X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fede samlerobjekter til alle platforme


74 emne(r).
1 2 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/09-19 17:12, rettet 28/09-19 10:46 
Først skulle det bare lige være en tråd om The Ninja Saviors: Return Of The Warriors, da jeg havde sygt optur over den udgave jeg fik. Men tænkte så det kunne være rart med en tråd hvor man kunne skrive om den slags, fx kommende udgaver eller udgaver i ejer som i er glade for :=)

I går fik jeg The Ninja Saviors: Return Of The Warriors til min Switch og hold da op man får meget lir med, samlignet med andre alemlige Switch spil. Det her er ikke engang en special edition eller noget. Fik dog ikke min keychain med i første runde (som man får med hvis man havde forudbestilt det), skrev så til Coolshop(som jeg have bestilt det fra) og fik en mail om at de beklagede meget og de selvfølgelig ville sende den til mig, så det var rart! :=)

Edit: Glemte lige at vise manualen er med PlayStation ikoner, hvilket er underligt.

Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme
Hoid to colony C05 where the computer is...
silverstarsilverstarSkrevet 27/09-19 18:44 
Det ser fedt ud, idag bliver man mange gange spist af med en DVD/CD og et cover og ikke mere. Savner også at de kræser lidt mere for spillene :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
millenniummillenniumSkrevet 27/09-19 23:34, rettet 23/01-20 09:22 
Den var billig men fed. Jeg skyndte mig at købe TOKI pakken med kabinettet man kan samle.
Tror det kostede omkring 200kr. En fed edition til et fund.

Fede samlerobjekter til alle platforme
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/09-19 01:31 
Psikyo Collection vol. 3!
https://youtu.be/zmsNrl9wO9Q

...Arh, den er egentlig bare ok. Musemåtte er en sjov gimmick men ikke nødvendig.

Radirgy Swag fra Readytodispatch har en meget lækker CE med soundtrack på vinyl med. Sådan noget syntes jeg giver lidt mere mening.

Fede samlerobjekter til alle platforme

Nicalis laver også nogle lækre udgivelser med manualer med. Sådan noget som Binding of Isaac og Code of Princess.
dRxLdRxLSkrevet 28/09-19 08:13 
Nicalis (eller rettere ejeren) har vist sig at være svin. Læs gerne op på deres historik før man køber noget der har med dem at gøre...

https://www.usgamer.net/articles/following-bombshell-report-more-indie-devs-come-forward-with-stories-of-ghosting-from-nicalis
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/09-19 10:46 
Virkelig træls at læse, da jeg ser frem til at skulle give dem penge for deres(måske) kommede fysiske udgivelse af Ikaruga.

Fik mine daggers i daw, fra en meget Cool Shop. jeg fik en ekstra med oveni hatten, så det var nice! Så er der lige en til hver hånd. (Dagger billede længere opppe)

I går fik jeg bestilt Blazing Chrome: VHS Edition
https://limitedrungames.com/collections/nintendo/products/switch-limited-run-48-blazing-chrome-collectors-edition
Og venter også på at få:
Gunvolt Chronicles: Luminous Avenger iX Collector's Edition
https://limitedrungames.com/collections/distributed-releases/products/gunvolt-chronicles-luminous-avenger-ix-collectors-edition-switch-preorder
Rockman & Rockman X 5-In-1 [Special Box Limited Edition]
https://www.play-asia.com/rockman-rockman-x-5-in-1-special-box-limited-edition/13/70czod?ref=summary&sc1=104543359
Mega Man Zero/ZX Legacy Collection Limited Edition
https://nintendosoup.com/product/mega-man-zero-zx-legacy-collection-limited-edition-nintendo-switch/
ESP Ra.De. Psi [Limited Edition]
https://www.play-asia.com/esp-rade-psi-limited-edition/13/70cxr3
The Game Paradise: Cruisin Mix Special - Limited Edition
https://readytodispatch.com/collections/pre-order-list/products/the-game-paradise-cruisin-mix-special-limited-edition-switch
Game Paradise, er nok den vildeste af dem jeg venter på :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 28/09-19 12:19 
Beklager at bringe dårlige nyheder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 29/09-19 23:34 
Øv, ville ønske jeg havde vist det om Nicalis inden jeg købte fra dem for en måneds tid siden. Nå, sidste handel den vej :(
j/k
BeanoBeanoSkrevet 30/09-19 09:42, rettet 30/09-19 09:56 

Den sprang jeg også på - spillet ser jo forrygende ud og VHS udgaven med soundtrack fik mig til at give det ekstra.
Håber deres speciel editions er blevet bedre siden jeg købte Nex Machina CE der var ret skuffende.
SumezSumezSkrevet 30/09-19 09:43 
Alle LRG special editions jeg har fået har været rimelig sørgelige at se på, så jeg sprang over og købte den normale udgave, den er alligevel billig.
Prøvede spillet til Retrospelsfestivalen i Malmö her sidste måned, og det er sgu legit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 30/09-19 10:05 
Ja, samme her. Gider ikke deres forserede CE'er i tyndt pap :)
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/09-19 15:50 
Beano>
Den sprang jeg også på - spillet ser jo forrygende ud og VHS udgaven med soundtrack fik mig til at give det ekstra.
Håber deres speciel editions er blevet bedre siden jeg købte Nex Machina CE der var ret skuffende.

Fedt glæder mig til at få den :=)
Der er en lille dokumentar om det her i to dele:

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/10-19 11:03, rettet 18/10-19 11:04 
Skvatede lige over Darkbeat's unboxing af CAPCOM Belt Action Collection: Collector's Box og så blev jeg lige nød til at købe den fra eBay. Det er jo for vildt man får syv mega fede arkade posters med og de er da heller ikke helt små i det da :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-19 18:31 
Tak for plugget. Ja de er seje. Vil mega gerne have dem i glas og ramme en dag :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/10-19 20:10, rettet 18/10-19 20:16 
Det er også mit mål. Det er især den Captain Commando der først skal spærres inde i glas. Det var et af de første Beat 'em up jeg spillede i 90'erne :=)

Edit:
Kan se man får endnu en chance for at købe Psikyo Collection Alpha og Bravo. Men går ikke ud fra de har pillet ved det grafiske og gjort det bare lidt bedre? Ser ellers meget lækre ud de to samlinger :.=(

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 14/11-19 11:11 
Strictly Limited Games (www.strictlylimitedgames.com) er værd at holde øje med mht. specielle udgaver af Switch og PS4 spil.
Kvaliteten af deres udgivelser er højere (f.eks. solide æsker med magnetisk lukning) end f.eks. LRG, de sender fra Tyskland, har billigere fragt og sikrere emballeret. De er dog mindre skarpe på at overholde deres estimerede datoer (læg 1-2 måneder til hvad de skriver), men jeg har købt fra dem flere gange uden problemer ellers.

Fik senest denne The Ninja Saviors: Return of the Warriors Coll. Edition fra dem.

Fede samlerobjekter til alle platforme

Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
SumezSumezSkrevet 14/11-19 11:30 
Jeg er lidt ked af at jeg ikke købte den der collector's, men den var lige halvdyr nok... Til gengæld er spillet virkelig fantastisk godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-19 11:45, rettet 14/11-19 11:52 
Bare en en skam at de ikke har fattet en skid mht. scanlines. Kan ikke allignes ordentligt uanset hvordan man skalerer spillet. Imponerende brøler når Wild Guns Reloaded er fremragende på det punkt. Det kan da heldigvis skaleres ordentligt så man undgår shimmering, det er da altid noget og klart det vigtigste :)

Jeg er SÅ træt af genudgivelser på moderne konsoller. Enten er de skaleret ad helvede til, smurt ind i blur filters, scanlines der ligner jeg ved ikke hvad eller bare massiv input lag (primært Switch).
Sådan som jeg gerne vil have billedet er objektivt den nemmeste løsning. Har intet imod at give folk muligheden for at ødelægge som det passer dem, men simpel integer scaling og nogle vandrette sorte linjer. Hvor fucking svært kan det være?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/11-19 12:00, rettet 14/11-19 12:03 
Det er ikke en genudgivelse, det er en fuldstændig komplet remake, og al grafikken er lavet forfra fra bunden til denne udgave. Det overrasker mig at der er nogen skalering involveret overhovedet?

https://www.natsumeatari.co.jp/tnwoa/pic/tp_Screen_SFC.png]Før[/LINK]" target="blank">Før

https://www.natsumeatari.co.jp/tnwoa/pic/tp_Screen_OA.png]Efter[/LINK]" target="blank">Efter
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-19 12:06, rettet 14/11-19 12:11 
I så fald er det underligt at man skal ændre skaleringen til 100, som giver et smallere billede, for at få ordentlig skalering. Det samme gjalt også for Wild Arms.

Men det gør det bare så meget dummere at de formår at ramme forbi med deres scanlines. Jeg er ikke bange for at kalde dem inkompetente her :/

Edit: Dit sidste billede viser også tydelig variation i pixel bredde = shimmering. Ad hvor jeg hader det. Men det kan som sagt elimineres heri :)

Edit 2: Der er faktisk også dårlig skalering i dit første billede fra SNES-spillet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/11-19 17:21 
Jeg havde mega optur over de scanlines man kan bruge og juster i, men det er jo en smag sag :=)

@Beano

PiZze fed collector's der! Bare stenet de ikke lige har rettet det med PS ikonerne deri også, ligesom min almenlige version også havde :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-19 17:54, rettet 14/11-19 17:54 
Hvis scanlines ikke passer mellem hver pixel i spillet grafik er det ikke andet end nonsens :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/11-19 17:25, rettet 15/11-19 17:25 
KroeboCop>
Bare stenet de ikke lige har rettet det med PS ikonerne deri også, ligesom min almenlige version også havde :=)

Ja det har du ret i :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/11-19 21:00, rettet 23/11-19 21:33 
Jeg har siddet og spillet en hel del Mistover på Switch og det er endda kun demoen. Solidt spil. Meget i stil med Darkest Dungeon med alligevel helt anderledes.

Det får en fysisk udgivelse i Jap og jeg går ud fra at den også er Engelsk sproget? Det virker lidt som om at spil der også er kommet på Engelsk er Engelske når man smider Jap versionen i sin Switch... men jeg er ikke 100. (*EDIT* Play-Asia bekræfter at det er multi language)

Anyway, den ser sådan her ud. Det ekstra der er med er vidst downloadkoder til soundtrack og DLC. Der er også en artbook med. Amazon's bonus version er "wallpaper" og hvem gider betale for JPGs? :P

Fede samlerobjekter til alle platforme

Giv demoen et skud.
Her er en trailer.

https://youtu.be/FnPmAHnXi7I

Mistover på Amazon.co.jp
BeanoBeanoSkrevet 22/01-20 11:51 
Lige en heads-up...

Xeno Crisis udgives fysiske til NSW og PS4 via SLG, Både alm. og collector's edition bliver tilgængeligt.

Fede samlerobjekter til alle platforme

Forudbestilling d. 26. jan. kl. 00:00 her...
https://store.strictlylimitedgames.com/collections/all
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-20 13:14 
Så modtager man nok i 2022 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/01-20 14:28 
Det var optimistisk ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-20 15:01 
Jeg mener bestemt det snart er et halvt år siden Vasara collection skulle være afsendt fra SLG. Ikke andet end dårlige undskyldninger og udskydelser siden. Faktisk har spillet formået at få en fysisk Asia-udgivelse i mellemtiden...
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/01-20 09:30 
Ja, hurtige er de ikke.
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/01-20 10:34 
Jeg er frisk på den :=)

Forresten hvis en eller anden fra P:R kan lave tråden om til at det ikke kun er fede collector's til Switch, men til alle platforme kunne det være nice :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 23/01-20 12:01 
Så, nu burde den være mindre diskriminerende ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/01-20 15:43 
Haha, taxi :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/01-20 11:07 
Det har stukket lidt af for mig med de her collector's, så har besluttet at sælge nogle af dem. Da der også skal være råd til andet gøjl i livet, jeg får ikke spillet dem så meget alligevel.
Jeg beholder mine shmups, da jeg aldrig vil blive træt af dem. De ryger ind på DBA snart, kan ikke oprette alle her inde da de ikke er i systemet. Men de er inde under min profil, sælger dem for det jeg har givet for med fragt og told. Så send en PM, hvis du er fresh :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 24/01-20 14:25, rettet 24/01-20 22:52 
Jeg havde også en periode hvor jeg gik lidt amok i Collector’s Editions, men, medmindre man har et uendeligt antal kvadratmeter i hjemmet, så bliver det også hurtigt en lykkelig forbandelse. :P Skabe og kælderrum kan ikke holde til mere - især ikke de store mega-æsker med figurer.

Bioshock 2 Collector’s Edition kickstartede måske min jagt, med en lækker pakke og vinylplade. Et sted bagerst i skabet gemmer sig bl.a. også en Resistance 3 æske med army-taske og andet grej, plus en stor Max Payne 3 box med figur i. Senest toppede størrelsen da jeg snuppede en Overwatch Collector’s Edition box, som fylder næsten lige så meget som en kabinekuffert. Derefter var jeg nødt til at stoppe med de store spil-bokse. :D
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/01-20 21:16 
Haha, ja det kan jeg godt høre er lidt et problem :=D
Gad vide hvor stor verdens største collecor's er :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/02-20 17:33 
Den hér måske? :D

https://www.polygon.com/2015/2/24/8105155/dying-light-special-edition-costs-387000
millenniummillenniumSkrevet 02/02-20 09:48 
Yikes...! :D

Næste skridt er vel Call of Duty Full Size Apache Helicopter Deluxe Edition.
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/02-20 12:15 
Der er også den her :=D

Saints Row IV "super dangerous wad wad edition"
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 22/02-20 10:02 
Måske lidt kedelig "port" (=emulering) af Mega Drive spillet, men originalen og SLG's Collertor's Edition er rigtig fed.

Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
Le RoofLe RoofSkrevet 22/02-20 10:27, rettet 22/02-20 10:29 
Lækker Collector's Edition. Jeg synes især at deres CE æsker med magnetisk lukning er en fed detalje. Desuden er jeg lidt lun på det dobbelt soundtrack, men jeg købte selv originalen på Mega Drive + har den pre installed på Mega Sg, så jeg kunne ikke helt retfærdiggøre at købe spillet 3. gang ><
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 22/02-20 10:30 
Ja, og 2019 soundtracket er på 2 CD'er, opdagede jeg :)

Har det også til Mega Drive (Genesis version) og på min Mega Sg naturligvis :D
BeanoBeanoSkrevet 24/02-20 17:42 
Og så lige een fra LRG...

Fede samlerobjekter til alle platforme
Fede samlerobjekter til alle platforme Fede samlerobjekter til alle platforme
SumezSumezSkrevet 25/03-20 10:48, rettet 25/03-20 10:49 
Fik den normale udgave da jeg som sagt har været brændt af på de tidligere LRG CE's jeg har købt. Men den der LIGNER da alligevel noget højere kvalitet end deres standard - hvordan "føles" den?
Er til gengæld helt vild med spillet. Det er virkelig original, klassisk run'n'gun action, og det er ikke bange for at være udfordrende! Meget i samme klasse som Contra 4, hvilket er meget positivt.

Ikke en collector's udgave, men jeg fik denne nøglering fra PlayAsia sammen med min bestilling af Gigantic Army fra dem (spillet er ellers en europæisk udgave, og ikke PA eksklusiv). Synes virkelig den er sej, det er en reel mini-udave af en Switch æske, designet til at indeholde et spil:

Fede samlerobjekter til alle platforme

Iøvrigt også et af de sjældne moderne run'n'guns der fuldstændig holder stilen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/03-20 11:21 
Er der en grund til du ikke bestilte direkte hos pixelheart? :)
j/k
SumezSumezSkrevet 25/03-20 13:01 
PlayAsia er billigere, men mest af alt så nok primært fordi jeg slet ikke har hørt om Pixelheart.
Gik bare igennem PA's Switch spil under en tilbuds-uge for at finde alle de billige titler jeg gerne ville have, og lagde en ordre på fem spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/03-20 08:06 
Nej, det havde jeg heller ikke. Skørt nok de var billigere, men deres porto og levering er også ret konkurrencedygtig.
Jeg går somme tider igennem deres english asia liste. Der er ofte overraskende releases :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 26/03-20 08:20 
Sumez>
Fik den normale udgave da jeg som sagt har været brændt af på de tidligere LRG CE's jeg har købt. Men den der LIGNER da alligevel noget højere kvalitet end deres standard - hvordan "føles" den?

Betydeligt mere solid og veludført end den tidligere LRG coll. ed. jeg købte (Nex Machina). Ikke helt så godt udført som dem SLG laver, men tæt på og jeg er fint tilfreds med resultatet.
BeanoBeanoSkrevet 13/05-20 18:05, rettet 13/05-20 18:05 
Nydelig Streets of Rage 4 Collectors Edition fra SEG. Indeholder bl.a soundtracket, bandana, pins, nøglering og en mønt.

PS4 udgaven men fås også til NSW og XB1...
https://signatureeditiongames.com/collections/pre-orders/products/streets-of-rage-4-signature-edition-ps4
millenniummillenniumSkrevet 14/05-20 08:55 
Bandana...! :D Så er man klar til co-op med Sidney Lee.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 05/10-20 08:56, rettet 05/10-20 08:58 
Har endnu ikke hørt noget om fysiske udgivelser af den nye Switch-udgave af Moon. Det har været ude på engelsk eShop siden august, men her senere på måneden kommer denne ret fede collector udgave i Japan, der ifølge Playasia også har engelsk sprogvalg:

https://www.play-asia.com/moon-premium-edition-english/13/70dktd
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
74 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig