X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Evercade


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/05-21 09:02, rettet 06/05-21 09:02 
Evercade

Det har vist ikke været nævnt på P:R før, men sidste år dukkede der endnu en retro-fokuseret håndholdt konsol op på markedet, kaldet Evercade. Der er efterhånden mange billige og suspekte Kina-dimser at finde som kan noget lign, men denne pla... Se hele indlægget
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/12-21 19:56 
Firmware 2.0 er udkommet til den håndholdte model:

https://evercade.co.uk/evercade-handheld-firmware-2-0-update/
nerosnerosSkrevet 16/12-21 20:59 
Beano>
Cart #24 er Gremlin Collection 1
https://youtu.be/5OntTeR9Kqo

Man kan godt blive lidt bange for at folkene bag Evercade har en lidt dårlig spil smag?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/05-22 20:00 
Ny håndholdt konsol til vinter, Evercade EXP. Den afløser den eksisterende enhed på markedet.
https://www.youtube.com/watch?v=sXOZhBngnE0

Positivt med højere kvalitet af skærm og TATE-mode, men skærmen måtte gerne være større imo.


Nye arcade carts som kommer på markedet sammen med EXP...

Toaplan Arcade 1: Tiger-Heli, Alcon, Guardian, Flying Shark, Truxton, Zero Wing, Snow Bros. og Teki Paki.
https://evercade.co.uk/cartridges/toaplan-arcade-1/

Irem Arcade 1: R-Type, Moon Patrol, In the Hunt, Battle Chopper, Lightning Swords og 10-Yard Fight
https://evercade.co.uk/cartridges/irem-arcade-1/

Og to carts som allerede var annonceret...

Gaelco Arcade 2: Big Karnak, TH Strikes Back: Thunder Hoop 2, World Rally 2, Maniac Square, Squash og Touch and Go.
https://evercade.co.uk/cartridges/gaelco-arcade-2/

Jaleco Arcade 1: Rod Land, Saint Dragon, E.D.F. Earth Defense Force, Avenging Spirit, 64th Street: A Detective Story, Cybattler, P-47: The Phantom Fighter og The Astyanax.
https://evercade.co.uk/cartridges/jaleco-arcade-1/
millenniummillenniumSkrevet 02/06-22 17:16 
Den er blevet virkelig pæn - næsten FOR pæn :D Designet har mistet meget af den retro-æstetik, men nu er det jo spillene der tæller.

Godt jeg ikke har købt min Evercade endnu - så kan jeg vente til september. (Formentlig kommer der så også en opdateret Evercade VS)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-22 18:52 
Der kommer ikke en opgraderet VS i år - måske en ny farve eller bundle, men den samme hardware. Det kommer tidligst en VS "v2" Q3/Q4 2023 :)
BeanoBeanoSkrevet 07/07-22 16:41, rettet 07/07-22 16:47 
C64 collection 1... yay :)

https://youtu.be/AULm7XJ48OE

Interessant at de er begyndt på en ny cart serie, Home Computers, så mon ikke der kommer Spectrum, Amiga, etc. senere.
millenniummillenniumSkrevet 09/07-22 22:49 
Lidt mærkelig samling af et par eminente klassikere og nogle mindre favorable titler. Jeg er i forvejen overloaded med C64 på min C64 Maxi. Amiga-spil kunne være godt, men mange Amiga classics brugte mus.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/07-22 09:20, rettet 10/07-22 09:21 
Jeg mangler da heller selv noget på min U64, men syntes det er cool nok at de gør det. Mht, Amiga er der rigeligt at vælge imellem som ikke kræver mus, licensiering er den største udfordring.
millenniummillenniumSkrevet 12/07-22 19:40 
Kæmpe plus at der er Bruce Lee. Det indikerer en forståelse for C64 fans
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/07-22 20:36 
Totalt, også selv om de har omdøbt spillet :)
nerosnerosSkrevet 15/07-22 17:09 
Beano>
Interessant at de er begyndt på en ny cart serie, Home Computers, så mon ikke der kommer Spectrum, Amiga, etc. senere.

Ja det er fedt! Kunne være så fedt med en FM Towns og X68000 samling :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/09-22 14:41, rettet 02/09-22 14:41 
Evercade EXP har indbygget 18 Capcom spil som bonus - ikke dårligt :)

https://youtu.be/Ljnes-4Ebb4

1942 (Arcade version)
1943 (Arcade version)
1944 : The Loop Master (Arcade version)
Bionic Commando™ (Arcade version)
Captain Commando™ (Arcade version)
Commando™ (Arcade version)
Final Fight™ (Arcade version)
Forgotten Worlds™ (Arcade version)
Ghouls ‘n Ghosts™ (Arcade version)
Legendary Wings™ (Arcade version)
MERCS (Arcade version)
Street Fighter II’: Hyper Fighting (Arcade version)
Strider (Arcade version)
Vulgus™ (Arcade version)
Mega Man (8-bit)
Mega Man 2 (8-bit)
Mega Man X (16-bit)
Breath of Fire (16-bit)
slk486slk486Skrevet 05/09-22 08:49 
Bare lort, at man pt *skal* købe en EXP for at få dem. Håber på et Capcom cartridge i fremtiden.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/09-22 08:53 
Ville jeg også foretrække men det kommer næppe til at ske pga. licensering - de har udmeldt at dette var den eneste mulighed de havde for at bringe spillene til platformen.
slk486slk486Skrevet 05/09-22 09:17, rettet 05/09-22 09:18 
Shit. Mere hardware :D

Men ja, det anede mig, at det var en restriktion fra Capcom licenseringen.
De fleste (alle?) kan vel spilles i Capcom Arcade, så de er i det mindste officielt tilgængelige i en moderne konsol.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/09-22 10:12 
Ja, jeg tror Capcom Arcade er grunden til de pt. er så restriktive med licenseringen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-22 10:29 
Det er mega sejt med indbyggede Capcom-spil. Jeg tror desværre ikke at maskinens 800x480px skærm vil være i stand til at lave et super behageligt 4:3 billede af CPS-spillenes underlige opløsning, men det har jo altid været et problem med genudgivelser af de titler.
Kun Street Fighter 30th Collection har mig bekendt nogensinde gjort det ordentligt :)

Måske det kan matches her hvis man bruger HDMI outputtet?

Og apropos, hvordan er billedet efterhånden på Evercade VS? Er det stadig mega blurry i pixel perfect mode, eller har de rettet det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/09-22 11:02 
Det er fixed - billedet er skarpt nu på VS :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-22 11:04 
Super :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 05/09-22 11:07 
Ok, jeg er ved at være lidt varm på en Evercade EXP. Dels pga designløftet så det mindre ligner noget bambus. Og især muligheden for vertikal gaming, der ikke rigtig er lykkedes med nogle andre konsoller.
The medium is the message.
DunwichDunwichSkrevet 05/09-22 14:34 
Er vertikal gaming ikke lykkes temmeligt godt, på Switch? Jeg har kun prøvet det et par gange, men det fungerede fint.
millenniummillenniumSkrevet 06/09-22 10:15 
Har ikke prøvet det på Switch, men løsningen ser lidt Storm P. akavet ud IMO.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/09-22 16:16 
Kr 389,- for Premium Pack hos av-cables

https://www.av-cables.dk/retro-konsoller/blaze-evercade-vs-starter-pack-2-vol-white-efigs.html

Trods der står "starter pack" skulle det være premium (2 carts og 2 pads).
KamekKamekSkrevet 06/09-22 16:19 
Haps! Tak for heads up! :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-22 01:28 
Tak for tippet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/09-22 09:44 
np :)

Jeg kan se Coolshop nu har EXP oppe til forudbestilling, kr 1299,-
https://www.coolshop.dk/produkt/evercade-exp/23CH6Z/

Ikke en billig maskine som den første, forhåbentligt mest pga. højere hardware kvalitet/ydelse og ikke licencering af "bonusspil". Den falder nok i pris hvis man venter :D
XiwanaXiwanaSkrevet 07/09-22 19:02 
Beano>
Kr 389,- for Premium Pack hos av-cables

https://www.av-cables.dk/retro-konsoller/blaze-evercade-vs-starter-pack-2-vol-white-efigs.html

Trods der står "starter pack" skulle det være premium (2 carts og 2 pads).

Jeg takker også mange gange, og kan bekræfte, at det er en premium pack (med 2 carts), man modtager. Levering på under et døgn - det er godt nok hurtigt. Og så er det endda med postnord.
[inspirational quote here]
WehnerWehnerSkrevet 08/09-22 00:11 
Jeg har slet ikke fulgt med i det her, nok fordi det var noget håndholdt oprindeligt. Men det ligner da en dejlig premium pack. Jeg kan se, det ene card er Techno Arcade 1 - hvad er det andet?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-22 00:32 
Data East arcade collection :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 08/09-22 00:45 
Det ligner da umiddelbart et must buy, når man i forvejen er typen, der køber Mini (S)NES osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-22 11:44, rettet 09/09-22 11:51 
Er min maskine defekt mon? Hovedparten af spillene hakker i en grad hvor jeg vil mene at det er uspilleligt. Jeg er lidt i tvivl om der er tale om framerate conversion til 60Hz fra obskure arcade-refreshs eller hvad der foregår.

Har ikke været alle titler igennem endnu, men Bad Dudes vs Dragon Ninja og Burger Time kører fint. Resten at dem jeg har prøvet kører ad h til.
BreakThru er især slemt.

Maskinen låste også flere gange i forsøg på at opdatere den hvor jeg måtte tage strømmen og forsøge flere gange før det lykkedes.

Edit: Heller ikke alle spil der er korrekt integer skaleret i pixel perfect efter opdateringen :/

Under opstart får maskinen også mit LG CX til at gå apeshit og skriver flere gange invalid format og no signal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/09-22 12:02, rettet 09/09-22 12:10 
Prøv med et andet HDMI kabel - jeg har haft lign. issues, b.la. at den kun ville outputte i 720p. Deciderede signal udfald har jeg ikke haft på mit CX (igennem en HDMI switch). Prøv også en anden USB strømforsyning mht. stabilitet, men arcade titler der ikke kører rent 60hz vil ikke være 100% smooth.
SumezSumezSkrevet 09/09-22 12:10, rettet 09/09-22 12:10 
Hvordan får man overhovedet non-60hz arcade/2D titler til at være smooth, sådan rent logisk set?
Ville det ikke kræve at man enten tvinger dem til at køre en lille tand hurtigere/langsommere så de passer til 60hz (helt fint med mig, men sikkert utænkeligt indenfor visse kompetitive rammer) eller skal have en VRR skærm?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-22 12:32, rettet 09/09-22 12:34 
Beano>
Prøv med et andet HDMI kabel - jeg har haft lign. issues, b.la. at den kun ville outputte i 720p. Deciderede signal udfald har jeg ikke haft på mit CX (igennem en HDMI switch). Prøv også en anden USB strømforsyning mht. stabilitet, men arcade titler der ikke kører rent 60hz vil ikke være 100% smooth.

Jeg har prøvet alt det du foreslår. To forskellige USB strømforsyninger samt en powerbank også :)

Jeg har ikke udfald i billedet. Det er kun under opstart at den får TV’et til at flippe helt ud.

Det der Eyra, The Crow Maiden der kan spilles gratis kører fuldstændig perfekt, så jeg tænker at det blot er Data East og Technos collections der er noget lort? Alt for meget er i hvert fald ikke spilbart IMO :(

Som Sumez skriver kan det være at de gider inkludere mulighed for at overclocke spillene til 60Hz? Det ville selvfølgelig ikke være helt ægte, men det ville da ikke give øjeblikkelig køresyge længere :)

Forudsat at den virker korrekt, så er jeg godt nok skuffet. Var lidt hyped på Irem og Toaplan collections som snart kommer, men hvis de også kører sådan her, er jeg ikke særlig interesseret :(

EDIT: Hovedmenuen hakker også nogle gange, mens den kører perfekt andre?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/09-22 13:46 
Det lyder jo helt galt - hovedmenuen hakker ikke her, der er dog lag på lydeffekten når man navigerer i spillene.

Har du prøvet et andet micro-USB kabel?
SumezSumezSkrevet 09/09-22 13:57, rettet 09/09-22 14:10 
Konsolkongen>
Forudsat at den virker korrekt, så er jeg godt nok skuffet. Var lidt hyped på Irem og Toaplan collections som snart kommer, men hvis de også kører sådan her, er jeg ikke særlig interesseret :(

Mine Toaplan PCB'er har i hvert fald nogle rimelig wacky refresh rates, typisk omkring en 58hz stykker. Jeg gætter på at det bare har smidt mame på maskinen, så det kommer nok om på om standard-opsætningen i mame defaulter til den rigtige (og i dette tilfælde uønskede) refresh rate? I de seneste år er mange spil vist blevet opdateret med de informationer.

Jeg tvivler på at nogen kan mærke forskel på om de spiller et spil i 60.0hz eller 58.7hz sådan rent oplevelsesmæssigt. :)
Vi snakker ikke ekstra lagframes eller dårlig skalering eller andet "hifi-snobberi", men en forskel der er så marginal at jeg umuligt kan forestille mig at udviklerne selv tog højde for det. Hvis Tetris The Grandmaster 2 kører i den rigtige refreshrate, tæller timeren forkert, men forskellen er så lille at vi max snakker et par sekunder over et helt spil. (lige her er der dog tale om et spil hvor de sekunder kan gøre en vigtig forskel)

Til gengæld er det absolut i MAME-projektets interesse at den slags informationer opholdes korrekt. Deres mål er ikke det samme som Evercade's mål.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-22 15:34, rettet 09/09-22 15:37 
Beano>
Det lyder jo helt galt - hovedmenuen hakker ikke her, der er dog lag på lydeffekten når man navigerer i spillene.

Har du prøvet et andet micro-USB kabel?

Det har jeg også prøvet :) Jeg har skrevet en email til dem, fik svar på få minutter - meget imponerende service. Jeg prøver at optage en video til dem og uploade til YouTube, så må vi se hvad de siger :)

Hovedmenuen enten kører helt flydende eller også hakker den når jeg starter maskinene. Starter jeg et spil op og quitter, så gør den ofte det omvendte (giver det mening?). Men det kan også være at det bare er helt random om den hakker eller ej :)

EDIT: På den positive side, så synes jeg skaleringen generelt er fremragende med få undtagelser. Billedet er super skarpt og scanlines er meget fine også. Jeg kan heller ingen lag mærke, så det er bedre end de fleste retro opsamlinger på moderne konsoller allerede :)


Sumez>

Jeg har overclocket min Neo Geo MVS fra 59,18Hz til 59,94(60)Hz af samme grund som du nævner. Jeg kan ikke engang høre forskel i musikken når jeg skifter rundt. Jeg er med på at alle mine verdensrekorder nok ikke godtages, men det overlever jeg nok :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
6 Pac6 PacSkrevet 09/09-22 15:48 
I forhold til deres support vil jeg også lige give et thumbs up. Sensible soccer på deres Codemasters cartridge virker ikke på min VS, men fint på den håndholdte. Fik hurtigt svar om at sende video og inden for et par dage var en ny cartridge på vej.
BeanoBeanoSkrevet 09/09-22 17:50 
IGN har en EXP hands-on video hvor TATE mode vises...
https://youtu.be/3D_bQ6e_3hQ
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-22 20:45 
Jeg er lidt bange for at min maskine virker korrekt. At spillene virkelig skal køre så skidt :D

BreakThru:
https://youtu.be/hZy2XPKqpB8?t=322

Jeg håber lidt at de overvejer overclocks af spillene. Nu har jeg i hvert fald foreslået det til dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-22 23:35 
Jeg har prøvet at sætte RetroPie op på min Raspberry Pi 400. Som default kører alle spillene super smooth og lækkert, men de er også synkroniseret til 60Hz.
Slår jeg den option fra kører de præcis lige så elendigt og hakkende som på Evercade. Altså tror jeg at jeg kan udelukke at der skulle være noget galt med min maskine.

Jeg synes det er komplet uspilleligt. Håber de vil overveje at tilføje en option så man kan vælge sync til 60Hz. Ellers returnerer jeg den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/09-22 12:18, rettet 10/09-22 12:20 
Trist du har fået en så dårligt oplevelse med maskinen, forstår godt du returnerer den.

Jeg har naturligvis også bemærket det nævnte issue i nogle arcade titler, men var forberedt på det da de selv talte som det i deres pre-launch stream sammen med DF. Har dog alligevel haft stor fornøjelse af Gaelco 1, specielt Alligator Hunt :) Men en force 60hz option ville naturligvis være nice! Håber lidt på at det kunne blive en del af VS jailbreaken, jeg har foreslået det til udvikleren.

Hvad er situationen med Capcom titlerne, kører de rent 60hz? Ellers vil det nok være den samme situation på EXP.

Fandt du en løsning på menu-problemerne?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-22 16:32, rettet 10/09-22 17:22 
CPS2 kører 59,6Hz, så der burde også være lidt hakken, det har jeg selv oplevet med mit Mars Matrix, men vi snakker altså en nat og dag forskel i hakkeri fra original CPS2 til de værste eksempler på Evercade. Jeg gad nok vide hvad refresh sådan noget som BreakThru og Sly Spy kører originalt siden det kan være SÅ slemt.

Nogle af M2's Shmups emuleringer har også lidt hakken. Det kan jeg fint acceptere for det giver fin logisk mening hvis man ønsker at beholde oprindelig hastighed, men Evercade føles altså som om at nogle spil kører 10-15 frames frem for tæt på 60 som de burde.

Jeg har ikke fundet nogen løsning på menu-problemet. Det lader til at være ca hver anden gang at det hakker lidt. Det er især synligt når man scroller op og ned ad listen af spil, hvor hele skærmen rykker sig. Mon ikke det er normalt?

Uden at have undersøgt det, så ligner det at de blot bruger en custom frontend oven på noget retroarch hvis jeg skulle gætte. Button mapping fungerer fuldstændig identisk med den i RetroPie. Hvis det er tilfældet så burde det ikke tage dem mange minutter at tilføje en sync til refresh option i menuen, og det vil redde alt. Jeg kan ikke forestille mig andet end at 99% af alle deres kunder vil foretrække den option.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/09-22 17:35 
Der er ingen hakken i menuen hos mig :)

Jeg tror ikke de bruger retroarch som fundament, i hvert fald ikke stock. MD kernen skulle f.eks. være tilpasset platformen - DF havde en video om det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-22 20:13 
Ah, så er det måske ikke så simpelt igen :/. Super underligt at menuen ikke hakker hos dig.

Den video jeg linkede til af BreakThru viser meget godt hvor shitty det kører hos mig også.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-22 11:46, rettet 11/09-22 11:47 
Nu blev jeg så nødt til at teste mere i dag og har selv kunne konstatere problemet, som viser sig ikke altid at være der. USB opladeren har jeg opdaget er en faktor, men muligvis også carts. Jeg anvender en OnePlus 4A oplader i stuen og da jeg testede menu-scrolling i går i soveværelset, anvendte jeg en Sandberg powerbank der var ved hånden - ingen hakken med de to Namco carts (virker på jailbroken VS) jeg havde i. Havde heller ikke problemet inde i stuen tidligere på dagen - derfor jeg var så skråsikker :)

Men i dag, ved at skifte til andre USB opladere (prøvede med to "Sweex" (2.1A) så begyndte det at hakke i menu scrolling.

Men selv med OnePlus opladeren opstår problemet til tider - nogle carts er måske værre end andre, de ældre carts virker umiddelbart bedst. Og en koldstart kan vist også have en positiv effekt.

Helt åndsvagt det er så *tilsyneladende* tilfældigt - jeg kan umiddelbart ikke konstatere een faktor som udløser problemet, kun at USB PSU en faktor. Jeg havde også nogle sporadiske lydproblemer som forsvandt efter jeg skiftede til OnePlus opladeren da jeg først fik maskinen.
Så jeg forstår helt din observation nu, det *er* noget hø men det er ikke en deal-breaker imo så længe det ikke påvirker spillene - det frygter jeg dog det kan i nogle tilfælde?
XiwanaXiwanaSkrevet 11/09-22 12:42 
Jeg oplever også problemer med USB-forbindelsen (adapter til forlængerkabel). TV'et registrerer HDMI-kablet, men konsollen selv tænder først i tredje-fjerde forsøg. Men når der så først er liv i kalorius, oplever jeg ingen problemer med menuen. Der er heller ingen mærkbar hakken eller slowdowns i nogle af spillene, men det kan selvfølgelig afhænge af øjnene, der ser.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-22 14:39 
Jeg har prøvet:

iPad strømforsyning på 2,1A
APC surge protecter USB PSU på 2,4A
Powerbank på 2A

Alle har givet samme resultat. Nu huggede jeg enden af en Mean Well (rimelig kvalitet) 5V 5A strømforsyning og satte et USB hun-stik på. Den giver også samme resultat som de andre, men så kan det i hvert fald udelukkes at være et problem med strømmen :)

I følge deres FAQ https://evercade.co.uk/support-vs/ står der:

"Any USB mains plug that supports 5v/1-3amp power will be compatible with the Evercade VS. "

Det vil sige at maskinen bør bruge et stykke under 1 ampere ved full load. At de skriver "1-3amp" giver absolut ingen mening. De har vel for fanden testet strømforbruget under load? Det er vel den mest basale test af elektronik man overhovedet kan foretage, noget vi sikket alle har prøvet i Natur og teknik i folkeskolen? Hvis de ikke har ordentligt styr på strømforbruget så kan det godt bekymre mig hvilke andre kvalitetettests de kan have sprunget over :/

"Please also make sure adaptor meets the amperage requirements as under or over voltage can cause performance instability."

Den sætninger giver ingen mening heller.

I dag oplevede jeg at maskinen smed en bootskærm op med et VS-logo. Det har den aldrig gjørt før under opstart. TV'et har blot skrevet Invalid Format som tidligere nævnt. Der var dog tale om et enkelt tilfælde, jeg har ikke kunne få den til at vise den bootskærm igen siden :/

Her er en video hvor jeg viser at menuen scroller perfekt til at starte med, at BreakThru hakker helt vanvittigt, og til sidst at menuen pludselig hakker.

https://www.youtube.com/watch?v=XcWnKdpQDWA
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-22 14:54, rettet 11/09-22 14:59 
God video.

Den oprindelige 2A USB PSU jeg forsøgte mig med ved launch var også rigeligt inden for kravet men gav alligevel lydproblemer i menuen. Så der er tilsyneladende et PSU-relateret issue med maskinen, men forskellige carts har også indflydelse - altså blot ved at være sat i maskinen. Skørt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-22 15:00 
USB-strøm er bare fandens værk :D

Jeg føler i hvert fald at jeg burde have ramt mindst én strømforsyning der burde være fin nok til maskinen nu.

Jeg håber at få svar fra deres support i morgen, så må vi se hvad de foreslår :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig