X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Genshin Impact...


Svar
DarkenDarkenSkrevet 13/10-20 18:51, rettet 13/10-20 18:51 
Da der ikke er nogle tråde om spillet på forumet, så ville jeg lige sige at jeg synes det er værd at prøve.

Jeg har ikke en switch og har ikke prøvet zelda (øv), så da jeg hørte om Genshin, så kunne jeg rigtig godt lide stilen. Der var sådan et pre-register-event, hvor man fik extra gems, så jeg tænke hvorfor ikke.

Og de første dage rendte jeg bare rundt og hyggede mig i spillet... to uger senere og jeg skal tvinge mig selv i seng, da jeg ellers spiller hele natten. Jeg elsker at udforske og lede efter ting. Der er 2 områder ud af de planlagte 7 og de er ret store med en by i hver (en i Europæisk stil og en i Asiatisk stil) og jeg synes der er mange detaljer i betragtning af stilen. Resten af verden er noget mere dæmpet, men der er så også steder der er nydelige med oversvømmet ruiner osv.

Jeg er også lige som mange andre, nået til et punkt hvor "Resin" (som er deres valuta for belønninger, efter en kamp skal man betale Resin for at få items) er lidt for for stramt. Men der har lige været en Survey i dag, som jeg så håber kan hjælpe på det.

Jeg indrømmer at være faldet i og har købt gems så jeg kunne få nogle flere charactere, men nu da jeg har brugt mere tid i spillet, end jeg har på mange fuldpris spil, såååå har jeg narret mig selv til at tænke det var en god deal for tiden brugt.. hehe

Hvis dette er hvad der kan laves af mobil spil (jeg spiller det på PC), så ved jeg ikke om det er undtagelsen eller hvad, men jeg må sige jeg er imponeret.

Genshin Impact
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
scavengerscavengerSkrevet 13/10-20 19:18 
Det ser godt ud, håber det bliver udgivet fysisk en dag, så jeg kan komme til at spille det.
Nemo me impune lacessit
JmogJmogSkrevet 13/10-20 19:23 
Spillet er online only og gratis. Hvad ville idéen være i at vente på en fysisk version? Den er alligevel ubrugelig uden at downloade en patch.
scavengerscavengerSkrevet 13/10-20 19:45 
Fordi man i den fysiske version gerne skulle få det færdige produkt der er patchet og fejlrettet.
De gratis spil online er jo blot en beta-test hvor firmaerne sparer test-fasen og bruger spillerne til at finde alle fejlene, samtidig med at de allerede tjener på micro payments på et ufærdigt produkt.
Nemo me impune lacessit
NaieraNaieraSkrevet 13/10-20 21:23 
Jeg spillede det lige i et kvarter i dag. Ret vildt for et gratis spil. De’ skøre, de kinesere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-20 23:58 
scavenger>
Fordi man i den fysiske version gerne skulle få det færdige produkt der er patchet og fejlrettet.
De gratis spil online er jo blot en beta-test hvor firmaerne sparer test-fasen og bruger spillerne til at finde alle fejlene, samtidig med at de allerede tjener på micro payments på et ufærdigt produkt.

Det kommer med stor sikkerhed aldrig i en “færdig” version som du efterspørger. Det her er desværre spillet, det er meningen. Det er så vidt jeg har kunne se spækket med microtransactions hvorfor jeg heller aldrig kommer til at bruge tid på det.

Men så kan man glæde sig over at der er så meget andet man kan spille i stedet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/10-20 12:39 
Ja, der kommer jo heller aldrig en færdig version af Fortnite, DOTA, Clash of Clans etc. Det er spil som konstant udvikler sig indtil den dag de slukker serveren.

Jeg har spillet et par timer af Genshin Impact. Virkelig flot rent grafisk - de rammer meget smukt animestilen. Jeg synes dog kamp ikke var sjovt nok til at jeg gad spille videre.
NaieraNaieraSkrevet 14/10-20 12:44 
Der er heldigvis også japansk tale.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 14/10-20 13:11 
Ja, puha de engelske stemmer er slemme.
NaieraNaieraSkrevet 15/10-20 04:19 
Uanset spillets andre kvaliteter havde jeg droppet det hvis kun engelsk var muligt :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig