X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Dance Central; import fra spil nr. 3 til 2


Svar
dRxLdRxLSkrevet 21/03-21 11:29 
Da vi for nyligt spillede Beat Saber viste det sig at rytme-spil var noget alle i vores familie syntes var fedt, så jeg har været på loftet og grave min gamle x360 frem + kinect + Dance Central 2 & 3 frem.

Jeg fik for snart 10 år siden importeret sangene fra dc1 ind i dc2 og disse dukker op i dc3 også. Desværre købte jeg blot dc3 på bud for længe siden og åbnede det først i denne uge.

Jeg kan godt købe sange til dc3 i xbox marketplace, og jeg kan også registrere min dc2 pop (proof of purchase?) kode men for at kunne købe pakken med dc2 sange til dc3 skal man åbne butikken inde fra dc3, og den timer desværre ud. Det er værd at bemærke at man godt kan gå ind i butikken inde fra dc2, så det er lidt mærkeligt.

Så vidt jeg har forstået hedder pakken jeg mangler at kunne købe "Dance Central Export Pack", så hvis nogen herinde har lavet dc2 til dc3 import med deres profil, kunne jeg rigtig godt tænke mig at "låne" adgang til deres konto en times tid, for at prøve at downloade denne pakke til min konsol fra deres purchase history.

Er der mon nogen herinde der ville kunne hjælpe mig med dette?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig