X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Series X


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 13/12-19 11:32 
Så blev MS næste Xbox fremvist.
Meget godt lide designet. Der også kommet en trailer til Hellblade 2 som er eksklusiv på konsollen.
https://youtu.be/g76M2x2tQCA

Xbox Series X
453 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 20/05-22 17:16 
Jeg har virkelig været glad for min Series X, og det er selvom jeg har en monster pc stående på kontoret. Det har været dejligt at kunne skifte frit mellem kontoret og stuen for at fortsætte de fleste af mine spil, og med Gamepass Ultimate de næste 2 år har vi masser af spil til hele familien. Så det kan altså godt være en god oplevelse at have en series X. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
GreaseballGreaseballSkrevet 21/05-22 08:15, rettet 21/05-22 08:24 
Konsolkongen>
Greaseball>
Vil også gerne havde en PS5 en dag. Når den en gang udkommer til normal pris igen. Dog ville være det her havde været rart hvis Sony havde lavet den bagudkompatibel med PS4. På anden side, så har de valgt at gøre det nemt at se forskel på covers hvad der er 4 og 5.

Hvad snakker du om? PS5 er 100% bagudkompatibel med PS4-titler :D
Du kan endda installere spillene offline, hvilket ikke er muligt med Xbox One-spil på Series X. Endnu en form for DRM.

Det viste jeg så ikke, troede kun det var udvalgte titler lige som på Xbox. Men PS har ikke noget upgrade af gamle titler så. De køre bare som de altid har gjort. Men hvad med PS3, 2 og 1... noget der eller det køb digitalt igen?

Konsolkongen>
Ja, det er desværre også en faktor der afholder mig for at købe en Series X. Jeg venter til de er færdige med sidste generation :/

Eller til det nemmere at se forskel på hvad der One og Series udgivelser på disk. Lige der kunne de godt havde gjort det mere tydeligt. For nogen udgiver spillet på disk hvor Series version så er download ved siden af. Andre udgiver 2 udgaver på disk, en One og en Series udgave(hvis det giver mening). Og her er det bare ikke særligt tydeligt hvilken udgave der lige er hvad hvis man ikke ser sig for. Der kunne de godt havde lavet ny covers eller andet til Series only spil.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-22 09:18, rettet 21/05-22 09:48 
Greaseball>
Det viste jeg så ikke, troede kun det var udvalgte titler lige som på Xbox. Men PS har ikke noget upgrade af gamle titler så. De køre bare som de altid har gjort.

En del PS4 titler er blevet patchet så de kører meget bedre på PS5, og mange upatchede titler hvor frameraten halter lidt på PS4, kører bedre på PS5 via BC.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-22 10:34, rettet 21/05-22 10:37 
Faktisk kører flere PS4-titler bedre på PS5 end Xbox One-titler gør på Series X, simpelthen af den grund at forskellen i performance er større mellem PS4 Pro og PS5 end den er mellem Xbox One X og Series X.

Et spil som Sekiro kører nu låst 60 på PS5, hvor det svinger omkring 55 på Series X. Det skyldes at Xbox One X-versionen kørte højere opløsning end Pro der brugte checkerboard rendering. Men det betyder også at spillet stadig er for tungt for Series X, trods det ikke ser ret meget bedre ud end Pro-versionen.

At MS har lavet øget opløsning og FPS boost til enkelte BC-titler, uden de krævede patches fra udviklerne var totalt sejt.
Jeg er dog utrolig imponeret over hvor solidt det fungerer på PS5, for jeg havde regnet med en endnu mere barebone løsning fra Sony. Især da man op til launch blev bekendt med at AMD testede APU’en underclocket i specifikke PS4 og PS4 Pro modes. Havde derfor frygtet at det blot ville blive BC hvor spillene kørte identisk med den gamle hardware, men det har udelukkende været et failsafe for de titler der gav problemer hvis de kørte for hurtigt. Jeg kan ikke mindes at jeg har oplevet sådan et spil endnu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 21/05-22 14:24 
Greaseball>
Det viste jeg så ikke, troede kun det var udvalgte titler lige som på Xbox.

?

Men det er jo heller ikke udvalgte titler på Xbox. Ja, Xbox 1 og Xbox 360 - det er udvalgte titler der virker på Series konsollerne, men alle Xbox One titler virker på en Series S/X.

Den nuværende generation (tæller ikke Switch med her) er fuldt bagudkompatibel med den tidligere. Hvilket giver mening, da de begge er gået fra AMD chips til kraftigere AMD chips.
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-22 15:43 
Ja, undskyld. Tænkte også på Xbox360 titler på Series X. Alle One er jo over på, er det også det samme med PS4 og PS5 så. Alle 4 titler virker på en PS5 konsol. Vi har ikke et PS3 til 4 scenarie her igen?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-22 15:46 
Det skrev jeg tidligere. Du quotede det endda selv i dit tidligere svar :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-22 16:28 
Må havde skrevet på det imens jeg var syg her sidste uge. Kan slet ikke huske det ^^; Men okay, har lige kigget tilbage. Har fået lidt af det rodet sammen kan jeg se. Men er med nu. Tak for det.
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-22 15:11, rettet 23/05-22 15:11 
Tidligere VP of game publishing ved Xbox, Ed Fries, udtaler i et nyt interview, at en af grundene til at han forlod Xbox, var et større pres på at blive profitabel, frem for at gro deres first party og kvaliteten af spillene. Han er også nervøs omkring Game Pass på branchens vegne, selv om han elsker det som forbruger og laver en sammenligning med, hvordan Spotify påvirkede musikindustrien. Det er ved 1:38:44 og ca. seks minutter frem:

https://youtu.be/t0mPbwOnzR4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-22 00:19 
Det var interessant at høre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 24/05-22 09:26 
Kan forstå hans bekymring omkring GamePass. Personligt fortrækker jeg fysiske udgivelser. Både hvad ang. spil og film. Jeg ser lidt streaming og Game Pass som en form for Blockbuster på abonnement. Man ejer ikke spillet/filmen. Man "låner" det bare. Selv digitale køb kan forsvinde og så det bare surt spildte penge. Stik mig et fysisk medie til enhver tid.
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-22 12:14 
Er Microsoft ved at gøre klar til en revision af deres controllere eller er det normal komponent mangel, der gør at den er udsolgt overalt? Kiggede for nogle uger siden efter nye controllers, men synes ikke de var til at opdrive..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 20/06-22 14:33 
Det er ikke bare dig. De er umulige at opdrive i butikkerne. Jeg skulle købe en til min nevø, og ikke engang Elgiganten havde dem på lager nogle steder - og min lokale butik havde dem endda næsten i overflod for ikke så længe siden. Er glad for jeg fik købt to sidste år, sammen med maskinen. De bliver passet godt på.
NaieraNaieraSkrevet 20/06-22 16:55 
I må sgu da bare til lommerne og køber nogle Elite-kontrollører!

Sarkasme kan være anvendt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-22 17:53 
Jeg var faktisk begyndt at kigge på tredie parts controllere, fordi det kun var dem og Eliten, man kan få i Europa.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
tastasSkrevet 21/06-22 18:09 
Ja, den er god nok.

Supply problemer
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-22 18:17, rettet 22/09-22 18:18 
Microsoft har fjernet online DRM ved installation af Xbox One-spil på Series X. Nice :)

https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1663682405

Der står i artiklen at dette har gjalt siden 2013 hvor Xbox One udkom, men det kan jeg ikke få til at passe. Jeg er ret sikker på at jeg flere gange har installeret offline på One og One X netop fordi det kunne tage adskillige timer hvis den skulle hente updates samtidig :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 19/09-23 13:15, rettet 19/09-23 13:23 
Ny Seriøs X eller Bluetooth-højttaler? Nobody knows!

Xbox Series X

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 19/09-23 13:34 
I-N-N-O-V-A-T-I-V-T

Xbox Series X
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-23 13:42 
Hvis det er rigtigt så fik MS lige aflivet fysiske spil på den platform.

Det har naturligvis været deres mål hele tiden, men det gik alligevel hurtigere end jeg frygtede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/09-23 13:49 
Ja det er trist :(

Jeg forventer Sony gør det samme med PS6 :!
NaieraNaieraSkrevet 19/09-23 14:15 
Controlleren ligner noget der er løgn.

Xbox Series X

Jeg var meget positivt overrasket over den hvide Core Elite 2 "IRL", men det der er bare dårligt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 20/09-23 09:41 
Den ligner fuldstændigt min nuværende Xbox controller, bortset fra den her er hvid OG sort, og ikke en af farverne.
DunwichDunwichSkrevet 20/09-23 09:42 
Konsolkongen>
Hvis det er rigtigt så fik MS lige aflivet fysiske spil på den platform.

Det har naturligvis været deres mål hele tiden, men det gik alligevel hurtigere end jeg frygtede.

Hvor mange mennesker på verdensplan, eller noget, køber stadig fysiske spil i dag, kontra dem der køber digitale spil? Findes der tal for det?
JmogJmogSkrevet 20/09-23 10:33, rettet 20/09-23 10:33 
Der er i hvert fald mange der har net med datacaps i USA, så der betyder det en hel del. Jeg kan også godt lide at jeg kan ønske mig spil til fødselsdag og jul.

Ærgrer mig stadig over at jeg nøjedes med en digital PS5, fordi den med drev ikke var til at skaffe på det tidspunkt. Jeg har Spiderman til PS4, men kan ikke benytte mig af 10$ opgradering til PS5 versionen, fordi jeg intet drev har.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-23 10:33, rettet 20/09-23 10:34 
Det ved jeg ikke. Det er nok meget mindre på Xbox end på andre platforme. Det er stadig vildt at sylte formatet midt i en konsolgeneration.

Hvem vil udgive deres spil fysisk længere når det kun er early adaptors af platformen der vil kunne afvikle dem?

Og dem der har fysiske spil vil ikke kunne købe en ny maskine og spille deres spil hvis den gamle går i stykker. Det er ret absurd.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 20/09-23 17:50, rettet 20/09-23 18:18 
Naiera>
Ny Seriøs X eller Bluetooth-højttaler? Nobody knows!

Xbox Series X

Det der, det en BT højttaler. Hvorfor skulle det ellers sidde en mic knap på den.

----
Hvis MS fjerner fysisk medie. Så jeg bange for de også fjerner sig fra en masse kunder. Netop den del som bor hvor internettet koster kassen hvis man bruger det meget.
Det kunne jeg godt kunne forestille mig Sony kunne nappe.
Selv om de lidt i samme situation som MS. Er der plads nok på en disk til at hele spillet kan være der? Tænker 4k teksturer, surround sound m.m.

Det jeg elsker ved de gamle maskiner, tager bare det spil man vil spille. Sætter det i og så kører det. Nu, hvis det ikke er installeret så skal man vente på det får snøvlet sig færdig. Imens sætter man sig til at spille noget andet og så går tiden med det.

Nintendo vil nok forsætte med deres kort, men der skal vel være en større lagerplads på dem til Switch 2 tænker jeg.

Der en masse rygter omkring en opdateret Series X kan jeg se. Men intet officielt endnu.
Der også snak om at både MS og Sony vil komme med disk løse maskiner hvor man vælger at købe et drev til den.
Må se hvad der sker.
BeanoBeanoSkrevet 20/09-23 18:36 
Den PS5 "slim" (bliver naturligvis ikke navnet) model som skulle være på vej (næste år) tror jeg vil komme i to SKUer - en med og en uden drev, men drevet kan sikkert stadig tilkøbes. Det er en stor besparelsesøvelse for Sony da de i praksis kun behøver een maskine i fabrikation og drevet klikkes på ifm. pakning.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/09-23 21:33 
Det med tilkøb af drev. Det minder mig om xbox360 og dens HDDVD drev. De skulle da bare havde smidt det ind i fra start.

Men ja, jeg venter og ser hvad der officielt bliver annonceret.

Men nogen der kan svare på hvorfor flere titler får en fysisk udgivelse på Switch og PS5 end Xbox?

Det ofte jeg køber spil til ps5 eller switch fordi det ikke er fysisk tilgængelig på Xbox.
JmogJmogSkrevet 21/09-23 01:13 
HDDVD drev indbygget i maskinen havde gjort den dyrere. Det var én af grundene til at PS3 var så dyr - den havde Blu-ray drev indbygget. MS tog nok den rigtige beslutning der. De klarede generationen glimrende selvom de var begrænset til 9GB.

Er der multiplatform titler der kun findes digitalt til Xbox? Det vidste jeg ikke. Hvilke?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-23 05:22, rettet 21/09-23 05:43 
Der findes stort set ingen fysiske spil til Series X. Alle dem der både står Xbox One og Series X på er “Smart” Delivery. Det er i virkeligheden kun Xbox One-spillet på skiven.

Af dem der faktisk ER fysiske Series X-spil benytter Microsoft kun almindelige 50GB BD-skiver. Ikke 100GB selvom maskinen godt kan læse dem. Dvs at nogle spil ligger ukomplette på skiven.
Det er meget tydeligt at de aldrig har taget det seriøst. Hvorfor jeg ikke ville være specielt overrasket hvis de faktisk dropper formatet så pludseligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 21/09-23 08:46 
Jmog>

Er der multiplatform titler der kun findes digitalt til Xbox? Det vidste jeg ikke. Hvilke?

Syns der en del af de titler som Limited Run udgiver på Switch og PS4, de kommer ikke på Xbox. Nogen få gør, men det få af dem. Af hvad jeg kan se.

Et andet eksempel er Capcom fighting collection. Prøv og find en PAL udgivelse, fysisk, der til Xbox.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-23 09:09 
Capcom Fighting Collection er slet ikke udkommet i PAL til nogen platform mig bekendt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 21/09-23 09:18 
Tror sgu du har ret. Kan se de steder der sælger disk udgaven til PS og Switch. Det ligner meget US udgaver, at dømme efter de alders symboler der på cover. Mærkeligt :/
SumezSumezSkrevet 21/09-23 09:45 
Capcom har desværre ikke givet særlig høj prioritet til fysiske udgivelser i Europa. Der er mange af dem du skal importere for at få fat på, f.eks. Mega Man Battle Network Collection for nyligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 21/09-23 13:44 
Greaseball>
Syns der en del af de titler som Limited Run udgiver på Switch og PS4, de kommer ikke på Xbox. Nogen få gør, men det få af dem. Af hvad jeg kan se.

Ah, Limited Run, det er jo lidt et sidespor. Af almindelig udgivelser der kommer på skive på PS4/5, der er jeg da ret sikker på udgiverne altid også har en fysisk til Xbox. Andet ville jo ikke give mening - bare fordi man har Xbox, så er der jo ingen grund til at en kunde skulle købe færre fysiske spil end en kunde der har Playstation.
Bede-xBede-xSkrevet 22/09-23 11:07, rettet 22/09-23 11:20 
Greaseball>Men nogen der kan svare på hvorfor flere titler får en fysisk udgivelse på Switch og PS5 end Xbox?

Det er der flere grunde til. For det første har Xboxen en mindre install base, så det starter allerede ud med, at der er en mindre base at sælge til. Oven i det er en større del af basen digital, hvilket yderligere begrænser, hvem man kan sælge til. Vi kender ikke deres SKU split i alle territorier, men Circana, dem vi tidligere kaldte NPD (er en fusion af Information Resources Inc. og NPD), har meldt ud, at det er cirka 50/50 med en lille overvægt af Series S ejere.

Dvs. den digitale maskine er den mest populære i USA, selv om det kun er med marginaler. Det er selvfølgelig svært at sige, om det også er tilfældet i andre regioner, men de individuelle måneder, vi har haft salgstal fra uden for USA, peger i retningen af det.

Ifm. Activision høringerne sagde Microsoft at over 90% af Xbox spilsalget var digitalt. Det var ind imellem andre lukkede høringer, så vi fik ikke uddybet præcist, hvad det tal dækkede over, men det giver måske et lille fingerpeg. Vi ved fra Sony, at det samme tal for deres Q1 FY2021 var lige under 80% og jeg tror det var 72% i Q1 FY2023, men jeg går efter hukommelsen her, så det tal skal du ikke tage for seriøst. Det er i den ballpark.

Så når du har en mindre base og en større del af basen er digital, giver det også et mindre marked at sælge til. Det forklarer dog ikke de små print run udgivelser, man ser rundt omkring, men har man fulgt med i dem, vil man se, at de mindre udgivere ofte har brokket sig over Microsofts minimum print order krav. For at give et par eksempler:

Xbox Series X

Xbox Series X

Tidligere var det et fem cifferet antal de forlangte, men der har i foråret været optøning på området og omend de ikke præcist har oplyst, hvad de nye krav er, så annoncerede Chris Charla - der er director for deres ID@Xbox program - at de har lavet et nyt pilot program, som for et begrænset antal partnere tillader lavere print orders:

Ironically, we’ve even enabled retail disc publishing for developers in ID@Xbox, Xbox’s digital self-publishing program. This retail program is still in the pilot phase with a limited number of partners, but developers can make physical versions of their games with only a low “minimum order quantity” of physical units from Xbox. We look forward to rolling this out to more broad participation in the near future (devs, please watch for our April newsletter for more info here).

https://news.xbox.com/en-us/2023/03/21/id-xbox-10-year-anniversary/

Jeg erindrer ikke, at have set dem annoncere, at det er rullet ud til alle, men det kan være sket bag scenerne eller muligvis være i det April newsletter, Charla snakker om. Hvorom alting er, så er det forklaringerne på tingenes tilstand, udeladt de selvforstærkende effekter, der kommer af at have færre fysiske udgivelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/09-23 09:20 
Meget intr. at læse om. Især at de har krævet så høj produktion af fysiske diske. Jeg kan se nu at Limited Run er begyndt at sælge Xbox titler på deres side. Så mon noget at det med at deres ID@Xbox program er begyndt at virker. Den del med lavere print orders.
Ville især give mening at flere fik lov til at lave lavere antal prints. Når man tænker på hvor mange af deres brugere er digitale
scavengerscavengerSkrevet 01/11-23 20:11 
Så er det slut med uautoriserede controllere og udstyr til Xbox.

Gamespot
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-23 05:17 
Lamt :(

Sony er ikke et hak bedre, men i det mindste har det været sådan altid på konsollen.

Det er vildt frustrerende at det skal være så besværligt at bruge arcadesticks. PS3 var ekstremt åben med hensyn til USB controllers og Switch er også ret god hvad det angår.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 03/11-23 09:22 
scavenger>
Så er det slut med uautoriserede controllere og udstyr til Xbox.

Minder mig meget om det Apple gør med deres kabel og tilbehør til iphone/ipad. Gik så ingen tid før nogen havde kopiet deres lockout chip.

Spørgsmålet er om det er skidt eller godt for brugere at de sikker på det købte udstyr virker eller for at forhindre snyd i online spil?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/11-23 09:32, rettet 03/11-23 09:32 
Den er noget nær umulig at prøve at få et positivt spin på. Folk har brugt deres controllers, eksempelvis arcadesticks (Brook) i snart tre år uden problemer og det tager Microsoft nu fra dem.

Der vil altid være dem der snyder i onlinespil hvis de kan komme til det, men jeg kan ikke se hvad det skulle have med controllers at gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 05/11-23 01:24, rettet 05/11-23 01:28 
Hvordan mon det vil virker, er det kun nye produkter eller vil det påvirke gamle, i så fald hvordan vil de få det til at virke?

Næ, snyd i onlinespil med en kontroller. Hvordan skal det virke?
Da der folk der spiller med rat eller elite kontroller imod standard, er det snyd?


So far, Microsoft has not commented on this particular issue and it's unknown if it will reverse the policy or go ahead with it. Microsoft isn't a stranger to walking back policies due to negative feedback. In 2021, Microsoft planned to increase the price of Xbox Live Gold but reversed the decision after seeing fan backlash..

Vi kan håbe der nok som brokker sig, så kan det være det ikke bliver indført eller trukket tilbage.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-23 11:44, rettet 05/11-23 11:44 
Der står i artiklen at der dukker en fejlmeddelse op allerede nu, hvor der står at controlleren vil stoppe med at virke fra 12 nov.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 05/11-23 21:50 
Ja det så jeg godt. Men hvis nok brokker sig, kan det være de trækker det tilbage eller finder en anden måde.
Det er som sagt sket før, ikke kun med MS.

Jeg håber lidt at sådan nogen som de store E tourneringer i div spil begynder at brokke sig over det. Det burde kunne give pote.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-23 22:13, rettet 05/11-23 22:16 
Enig. Jeg ved ikke hvad reglerne er til Evo og lign., men kan forestille mig at Brook er flittigt brugt. Det er trods alt nogle af de boards med lavest lag til arcadesticks.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02 11:17 
Det har været mange rygter på det seneste om fremtiden for Xbox. Det er heldigvis ikke så slemt som det blev kørt op til, at Microsoft skulle stoppe med at lave konsoller, men de begynder så småt at gå multiplatform:

https://www.eurogamer.net/xbox-business-update-podcast-liveblog-which-microsoft-games-will-launch-on-playstation-and-switch#coverage-7e13gv
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02 11:39 
Ja multiplatfom med hele 4 gamle titler. Hvor 2 af dem er online multi-player så det er for at få flere spillere med.
De andre var hvis nok nok gamle aftaler alligevel så det var ikke som sådan noget mega revolutionere.
Er dog glad for de fik lagt kortene på bordet så hele YouTube/TikTok bruger fladen ikke brød grædende sammen og opsagde deres Xbox Live abb.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02 15:43, rettet 19/02 15:45 
Har du et link der bekræfter at det skulle være gamle aftaler?

Jeg synes det var en meget ærgerlig håndtering af situationen. Det havde været i alles interesse hvis de bare havde lagt kortene på bordet med det samme rygterne kørte.

Mon ikke også at det betyder at flere titler vil gå multiplatform senere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/02 23:07, rettet 19/02 23:07 
Konsolkongen>
Det havde været i alles interesse hvis de bare havde lagt kortene på bordet med det samme rygterne kørte.

Tror der er fornuftigt at de fik styr på budskabet indende gik ud med det officielt - trods at ikke et ligegyldigt træk.

Konsolkongen>
Mon ikke også at det betyder at flere titler vil gå multiplatform senere?

Helt sikkert - MS's konsol forretning går dårligt, så de søger omsætning på flere platforme. De går med listesko for ikke at skræmme nuværende kunder væk eller pisse fanatikerne af. Så derfor kun 4 mindre titler at starte med. Det vil ikke undre mig at f.eks. Starlink og Indy-spillet kommer på PS5/NSW2, blot senere. Hvis det gavner deres bundlinje, gør de det.
453 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig