X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battle Axe, fra Mr. Nieborg


Svar
fumfumSkrevet 25/04-21 09:07 
Hej. Jeg har en kode til ps4, som jeg ikke får brugt (Bruger kun switch). Nogen der vil bytte/overtage?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 25/04-21 12:40 
Det vil jeg gerne, pris?
fumfumSkrevet 25/04-21 17:34 
Jeg gav 15 pund i sin tid. Men hvis du ikke har en bytter til Switch, så er det din.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 25/04-21 18:06 
Tak - men jeg vil gerne give dig en halvtredser for den :)
fumfumSkrevet 25/04-21 18:56 
En besked er sendt til dig :-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 10/11-21 09:30 
Der var en del hype omkring Battle Axe herinde i forbindelse med Kickstarter-tråden, er der nogen der faktisk har brugt tid på det?

Jeg har prøvet at spille det nogle gange, skiftevis mellem to af figurerne (Fae/Iolo), og synes godt nok det efterlader mig voldsomt uengageret.
Helt generelt virker hele spillet bare som repetitiv hack'n'slash. Det er ikke "svært" som sådan, men har dog stadig kun nået til tredje bane. Man skærer gennem fjender som smør, hvilket også føles godt, men når man dør er det som regel fordi en enkelt fjende lige formår at stå i en uheldig "blind" vinkel, eller man ikke lige får reageret med det rette angreb i tide, og det føles bare irriterende mere end noget andet.

Jeg havde lidt samme oplevelse med Xeno Crisis til at starte med, og det spil er også fyldt med unfair situationer, hvor det ikke rigtig føles som ens egen skyld at man dør. Battle Axe udviser rigtig meget af den samme DNA (begge spil er også udviklet af Bitmap Bureau, men sjovt nok har BB ikke interesse i selv at reklamere for spillet på deres egen hjemmeside).
Men hvor Xeno Crisis har et konstant tilfredsstillende taktisk flow baseret på de mange interessante typer fjender og deres mønstre der påvirker hvordan du bedst skal placere dig på banen og prioritere dine angreb, så kan jeg ikke rigtig se hvad Battle Axe forventer af mig udover at tæske på angrebsknappen, og flytte mig når en fjende kommer for tæt på fra den modsatte vinkel. Det virker som om der ikke rigtig har været nogen idéer til hvad spillets gameplay egentlig skulle byde på, og at det reelt bare er en vessel for Henk Nieborgs fantastiske pixel art?

Er det kun mig der har den samme tomme fornemmelse omkring spillet? Jeg havde nok håbet på bare en anelse mere af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/11-21 12:06 
Jeg har også spillet det nogle gange, og selvom det er flot og spiller sjovt nok, så har det desværre ikke særlig stort en-gang-mere tiltrækning.
Jeg starter det op i ny og næ, men det er som regel kun en enkelt gang, indtil død.
j/k
fumfumSkrevet 11/11-21 10:00 
Har det på samme måde. Jeg flottede mig endda og købte en fysisk udgave.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig