X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp mig med at forstå forsendelse med GLS


Svar
dRxLdRxLSkrevet 28/06-20 22:25 
Lang historie kort, vi er taget sommerhus på Rømø og ville egentlig gerne tage et smut til Tyskland også, men har glemt vores pas derhjemme. Mine svigerforældre vil gerne sende dem, og da vi ikke har en rigtig adresse her i feriecenteret, tænker vi at forsendelse til en GLS pakkeshop er ideel.

Jeg ved nogle af jer sender mange pakker, så bekræft mig venligst i at det virkeligt er så enkelt som:

Svigerforældrene går ned i deres lokale pakkeshop, og giver mit navn og telfonnummer, samt pakkeshop-Id på hvor jeg skal afhtente dem, det kunne f.eks. være:

Bonus Rømø
Vesterhavsvej 15
6792 Rømø
PakkeShop-ID: 2080096794

Og så kan jeg sådan ca. afhente pakken i den shop næste dag?

Er der andet I det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 29/06-20 00:06 
Mange pakke shops Kan ikke sende direkte til andre pakke shops.
F.eks den butik jeg arbejder i havde GLS pakke shop. Hvis folk sendte fra privat til vores adresse. Så blev pakken behandlet som var den til os, butikken.
En løsning på dette er f.eks at benytte Gul og Gratis' forsendelse side og printe en pakke label der fra. Der kan man vælge nærmeste pakke shop fra en liste.
SumezSumezSkrevet 29/06-20 07:03 
Jeg har aldrig oplevet noget problem med at sende fra en pakkeshop til en anden, det mener jeg at de alle burde?

Men ja, jeg vil også helt bestemt anbefale at udskrive en pakkelabel hjemmefra, det gør det så meget nemmere - man afleverer den bare i pakkeshoppen og får en kvittering. Og de vil sikkert også være taknemmelige for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 29/06-20 07:37 
Det kan de også. Pakkelabel skal bare være korrekt udfyldt. Udskriv hjemmefra hvor en pakkeshop er valgt online. Meget nemmere.
dRxLdRxLSkrevet 29/06-20 08:41 
Mange tak. De her tips bliver jeg, og især mine svigerforældre, meget glade for.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 29/06-20 10:50, rettet 29/06-20 10:53 
Nu er de på vej. Det viste sig dog at indlevering for næste dags levering i den shop vi brugte var inden kl 0800. Er det altid så tidligt eller varierer det pr pakkeshop?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 30/06-20 08:34 
Det variere meget. Hos os stod der kl 11 og buddet kom altid efter 12.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig