X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Doom 1, 2 og 3 til Switch


Reply
JmogJmogSkrevet 26/07-19 17:41 
De oprindelige tre første Doom spil udkommer til Switch i dag. 5€ per styk for 1 og 2. 10€ for Doom 3.

Til den pris skal jeg helt klart have de to første.
64 topic(s).
« < 1 2

Reply
DunwichDunwichSkrevet 09/01-20 21:34 
Doom og Doom 2 kører nu med 60 fps. Opdateringerne gik live tidligere i dag.

Har selvfølgelig lige spillet lidt af begge spil, på min Switch Lite, og det kører fremragende. Altså for fanden - Doom og Doom 2 i 60 fps, på en lækker håndholdt. Det troede jeg ikke ville ske.
BeanoBeanoSkrevet 10/01-20 08:21 
Fedt - er de andre issues også fixed?
DunwichDunwichSkrevet 10/01-20 09:59 
Så vidt jeg kan se, i hvertfald. Der er en 4:3 / 16:9 toggle, og 4:3 ser mest korrekt ud. 16:9 trækker billedet for meget. Musikken lyder korrekt, så vidt jeg kan høre, og der er en "Random SFX Pitch" valgmulighed under Sound, som jeg ikke helt ved hvad gør. Jeg har sat den til OFF.

Når man vælger våben til højre eller venstre, er der nu desuden et billede i toppen af skærmen som viser, hvilket våben der kommer før eller næst - meget brugbart synes jeg.

Ligeså brugtbart er, at der nu endelig er kommet en quickload og quicksave.

Så alt i alt, ganske framragende update til begge spil vil jeg sige :)
BeanoBeanoSkrevet 10/01-20 10:00 
Lyder som en solid opdatering :D
BeanoBeanoSkrevet 10/01-20 16:49 
Det er også kommet gratis add-ons/DLC, bl.a. Sigil, TNT Evilution og Plutinia Experiment.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-20 18:12 
Jeg kan ikke anbefale Sigil-udvidelsen nok. Det er nogle -virkeligt- gode baner hver og en. Jeg synes de overgår de originale.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/01-20 12:58, rettet 28/01-20 13:10 
Man får Doom 64 med hvis man forudbestiller Doom Eternal (digitalt eller fysisk). Ved ikke om det sættes til salg separat senere.

Doom 64 trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=mtvHGrPyJw8
BeanoBeanoSkrevet 02/04-21 21:55 
De nye ports af Doom 1+2+3 kan nu forudbestilles i fysiske udgaver til NSW og PS4 hos Limited Run Games:
https://limitedrungames.com/search?type=product,page&q=doom*
DunwichDunwichSkrevet 03/04-21 22:41 
Pænt dyrt, for titler vi fik på tilbud til omkring en tyver pr stk, for ikke så længe siden, i de samme udgaver.
BeanoBeanoSkrevet 04/04-21 09:42 
Ja de tager godt fat :/
SumezSumezSkrevet 04/04-21 12:36, rettet 04/04-21 12:37 
I det mindste bundler de dem sammen i én udgivelse, Synes ikke $40 er så voldsomt når man får tre spil i én pakke som fysisk udgivelse.

Det er selvfølgelig dyrt hvis du forestiller dig at spillene er 20kr værd, men tror det ville være svært at sælge dem for en 60'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/04-21 14:04 
Det gør jeg ikke. Udgivelsen er i sig selv ikke speciel dyr, det er kun når den sammenlignes med de digitale udgivelser det fremstår sådan, men de var trods alt også rigtig god værdi :)
SumezSumezSkrevet 04/04-21 19:56 
Ja, Doom 1 især er stadig et super godt spil. Har også hørt at de nye ports skulle være overraskende solide selvom de er bygget over Unity.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/04-21 07:41 
Ja efter et par patches blev det nogle fine udgivelser.
64 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me