X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Balan Wonderworld fra Yuji Naka


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 24/07-20 21:50 
Eller Nights into Dreams 3. Det spil ligner så meget et Nights spil. Alene figuren med hatten har næsten samme bevægelser som Nights.
Der så også en del fra andre Yuji Naka spil syns jeg. Noget kunne ligne fra Billy Hatcher og Sonic, en blå dragt med spikes der giver fart. At flyve gennem gule ringe, så vi ikke også det i Nights.
Kan være jeg lægger mere i det. Hvad synes i andre om det?

Spillet ser flot og sjovt ud. Helt klart et jeg vil spille.

Announcement Trailer
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-20 22:28 
Jeg synes det virker rigtig interessant. Yuji Naka har lavet størstedelen af mine yndlingsspil, men hans seneste spil har ikke været noget særligt. Jeg håber han har genfundet det der skal til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 25/07-20 10:41 
Ja, Rodea the Skysoldier var lidt en ommer...

Balan Wonderworld ser dog flot ud, jeg får Super Mario Odyssey vibes far kostumesystemet, på en god måde.
GreaseballGreaseballSkrevet 31/03-21 14:13 
Anmelderen på GameReactor.dk er ikke glad for spillet. Hvad jeg prøvede af den demo de udgav for noget tid siden. Så jeg heller ikke imponeret. Den første trailer virkede så lovende og så kommer der en skuffelse.

Balan Wonderworld - årets værste spil indtil videre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-21 14:20 
Balkan Wonderworld.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 31/03-21 14:25 
Det får godt nok heller ikke den bedste medfart, hvis man lige skimmer metacritic.

Men Niklar kan godt lide det
Best Game ever.i have never cried tears of joy before playing Balan Wonderworld.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 31/03-21 14:27 
IGNs anmelder hader det også: https://www.youtube.com/watch?v=8H3CneDLf-Y
[inspirational quote here]
slk486slk486Skrevet 31/03-21 15:08, rettet 28/04-22 18:28 
Jeg kunne egentlig godt lide demoen, men det kan være at det bliver halvt så godt i længden.
j/k
3of193of19Skrevet 31/03-21 21:03 
Demoen begejstrede slet ikke.
Mario Odyssey med mere micromanagement (have de rigtige kostumer til bestemte steder) og ingen af formerne føltes at have vægt i modsætning til Odyssey.
JmogJmogSkrevet 01/04-21 10:22 
Switchups anmeldelse holdt sig ikke tilbage: “Ville jeg vente med at købe det til det en dag er på et 90% off udsalg? Nej, det tror jeg ikke engang det er værd”.

Det lyder godt nok pivringe.

Switchup videoanmeldelse
SumezSumezSkrevet 28/04-22 17:04 
Mere brænde på bålet:

Yuji Naka sagsøger Square Enix :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-22 21:13 
Ja Naka havde hintet at noget lign. var hændt da spillet udkom, men at han ikke kunne tale om det dengang.

Det er sgu synd for ham. Det må ha’ været træls at overvære al den negative omtale og ikke være i stand til at kunne forklare sig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig