X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsol til 7-årig (Just Dance etc.)


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/12-20 18:20 
Min niece skal have sin første konsol til jul, og forældrene har spurgt mig som gamer, om hvad det bør være, når førsteprioriteten er Just Dance etc. Men jeg er ret blank på den type spil dag. Sidst jeg dansede på konsol, var det med måtter. Og det er vel med sensorer i dag?

Umiddelbart tænker jeg en PS4 som godt udgangspunkt, men jeg vil meget gerne høre input - også hvad angår, well, input til konsollen. Hvad bruger man til bevægelsesspillene i dag?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
scavengerscavengerSkrevet 09/12-20 19:23 
Du kan få en brugt Wii hvor der er udgivet et ton af dansespil til, for meget rimelige penge.
Hvis hun så mister interessen hurtigt, er det ikke en formue der er investeret i det.
Nemo me impune lacessit
JmogJmogSkrevet 09/12-20 19:28 
Det må helt klar være Switch (non lite). Udover alle de gode familievenlige spil der, så burde Just Dance være den sjoveste version, da bevægelserne af Joycons kan trackes, og der er jo to med maskinen. Til PS4 skal man have Move controllers og Ps kameraet, så det bliver en del dyrere og trackingen er vist ringere end på Switch.
JmogJmogSkrevet 09/12-20 19:29, rettet 09/12-20 19:30 
Wii på et moderne tv ligner dog lort skal det retfærdigvis siges. Det er faktisk meget muligt at de slet ikke kan slutte den til tv’et, hvis det er nyt nok. Wii har ikke HDMI. Wii U ville nok være en bedre måde at spille Wii spil på.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/12-20 10:30 
En brugt Switch v.2 ville jeg nok gå efter, uden at være super meget inde i sagerne. Animal Crossing gad jeg godt have spillet som 7-årig :)
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig