X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny bil


Svar
tastasSkrevet 21/06-21 23:41 
Hej

Vi står og skal have udskiftet vores bil.

Det skal være en stationcar, og jeg er efterhånden landet på enten en Kia Ceed eller Ford Focus.

Kia Ceed har jeg fået ned i mellempkke til 225.000 fra ny (benzin, 1,0) og Ford Focus i tilsvarende udstyrspakke i en mild hybrid udgave til 240.000, men med kørte km på 3600 fra 2020/12 (også en 1,0).

Kia Ceed har jeg bare en rigtig god fornemmelse for med kvalitet og driftsudgifter samt 7 års garanti. Det tiltaler mig.

Selvom Kia'en er rummelig er Ford'en dog bare meget mere rummelig. Og vi kunne godt tænkes os den ekstra plads
Jeg er dog lidt mere nervøs for den generelle kvalitet i Ford'en, mest pga. kommentarer fra internet trolde rundt omkring

Er der nogle som erfaring med de nævnte modeller og om er tilfreds eller utilfredse med noget?

Vi kører nok ikke mere end de 12-15.000 max på et år.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
FizbanFizbanSkrevet 22/06-21 14:08 
Jeg kan kun sige at jeg har været fuldt ud tilfreds med Kia og den garanti de leverer.
Jeg har haft 2 stk Kia Ceed SW tidligere og har idag en Kia Optima PHEV og konen har en Picanto. =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
QQSkrevet 22/06-21 14:13 
Jeg kører i en leasing Kia Ceed SW 1.0 benzin fra 2020 og er fuldt ud tilfreds. Den allerbilligste leasingbil i størrelsen på købstidspunktet og jeg savner intet.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
fumfumSkrevet 22/06-21 18:53 
Skoda Octavia Combi. Så kommer du ikke til at mangle plads.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
tastasSkrevet 22/06-21 19:07 
Jeg har desværre udelukket Skoda Octavia den den lige er den tand dyrere. Vi vil gerne næsten ny eller helt ny. Det er dog helt sikker en lækker og meget rummelig bil!

Vi har ellers altid haft Skoda (dog Fabia).

Tak for jeres svar omkring Kia, det er meget i tråd med den opfattelse jeg har.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JmogJmogSkrevet 22/06-21 20:16 
Skoda Fabia Combi :-D

Den vil faktisk være svær at få over dit budget med masser af udstyr.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig