X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Collection of Mana


Svar
fumfumSkrevet 27/07-20 13:43 
Jeg kan se, at man til Switch kan få en 'Collection of mana' med de tre første spil. Er der nogen der har denne, eller kan anbefale den?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 27/07-20 13:51 
Jeg har den ikke (endnu), men jeg har aldrig hørt andet end godt om den. Det er M2 der står bag, og spillene skulle være fornuftigt håndteret.

Mht. selve spillene, så er alle tre spil efter min mening rigtig gode. Det er første gang Seiken Densetsu 3 nogensinde har fået en *officiel* engelsk oversættelse, og det synes jeg er værd at støtte. Den nye remake der også lige er kommet virker sådan set overraskende god, men den gav mig mest af alt lyst til at spille originalen igen - det er et superfedt spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-20 14:12, rettet 27/07-20 14:15 
Jeg har den, men er ikke synderligt begejstret over hvordan spillene tager sig ud.

Du kan spille i fullscreen 4:3 (strukket vertikalt til hele skærmens højde) eller du kan spille i et mindre vindue.
Ingen af delene er korrekt skaleret, så der opstår hæftig shimmering i billedet som er super grimt at se på.
Man kan også sætte et bilinear filter på som retter shimmering, men gør billedet mærkbart blødere.

Der er heller ingen mulighed for scanlines, hvilket er meget underligt da de har lavet et super fedt dot matrix filter til GB-spillet, som ser fremragende ud.

Spillene er sikkert gode nok, men udførslen er super skuffende. Især når det er M2 der står bag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig