X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Actraiser Renaissance


Svar
DarkenDarkenSkrevet 25/09-21 15:57 
Såå det var lidt af en overraskelse, da denne poppede op på Steam. Jeg kan virkelig godt lide det originale spil, især pga. sim delen, istedet for bare platform som jeg mener 2'eren var.

Men prisen er lidt pepperet når nu man bare kan boote den originale op. Så jeg ville meget gerne hører når/hvis nogen spiller det, om det nye er godt og om der er ændret noget i det originale indhold, f.eks. sværhed eller bare extra ting i sim delen osv.

Steam Link
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 26/09-21 12:47 
Jeg har ikke prøvet det, men det er godt nok ikke pænt at se på - sprites ser helt smadret ud :O
SumezSumezSkrevet 26/09-21 13:38 
Ja, sim-delen ligner et gacha mobilspil, og platformer delen ligner... Dink Smallwood?
Det er vist også ude på mobilplatforme, så de forklarer en del. Synes det er ærgerligt at der ikke er lagt mere kærlighed i et remake af det spil. Det *ligner* mere et billigt cashgrab, men den idé giver slet ingen mening i forhold til den franchise de har valgt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 26/09-21 17:34 
Der er ingen ordentlig sammenhæng mellem baggrunde og karaktermodeller. Det ser frygteligt ud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-21 18:32 
Digital Foundry kan godt lide det.

https://m.youtube.com/watch?v=1Bx_bJF89vs
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 26/09-21 20:20, rettet 26/09-21 20:21 
Yderst interessant. Spillets første time er noget værre lort og derefter er sidesceolling sektionerne som et godt Castlevania og strategidelen, efter tutorials, viser sig at være meget underholdende.

Desværre er Switch og PS4 dårligt optimerede og kan ikke anbefales. PS4 Pro er fin og PS5 næsten perfekt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig