X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Black Friday 2020 tilbud


Svar
silverstarsilverstarSkrevet 20/11-20 19:44, rettet 20/11-20 19:50 
Jeg mener vi har haft en black friday tråd tidligere år, og jeg ville ikke spamme vores almindelige tilbudstråde, så måske kunne vi komme med tips til gode black friday tilbud i denne tråd (mods, i flytter det selvfølgelig bare til de alm tilbudstråde, hvis i finder det passer bedre).

Jeg lægger ud:

Elgiganten har flere spiltilbud på bl.a. PS4 og Xbox One spil, og selvom det står der behøver man ikke melde sig ind i kundeklub etc, jeg bestilte ihvertfald uden at tilmelde mig. Herunder er de tilbud jeg lige fandt interessante, der var flere.
PS4 (de fleste var også til XBox One):
Soul Calibur VI: 79 kr
Man of Medan: 129 kr
Doom Eternal: 119 kr
Final Fantasy VII remake: 279 kr
Tekken 7: 79 kr
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Soren47Soren47Skrevet 20/11-20 22:04, rettet 20/11-20 22:05 
Paper Mario Switch 249 kr
Pikmin 3 Switch 349

Link...
Mes1983Mes1983Skrevet 20/11-20 22:06 
Købte også Gears 5 til 29,- hos eleganten. Krævede dog klub tilmelding
millenniummillenniumSkrevet 20/11-20 23:56 
Kundeklub... *emoji som himler med øjnene*

Kan man ikke bare opgive en eller anden bullshit mail-adresse?
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 21/11-20 00:58, rettet 21/11-20 01:07 
Som jeg skrev, det er ikke nødvendigt at melde sig ind i nogen kundeklub (det var det ihvertfald ikke for mig).
Bare put de ting i kurven som du gerne vil købe og gå til indkøbskurven, hvor du indtaster navn, adr etc samt går til betaling. Du kan se at varerne går ind til "kundeklub"-prisen, selvom du ikke har udfyldt nogen om at melde dig ind.

Jeg vil anbefale at bruge en mail-adresse som du har adgang til, så du kan modtage ordrebekræftelsen/kvitteringen, men jeg brugte selv en brug-og-smid væk emailadresse, da jeg ikke vil eksponere min primære email-adr til butikker og den slags :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 23/11-20 00:38 
Det ser ud til at elgiganten har fixet deres site, så man kun kan se tilbuddene hvis man er logget ind som medlem nu :-(

De har tilføjet en del flere spil til tilbuddet, jeg så bl.a. disse PS4 spil:

Mafia Definitive Edition: 179 kr
Star Wars: Squadrons: 179 kr
Marvel's Avengers: 229 kr
Watch Dogs: Legion: 199 kr
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 23/11-20 08:00, rettet 23/11-20 08:01 
Tjekkede nogle af de tilbud ud, og det er faktisk ikke så længe siden jeg kiggede Elgigantens udalg af PS4-spil igennem, og umiddelbart ser det ud til at flere af deres "Black Friday" priser er præcis de samme som dem de havde inden :P (uden kundeklub-ballade)

Husker i hvert fald priser som 130 for Ace Combat, 150 for CodeVein.

Dog stadig gode priser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/11-20 00:24 
Hvis nogen ser iPad/iPad Air (fleksibel ang. detaljerne) på tilbud, må I gerne sige til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 27/11-20 00:32 
Noget magert mht spil. Jeg faldt over ps4-spil:
coolshop
Last of Us 2: 249 kr

elgig:
Ghost of Tsushima: 329 kr
Cyberpunk 2077 preorder: 333 kr
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 27/11-20 08:24, rettet 27/11-20 08:25 
Er der overhovedet nogen steder der har reelle tilbud på spil i år? ElGiganten har et par fine priser, men det er så også det.

Vitterligt alle steder jeg har fundet har de bare klasket et "Black Friday" label på deres standard-priser. På f.eks. Coolshop gælder det PS4-spil helt op til 400kr.
Jeg ved godt at den slags mere eller mindre er standarden for webshops på black friday, men de sidste par år syntes jeg at jeg havde lettere ved at finde fine tilbud på spil jeg havde ventet på.

Hvis nogen ser Ghost of Sushimi eller Nioh 2 til en fornuftig pris må de især gerne råbe op :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/11-20 09:39 
Ja, Coolshop er en tynd omgang i år, så jeg købte tre spil hos Elgi'.
silverstarsilverstarSkrevet 27/11-20 09:46, rettet 27/11-20 09:49 
Ja, det er ret skrabet i år ift hvordan der har været før.

www.pricerunner.dk har været ret gode til at taste div. black friday tilbud ind, så hvis du søger på specifikke spil skulle du få den bedste pris (der kan dog være lidt mht porto, da nogle har gratis mens andre tager helt op til 69 kr).

Jeg vil mene Tsushima er billigst hos coolshop til 349 kr m gratis porto.
Nioh 2 kan fås til 229 kr + 29 kr hos Proshop ell Happii.

Jeg ville også gerne samle Tsushima op, men tror jeg venter til efter jul/nytår, det er ikke fordi jeg lige står og mangler noget at spille pt, og jeg tænker det burde falde mere i pris når julepanikken har lagt sig igen :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 27/11-20 09:51 
PS+ 12 måneder til kr 337 i PSN Store.
SumezSumezSkrevet 27/11-20 11:48 
silverstar>
Jeg ville også gerne samle Tsushima op, men tror jeg venter til efter jul/nytår, det er ikke fordi jeg lige står og mangler noget at spille pt, og jeg tænker det burde falde mere i pris når julepanikken har lagt sig igen :-)

Det var også min approach. :) Er rimelig lun på det, men det er ikke ligefrem fordi jeg mangler noget at lave.
Havde forestillet mig at det nok havde faldet til 149-199 nu, især med de nye generationer ude til at devaluere den gamle.
Men det kommer nok snart.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-20 11:59 
Tsushima har specifik PS5 mode hvor spillet kører 60 der går nok et stykke tid før det kan ses som outdated :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 27/11-20 12:04 
- og deres nyere released co-op/online er meget populært :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 27/11-20 16:11 
Hvad var det nu den nye Nintendo Game & Watch kostede normalt?

399,- i Elgiganten

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 27/11-20 16:18 
Jeg købte tre film hos CDON.

Jeg har ikke engang købt anime hos Right Stuf eller Sentai, igennem min ven i Delaware, i år. I hvert fald ikke noget der var på Black Friday-tilbud :)

Det er vist lang tid siden, at jeg købte et spil til BF. Jeg har bestilt Cyberpunk 2077 hos Elgiganten, men inklusive forsendelse (til en rigtig lortekiosk, som er deres foretrukne afhentningssted nær mig; selvom der er to fine Swipboxe i Storcenter Nord), så er det jo dårlig billigere end de velsagtens 399,- de sælger det til i butikkerne på udgivelsesdagen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 27/11-20 21:53 
Købte lige Ghost of Tsushima i Elgiganten med prismatch med Dustin. Hvis man er heldig som mig, får man det til 239,-, og ellers 299,-
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 28/11-20 18:44 
Hvordan fik du det til 239kr? Dustin vil have 279kr + 69kr porto.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KTCKTCSkrevet 28/11-20 19:01 
Tror måske gutten i Elgiganten kiggede på Dustins erhvervsafdeling, som er priser uden moms, og så tager de ikke altid fragt med. Hvis man kan afhente (så ikke kun webshop) er det vel heller ikke fair :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 29/11-20 21:19 
nice :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JmogJmogSkrevet 30/11-20 14:06 
Hele Harry Potter-serien på Bluray til 199kr de næste 18 timer:
https://cdon.dk/film/harry-potter-complete-box-1-7-blu-ray-8-disc-38572710?utm_source=newsletter&utm_medium=cross_newsletter&utm_campaign=2049_cross_bf_sc
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig