X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed Infinity


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/07-21 10:32 
How to kill a franchise. Lav den om til MMO. Tak Ubisoft. Totalt øv at Assassin's Creed serien nu bliver lagt i graven sammen med andre single player eventyr der har gået MMO vejen.
Personligt orker jeg ikke andre spillere i mine historier. Jeg vil nyde en historie, leve mig ind i figurens liv og verden omkring dem.
Men med andre tosser der "hopper" rundt og snakker teen sprog. Nej tak Ubiblød. Denne gamle gamer siger farvel til Assassin's Creed.

Fint nok hvis de vil lave en online udvidelse til serien som GTA V. Men når det er på bekostning af single player historier. Så takker jeg pænt nej.
Kan godt lide online spil i f.eks HALO eller Forza hvor det adskilt fra single player delen. Forza måske ikke så meget, men det bedre lavet.

Live-service-titlen Assassin's Creed Infinity
JmogJmogSkrevet 08/07-21 12:20 
Gad vide om der stadig vil være mulighed for at kunne læse historiske fakta om bygninger og personer mens man spiller. Måske, men det hænger ikke så godt sammen med et online spil med andre spillere. Det er godt nok synd hvis det går tabt, for det er vi da mange der synes er enormt hyggeligt og nærmest halvdelen af fornøjelsen ved de spil.

Nu har jeg ikke spillet Valhalla, så jeg ved faktisk ikke, om de overhovedet stadig gør den slags.
BeanoBeanoSkrevet 08/07-21 14:55, rettet 08/07-21 14:58 
Den feature forsvandt svjv helt fra Origins og efterfølgende spil i serien, i stedet tilføjede de seperate Discovery Tour udvidelser som er gratis.
Valhalla skulle få samme behandling:
https://www.gamesradar.com/assassins-creed-valhalla-brings-back-discovery-tour-mode-this-autumn/

Deres planer om at gøre serien til en live-service, lyder som noget lort.
slk486slk486Skrevet 08/07-21 15:14, rettet 08/07-21 15:15 
Er vi sikre på det ikke bare er en del af deres live-service side-spil, som de har nævnt ikke nødvendigvis påvirker deres single player oplevelser?

Ligesom den kommende Division Heartland.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 08/07-21 15:32 
Det må vi da håbe.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/07-21 17:26 
slk486>
Er vi sikre på det ikke bare er en del af deres live-service side-spil, som de har nævnt ikke nødvendigvis påvirker deres single player oplevelser?

Ligesom den kommende Division Heartland.

Krydser finger. Men det lyder desværre ikke til det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig