eksisterer åbenbart i det originale spil :D

Så er det måske i virkeligheden en helt okay port :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/11-21 11:49 
Nej :D
DunwichDunwichSkrevet 17/11-21 16:00 
https://www.youtube.com/watch?v=MrjUM88A2vM

5:26 Pole Position asset completed. Lol. Det nye Cyberpunk er landet.

Jeg tænker spilpakken bliver taget ned snart, og så får de 343 Studios til at færdiggøre den, så den er klar om 3-5 år.
millenniummillenniumSkrevet 18/11-21 19:47 
Det er heldigvis set et par gange før, at shitstormen har været så tilstrækkelig stor, at udvikler eller distributør ikke kunne ignorere det. Cyberpunk pilles ud af PSStore eller ændringen i Battlefront II.

Lidt interessant hvordan Rockstar vil forholde sig stormen…
The medium is the message.
ExceptionExceptionSkrevet 18/11-21 21:52 
Lidt interessant hvordan Rockstar vil forholde sig stormen…

Du kan få en remaster af GTA IV.
millenniummillenniumSkrevet 20/11-21 12:04 
Rockstar har udgivet en meddelelse...

https://www.rockstargames.com/newswire/article/393o373751k48k/a-note-from-the-rockstar-games-team-re-grand-theft-auto-the-trilogy-th
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/11-21 23:00 
"In the meantime, it pains us to mention that we are hearing reports of members of the development teams being harassed on social media. We would kindly ask our community to please maintain a respectful and civil discourse around this release as we work through these issues."

Idioter med internetadgang, i en nøddeskal <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DunwichDunwichSkrevet 21/11-21 09:09 
"The updated versions of these classic games did not launch in a state that meets our own standards of quality, or the standards our fans have come to expect."

Korrekt, så hvorfor udgive dem? Fordi Rockstar er i gang med at backpeddle på en løgn. De troede de kunne slippe afsted med det, men blev opdaget og kaldt på det.

Havde Rockstar ikke et mantra engang, som hed noget a la et givent spil blev først udgivet "when it's done"?
JmogJmogSkrevet 21/11-21 10:31 
De lavede ikke selv porten, så det er teoretisk muligt, at udvikleren løj for udgiveren (Rockstar) om spillets QA-tilstand inden launch. Eller der blev slet og ret lavet så minimal spiltestning (heller ikke i orden), at udvikleren troede spillet var meget mindre buggy end det reelt er.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-21 10:48 
De skulle bare havde kørt en test på hvordan introen til GTA 3 DE ser ud i forhold til hvordan den ser ud på f.eks PS2. Man kan jo dårlig se noget for det tæppe af af hvide streger de kalder regn. Nok den til dato værste regn effekt jeg har set i et spil. GTA DE er bare et gennemgående grimt spil sammenlignet med de original IMHO.
ExceptionExceptionSkrevet 21/11-21 21:57 
De lavede ikke selv porten, så det er teoretisk muligt, at udvikleren løj for udgiveren (Rockstar) om spillets QA-tilstand inden launch.

I teorien er det vel muligt men så er man som normalttænkende individ, og ikke desto mindre udvikler, dummere end snot, da det må antages at de så har samarbejdet med Rockstar for sidste gang.

Jeg holder på, at de som sædvanlig sprang over hvor gærdet er lavest, og det var de udmærket klar over, både GSG og Rockstar. To ting i livet er sikre. Vi skal alle dø på et tidspunkt, og spiludgivelser med "review embargos" før udgivelsesdagen er garanti for et lortespil.

Fra Pushsquare.com, men er en af mange:
If you're wondering where the Push Square review of the GTA Trilogy is, we didn't receive the game until its official launch date at 3PM UK time on 11th November, so we're still busy working our way through what is an enormous package.
JmogJmogSkrevet 22/11-21 01:28 
Kan også tænkes de blot har lavet mangelfuld QA og slet ikke var klar over problemets størrelse. Eller håbede folk ikke ville gøre et stort issue ud af det.

Hvilket også er himmelråbende dumt. Uanset hvad, så burde regnen have været et mega rødt flag.
GreaseballGreaseballSkrevet 23/11-21 08:07 
Exception>
Jeg holder på, at de som sædvanlig sprang over hvor gærdet er lavest, og det var de udmærket klar over, både GSG og Rockstar. To ting i livet er sikre. Vi skal alle dø på et tidspunkt, og spiludgivelser med "review embargos" før udgivelsesdagen er garanti for et lortespil.

Sidste spil udgivelse med et "review embargo" før udgivelsedagen jeg kan huske, og som jeg selv har prøvet. Er Duke Nukem Forever. Og vi ved jo alle hvilken perle af et spil det er. -.-
silverstarsilverstarSkrevet 23/11-21 09:44, rettet 23/11-21 09:45 
Var der ikke også embargo på Cyberpunk 2077 til lastgen konsollerne? Jeg synes at huske at CDPR kun ville have anmeldere til at vise billeder og video fra PS5/Xbox series X, og ikke fra PS4/Xbox One. Det viste sig også, at der var ugler i mosen dengang... :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig