X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony har købt Insomniac Games


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-19 21:17, rettet 19/08-19 21:21 
Man kan godt mærke der bliver oprustet fra alle sider, til de kommende service krige og som en del af det, har Sony tilføjet Insomniac Games til deres first party studier:

https://kotaku.com/sony-buys-spider-man-developer-insomniac-games-1837378300

En fantastisk og nogle gange undervurderet udvikler, men de fik heldigvis al den succes de havde fortjent med Spider-Man. Forhåbentlig ender de ikke som ren udvikler af den franchise, uagtet hvor fed den så er, men med de salgstal det præsterede, kommer der nok mindst et par stykker til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/08-19 22:31, rettet 19/08-19 22:31 
Mon ikke der kommer et par opkøbsannonceringer mere snart fra Sony... hvis man skal tro rygterne :)
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-19 22:47, rettet 19/08-19 22:48 
Der kommer til af være en del af den slags i den kommende tid og ikke kun fra Sony. Hvis der er noget streaming services har demonstreret, er det at eksklusivt indhold er utroligt vigtigt, for at trække kunder til. Og på samme måde som Netflix, HBO, Disney+ m.fl. investerer kraftigt i eksklusivt indhold, kommer vi også til at se firmaerne i spilindustrien forsøge det samme, i kampen om at blive Netflix for spil. Det er ikke tilfældigt, at Microsoft har købt eller oprettet 9 studier over det sidste års tid og bliver ved med at sige, at de ikke er færdige.

Game on :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/08-19 22:49, rettet 19/08-19 22:49 
Hvis bare Sony's tilgang bliver en helt anden/bedre end MS's, så går det nok.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-19 22:49 
Jeg vil personligt skide på spilstreaming, men jeg har altid synes at platformeksklusivitet har medført bedre spil. Jo mere konkurrence mellem firmaer jo bedre for os forbrugere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/08-19 22:51 
Ja, de kan stikke streaming og service-games et vist sted hen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-19 22:52 
Ja også det :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-19 23:02 
Det tab af kontrol spilstreaming resulterer i, gør også at jeg ikke bryder mig om det, men ingen tvivl om der bliver brugt en del penge i forsøget på at gøre det stort og flere af firmaerne, i den ligning er i opkøbs mode. Andre har normale (ikke-steaming) services, der også skal bruge content og det ville heller ikke være overraskende, at se lidt fra den side.

Mon Epic også har tænkt sig, omend i mindre grad, at anskaffe flere studier? Det er en af dem, jeg er i tvivl om, men er næsten begyndt at forvente det oven på Psyonix, i deres forsøg på at erstatte Valve.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-19 23:10 
Beano>
Ja, de kan stikke streaming og service-games et vist sted hen.

Seriøst, de kan f... off (undskyld mit sprogbrug), hvis man skal sige det, som man mener det. Mange af service spillene føles efterhånden som sådan nogle manipulations schemes, mere end spil, hvor det hele handler om, at få folk til at sidde fast så lang tid så muligt, mens hvaljagten går ind og der malkes løs.

Det har haft en stor og ødelæggende effekt på mange af generationes spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig