X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gametest Hjemmefra - 'bout time!


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05-20 22:53, rettet 11/05-20 23:06 
Nogen der har set seneste afsnit? Var de ikke lidt længe om at komme i gang igen? I de her tider burde det virkelig ikke være så stor en udfordring at få en hjemmeproduktion ud?! Det har andre længe formået (fx Pixel.tv).

Min første tanke var, at de er så ligeglade, at de ikke engang gider. Gamespot og andre kan finde ud af noget skærmopdeling hjemmefra, så man rent faktisk kan se de medvirkende spilanmeldere...

Det viste sig alligevel at være muligvis det bedste og mest personlige danske stykke spil-tv, jeg længe har set (nok mest afvigelsen fra et indøvet manuskript - og ikke pga. den ellers meget fine tekniske udøvelse ;P).

Måske er det bare en jy(d)sk ting (ikke at gide screen split blandt anmelderne :D).

EDIT: Er deres anmelder Mathias Bjørnskov gået ad nye græsgange (ikke bidraget til mediet længe)?

Gametest Hjemmefra | Uge 20 | 2020
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ResizeResizeSkrevet 13/05-20 00:04 
Min første tanke var, at de er så ligeglade, at de ikke engang gider

Tænkte lidt i den samme bane, men de virker generelt meget entusiastiske, så ....... !?
Gametest slår (WARNING - incoming blasphemy) Troldspejlet i mine øjne.
scavengerscavengerSkrevet 13/05-20 12:27 
Det fungerer meget bedre på den måde.
De normale programmer bærer tydeligt præg af, at anmelderen står og læser op af en teleprompter.
Nemo me impune lacessit
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/06-21 22:38 
Jeg må give en kudos til Bjarne... ny topanmelder på Gametest - altid dybt seriøs og "entusiastisk" omkring *alle* spil :D

Klart det eneste danske medie, jeg kunne finde på at anmelde spil hos i de her tider, hvis det kom til det (hvis jeg havde til huse i Jylland - er i tvivl om de rekrutterer eksterne anmeldere?!). Anmeldelser på skrift is a dying breed...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HankyHankySkrevet 26/06-21 09:39 
Jeg er overrasket over det stadig overhovedet eksisterer. Bedømt ud fra antal visninger, er det vist også et ekstremt begrænset publikum de når ud til. Jeg synes det er cringe og irriterende at både se og høre på, og giver mig flashbacks til folkeskolens fællesoplæsning. Men jeg er selvfølgelig også gammel og sur, og næppe målgruppen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 28/06-21 10:42 
Jeg er enig, Hanky, så jeg må være lige så gammel :D
j/k
SumezSumezSkrevet 28/06-21 12:13 
Jeg har svært ved at bekymre mig over en tilfældig YouTube kanal uden nogle views, det er da meget sødt at de gider. :)

Har ikke lige set programmerne, men prøvede at skippe tilfældigt ind i et afsnit og ramte en gut der siger "click & point adventure", hvilket jeg alligevel morede mig over. Det er tydeligvis ret amatøragtigt, og ville blive løftet meget af en professionel oplæser, men det gælder vel 99% af indholdet på YouTube. Det er sindssygt svært at lave en interessant artikel/anmeldelse på video-format, da det kræver ekstremt mange flere evner end det gør at skrive en artikel, lige fra redigering og produktion til personlig karisma, og at kunne præsentere sig selv og snakke på en måde der er både nem at forstå og spændende at høre på er i grunden et talent de færreste besidder, desværre. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ResizeResizeSkrevet 28/06-21 23:42, rettet 28/06-21 23:43 
Man skal tage programmet som det er, nogle glade spilentusiaster der hygger sig. Synes godt om deres anmeldelser, og mht. scripting, så bevas da, selv Jakob Stegelmann kan man se kører på autopilot. Men jeg er nok også bare en gammel glad gut. XD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/11-23 20:56 
Gametest takkede (desværre) af for ca. 4 mdr. siden efter 20+ års entusiastisk non-profit-tv.

Jeg missede Youtube-lanceringen af Det Ekstra Liv, der inkluderer 3 tidligere Gametest-folk (Kaya, Nico, Matthias). Opdagede dem for nylig, og de har åbenbart haft en "hiatus" i et års tid, men er (måske) tilbage? Langt mindre scripted end Gametest og mere charmerende end Pixel.tv...

Det Ekstra Liv
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig