X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Elden Ring


Svar
SumezSumezSkrevet 08/06-19 21:35, rettet 08/06-19 21:37 
From Software prøver åbenbart på at lave et spil igen. Noget med Georg Martin.

Elden Ring

https://www.pcgamer.com/elden... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
105 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 08/06-19 21:35, rettet 08/06-19 21:37 
From Software prøver åbenbart på at lave et spil igen. Noget med Georg Martin.

Elden Ring

https://www.pcgamer.com/elden-ring-grand-rune-from-software-george-r-r-martin/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-19 01:31 
Var der nogensinde snak om at From ville stoppe med at lave spil? :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/06-19 09:46 
Det er bare utroligt at de bliver ved :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/06-19 11:37 
Det må jo lykkedes før eller siden ;)
SumezSumezSkrevet 10/06-19 11:16 
https://www.youtube.com/watch?v=U5bZaEUi65Y

Jeg håber det bliver en efterfølger til Eternal Ring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/06-19 12:55 
Det kan jeg ikke se hvorfor det skulle, når de samarbejdet med Georg Martin, men man ved vel aldrig.
j/k
SumezSumezSkrevet 11/06-19 13:27, rettet 11/06-19 13:27 
Det var også bare lal. Jeg tror From bare prøver at glemme Eternal Ring.

Anyway, de her gutter havde et interview med Miyazaki, og i stedet for at skrive om det, snakker de om de i en video, så jeg prøver at opsummere så andre slipper for at skulle spilde tid på at se den:

https://www.youtube.com/watch?v=KT73aNinyRg

> From's største spil indtil videre
> Mere fokus på "RPG-elementer" end kamp
> Man kan customize sin figur mere end i Souls-spillene
> "Open world" (?)
> Miyazaki er kæmpe fan af George R R Martin, og anbefaler konsekvent nye ansatte at læse hans bog Fevre Dream. Flere andre bøger nævnes som udgangspunkt, så det handler ikke blot om ASOIAF.
> Da de spurgte Martin om han ville være med, havde de ikke regnet med at få et ja. Han blev hevet ind som konsulent på en spilverden From havde designet i grove træk, og han har så efterfølgende skrevet hele den verdens "mythos". Så selvom det er et From-spil i første række, virker han rimelig involveret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/06-19 15:35 
Cool, tak. Det lyder virkelig tiltalende :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-21 21:56, rettet 10/06-21 21:58 
Så er E3 kommet i gang og det starter fint, omend low-key og rodet, med en Elden Ring trailer + udgivelsesdato:

https://youtu.be/l6pCyV7PnqI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/06-21 12:53, rettet 11/06-21 12:55 
Jeg glæder mig til at se mere fra det. Jeg er ikke sikker på hvad George R.R. Martin kan bidrage med som serien ikke allerede har nailet alle dage. GoT er kewl nok, men har intet på de verderner vi har set i Dark Souls og Bloodborne tidligere :/

Jeg håber ikke det bliver alt for openworld, og jeg håber virkelig at det vil køre 60fps på de nye konsoller denne gang. Dels fordi From’s 30fps er sluggish ad h til, men også fordi det her rent teknisk ligner at det er et godt stykke under Demon’s Souls Remake-niveau.

Jeg tør dog ikke håbe på noget før vi ser endelige analyser af spillet. From Software er ret dårlige hvad den slags angår :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/11-21 13:56 
21min gameplay preview

https://www.youtube.com/watch?v=JldMvQMO_5U
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-21 15:32 
Jeg synes det ser meget spændende ud. Deres animationer er godt nok imponerende på bossen til sidst :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/11-21 17:01 
Jeg glæder mig også til Dark Souls 4
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 14/11-21 22:28 
Andre der har været med på netværkstest i weekenden? Selvom jeg fortsat har mine betænkeligheder ved at man går open world, så fungerer det noget bedre end jeg havde frygtet. Derudover så er der tilpas nye mekanikker til at det føles nyt og jeg har lyst til at se mere. Man er dog ikke i tvivl om at det fortsat er Soulsbourne. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 16/11-21 20:48, rettet 16/11-21 20:48 
Ja, jeg fik også spillet et par timer i lørdags og gensynets glæde er stor :)
Mit umiddelbare indtryk, da døren blev åbnet ud til den åbne verden, var at distancen ikke ser særlig godt ud, men ellers var jeg godt tilfreds. Der er igen kredset for bestiary og jeg glæder mig til at se mere!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/11-21 22:54 
Desværre ikke ret god performance på nogen platform. Det er lidt overraskende når spillet ikke er flottere.

https://m.youtube.com/watch?v=m9VPswqixd0

Det er selvfølgelig beta og jeg håber at det får et boost til release, eller at de sætter opløsningen ned.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/11-21 01:31 
Lidt til grin, at den eneste måde man kan få stabil 60fps er ved at køre PS4 versionen på en PS5 :-D

Men der er alligevel 3 måneder til, så teoretisk set kunne de nå at patche det.
SumezSumezSkrevet 22/11-21 01:34 
Efter sigende kører det ligesom Sekiro eller DS3 på PS4.

Det er der nok mange der synes er en lav standard, men jeg synes det er en lettelse at det ikke er værre end det på "gammel" hardware. Så er der intet behov for at løbe ud og købe en PS5 lige foreløbig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-21 11:49 
Sekiro var for mig uspilleligt på PS4 Pro da frameraten lå omkring de 40 hele tiden. På alm PS4 var den nogenlunde låst 30, men med From Softwares trademark dårlige framepacing.

Sekiro var altså et PS5-spil der blev udgivet alt for tidligt. Det samme gælder DS3 og det er først på den nye maskine man får en ornli’ oplevelse med spillene.

Lad os håbe at Elden Ring ikke i virkeligheden er et PS6-spil også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 22/11-21 13:01 
Lad os være ærlige: From har aldrig været interesseret i framerates i deres spil. Det opdagede jeg allerede med de to Otogi spil, tilbage på Xbox'en. Man kan heller ikke påstå, at de ligefrem kører med 60 fps, i de nye BC opdateringer, opdagede jeg, via YouTube. Men i det mindste er de væsentligt mere spilbare nu, end de var dengang.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-21 14:22 
Deres fokus ligger helt sikkert andre steder. Det er bare så svært at se gennem fingre med når gameplayet ville være tydeligt bedre med lidt mere polish. Det er ærgerligt at det hæmmer et ellers perfekt spil som Bloodborne :/ ...nå ja og chromatic abberation hjælper heller ikke.

Håber at BluePoint har kastet sig over en Bloodborne remake så spillet kan spille som fortjent.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/11-21 18:02 
Det er så flot allerede at remake er unødvendig. 60fps og ordentlig framepacing, så er det et af de flotteste spil på markedet.
Bede-xBede-xSkrevet 05/12-21 14:44 
Video fra netværkstesten der gennemgår mange af grundelementerne i spillet:

https://youtu.be/hmt_OugBdIM

Det lyder møgfedt, selv med visse standard implementeringer. Er kun hestekamp og crafting jeg har mine tvivl omkring, resten ser vildt godt ud og uden der går samlebånds open world i den, med gentagne aktiviter og ikoner overalt. Gad vide om der stadig er fundet plads til, at kunne åbne velkendte Souls shortcuts eller om det er fuldstændigt åbent udenfor dungeons/ruiner og den slags? Og mon det kan levere 30fps på Steam Deck?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 16:16, rettet 23/02-22 16:16 
Anmeldelserne er ved at lande i øjeblikket og bedømt på de første, er det i den allerbedste ende:

Elden Ring

Elden Ring

Det kommer sikkert til at falde lidt, når der kommer flere, men nok ikke noget der ændrer på det overordnede indtryk. Overview trailer (har ikke set, så ved ikke om der er SPOILERS):

https://youtu.be/OT8if6DXOFQ
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 16:20, rettet 23/02-22 16:27 
Og ved Open Critic:

Elden Ring
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 23/02-22 16:26 
Ingen overraskelse. Men Bring kan ikke komme med mit eksemplar hurtigt nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 16:32, rettet 23/02-22 16:35 
Med undtagelse af Nintendo, er der ikke nogle udviklere derude, som er på niveau med From Software, men er alligevel overrasket over at anmelderne forstår det så klart. Ville have troet at sværhedsgraden alene ville holde det tilbage fra så universelt høje karakterer.

Jeg er også mega hyped, Sumez og har afholdt mig at se særligt meget fra det, så det får muligheden for at være friskt og overraskende. Ser ud til open world Souls var en rigtig god ide.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 17:32, rettet 23/02-22 17:34 
Det påstås at det her er performance metrics før dag et patchen:

Performance:
XSX: 45-50fps
PS5: 55-60fps

Quality:
XSX: 35-45fps
PS5: 40-45fps

Elden Ring

Jeg har afholdt mig fra at se særlig meget fra det, så ved ikke om det er tilfældet. Digital Foundry har lovet From, ikke at lave analyse før dag et patchen, som angiveligt skulle forbedre performance, så vi kommer måske til at vente lidt på det endelige overblik :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 17:40, rettet 23/02-22 17:44 
Jeg blev præsenteret for det her, ved ikke om der er hold i det:

Elden Ring

Det lover virkelig ikke godt hvis det er tilfældet. From Software er en af de allerværste udviklere hvad ornli' performance angår, så jeg frygter rigtig meget at der ikke er sket meget optimering siden beta'en.

Jeg har ikke turde bestille noget for jeg ved ikke om PS5-versionen kommer til at spille stabilt nok. Det lader til at PS4-versionen på PS5 måske kører låst 60 baseret på DF's analyse af betaen. Måske bliver det den version jeg køber.

Det lader til at der er de sædvanlige From-problemer med last gen. 30fps med dårlig framepacing, eller unlocked framerate på Pro-konsolerne (som aldrig når 60fps). Det er virkelig ærgerligt for dem der ikke har fået de nye konsoller endnu.

Det er imponerende hvis det ikke kører bedre på de nye maskiner, for vildt flot er det bestemt ikke.

EDIT: Bede nåede lige at snige et svar ind før mit, som bekræfter det jeg frygtede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 17:52, rettet 23/02-22 17:53 
From Software har typisk haft gode PC versioner. Jojo, jeg ved godt at folk kalder fx det første Dark Souls en elendig version på PC, men det er ud fra PC standarder. Folk brokker sig over den lave framerate (30fps) og at opløsningen i udgangspunktet kører det samme som konsolversionerne, men i modsætning til konsolversionerne holder det faktisk de 30fps. I realiteten er det en bedre version end på PS3/360, der kunne ramme sub 20fps, selv om det betegnes som en dårlig.

Det siger selvfølgelig ikke noget om Elden Ring og der er folk, som snakker om stutters, når dele af verdenen loades ind. Det siges at skillup havde 60fps ved 1440p med Ryzen 3700x og et 2080 Ti, med sjældne stutters når der blev loaded i den åbne verden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 17:55 
Underligt hvis PC versionen af Dark Souls uden mods havde stabil framepacing. Det var jeg ikke klar over :)

Hvad er "skillup"?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 17:56, rettet 23/02-22 18:53 
Youtube kanal:

https://youtu.be/gfcJv3oZNcc

Har ikke set filmen, så ved ikke om der er spoilers.

EDIT: I beskrivelsen står der, at der er performance fra 7:11. Må jeg hellere se så :)

EDIT 2: Ok, kan se at spillet leverer, hvad han kalder silky smooth 60fps på PC, bortset fra sjældne steder hvor der ganske rigtigt er (reproducerbare) stutters.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 18:03 
Mon ikke den PC alligevel er en slat kraftigere end en af de nye konsoller? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 18:21, rettet 23/02-22 18:21 
Jo, men jeg er alligevel imponeret over hardwaren i de nye konsoller og det bliver kun bedre i takt med at priserne på PC komponenter bliver ved med at stige. De er rigtig godt prissat den her gang til sammenligning og SSD'erne gør dem meget mere behagelige at benytte. Var ulideligt at skifte til konsollerne i sidste generation, når man var tilvænnet blinkende loadeskærme og 60fps. I den her generation virker PC'en til gengæld dyr, mens de mange markedspladser skader burgervenligheden.

Selvfølgelig ærgeligt at From Software muligvis ikke formår at levere fuldstændigt mht. performance, men det har aldrig været deres stærke side. Må krydse fingre for dag et patchen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 18:31 
Helt enig med dig mht konsollernes hardware denne gang :)

Jeg krydser fingre for god nok PS5 performance efter patch :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 20:22 
Ja, forhåbentlig kan patchen forbedre alle versioner, selv om jeg sagtens ville kunne leve med Skillups resultater med sjældne stutters i den åbne verden, men ellers locked 60fps. Jeg giver Steam versionen en chance, for den kan i det mindste refunderes, hvis det kører dårligt.

RPS har lavet en settings guide og de formår at få næsten konstant 60fps med selv et forholdsvist beskedent system (ved low settings):

Asking for 12GB of system RAM remains weird to me, but if your PC isn’t quite up these standards, know that you have more wiggle room than such a high minimum spec would suggest. Admittedly, when I tested the GTX 1060 it was a 6GB version – not 3GB – and it was installed in my main test rig, which has a very much above-spec Intel Core i5-11600K and 16GB of RAM. But given this combination averaged 49fps at 1080p using the Maximum graphics preset, having less memory or an older GPU shouldn’t preclude you from clearing the 30fps mark at this resolution. Especially if you drop the quality: the High preset averageD 55fps, while Medium managed 59fps and Low pushed out a near-constant 60fps.

https://www.rockpapershotgun.com/elden-ring-pc-performance-and-best-settings-guide
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 20:46 
IGN og Gamespots kommentarer (begge med 10/10 anmeldelser):

Elden Ring

Elden Ring

Folk kan slet ikke forstå, at man kan lave et open world spil, der ikke følger Ubisoft Game formularen. Hvorfor er der ingen quest checklist? Hvor er alle ikonerne?

Elden Ring

Ser ud til at samle både fans og ikke-fans:

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-22 21:44 
Kort PC performance test med fire forskellige kort og settings fra ultra til low:

https://youtu.be/5GTO9j4mwDI

Det er selvfølgelig uden dag et patchen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/02-22 23:27 
Nogle der ved om man kan spille 2 sammen fra start til slut ?

Ved at password summen en ven?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-22 23:30 
Bede-x>
Folk kan slet ikke forstå, at man kan lave et open world spil, der ikke følger Ubisoft Game formularen. Hvorfor er der ingen quest checklist? Hvor er alle ikonerne?

Det lyder helt vildt godt :O

Overvejer at bestille PS5-versionen nu og så sende retur hvis det ikke lever op til forventningerne :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 23/02-22 23:49 
Det er helt utrolig dårlig timing at dette, HZD 2 og D2: Witch Queen (og sådan set også current-gen Cyberpunk) udkommer stort set samtidig, når der ikke her været noget interessant i en evighed.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-22 00:24, rettet 24/02-22 00:27 
Konsolkongen>
Det lyder helt vildt godt :O

Overvejer at bestille PS5-versionen nu og så sende retur hvis det ikke lever op til forventningerne :D

Det er nærmest det bedste man kan høre :D

Og mon ikke det lever op til forventningerne? Anmeldelserne er trods alt skrevet før dag et patchen og det får stadig afsindigt høje scores. Faktisk er det pt. det bedst anmeldte spil gennem tiderne ved Open Critic:

Elden Ring

Nogle eksempler på rigtig træls stutter og speed up/down problemer i PC udgaven (ved 19:56):

https://youtu.be/FTdWFQcTLAM

Red os dag et patch..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-22 01:59 
Jeg tror jeg venter til efter weekenden og tager en beslutning der.
Vil gerne have maksimal mænge foliage i spillet hvis muligt :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 24/02-22 09:40 
Rettelse. Namco har ikke forbudt DF at udgive analyse uden day 1 patchen. De har bedt dem høfligt og DF gik med til det. Hvilket giver mening, da den patchede version er den 99% af spillerne kun kommer til at se.
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-22 10:52 
Der er vist heller ikke nogen herinde, der skriver forbudt? Det Konsolkongen linker til, er folk fra et andet forum :p

Helt fair at de venter til dag et patchen. Ville trods alt skade From Software på launchen, hvis folk får indtrykket af, at det kører dårligere, end den endelige udgave reelt ender op med. Nede af linjen kunne de så måske teste udgaven uden patchen, så man ved hvad man får med den upatchede fysiske version.

Og der er endnu håb for, at patchen fikser noget:

Elden Ring
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-22 13:15 
Elden Ring

Er der nok kun et mindretal af brugerbasen der har :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-22 14:52 
VRR er absolut heller ikke en god løsning. Alle(?) displays har problemer med at gamma-kurven ændres tydeligt når VRR aktiveres. På OLEDs kan det betyde at billedet ligner at det flimrer.

Jeg har ikke selv persolig erfaring da PS5 endnu ikke understøtter VRR, men HDTVtest på YouTube har demonstreret dette. Jeg har desuden set meget tydelig forskel i gamma i Witcher 3 på Xbox One X på en kammerats LG C9, jeg lod ikke mærke til at billedet flimrede, men det var heller ikke noget jeg brugte særlig lang tid på.

Som VRR fungerer lige nu er det ikke et godt substitut for låst 60Hz. Jeg håber at de nye LG OLEDs i år vil have hardware kompensering for at mindske problemet som LG har snakket om at de undersøger.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-22 14:59, rettet 24/02-22 15:04 
Digital Foundrys Linneman har valgt Xbox versionen med VRR over de andre udgaver, men der er tilsyneladende ingen perfekte versioner:

Elden Ring

Er From i en nøddeskal. Man må nok bare lære at leve med det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-22 15:02, rettet 24/02-22 15:27 
Ugh, skuffende:

However, even running on the launch day patch 1.02, the frame-rate mode continues to run at a range of 45-60fps on PS5 and Series X, while the quality modes on each range between 30-60fps. Both machines run with entirely unlocked frame-rates, and much like the network test, there's still no 30fps cap to even out the wavering reading in quality mode. The result? A highly variable performance for the quality mode in particular, where 60fps is rarely - if ever - achieved on PS5 or Series X.

In comparison, PS5 is typically operating at a higher frame-rate than Series X, though clearly neither is ideal. The bottom line is neither console offers a consistent 60fps in the final release.
(..)

The PC situation is also worth clarifying. As it currently stands the PC version using the latest 1.02 patch has a number of issues that will affect all hardware configurations on all graphical settings presets. Elden Ring is From Software's first foray into low-level APIs on PC and the game uses DirectX 12. As we have seen in other DX12 titles, there can be severe and distracting frame-time stuttering issues.

First there are stutters of up to 250 milliseconds in length when new effects, enemies, and areas appear on screen. These types of stutter lessen as the play experience goes on and enemies, areas, and effects are revisited by the player. A second and more pervasive stutter appears to be tied to loading new game areas - when traversing the terrain, moving from one area to the next can cause minor one-off frame drops a few times a minute, or at worst, tumbling frame-time issues that drop the frame-rate from a steady 60 into the 40s.
(..)

As we have seen with other titles suffering from similar issues such as Final Fantasy 7 Remake and Halo Infinite, it could be sensible to wait for further patches before investing time into the PC version of Elden Ring.

So all in all, it's a bit of a mixed bag for Elden Ring right now on all platforms.

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2022-02-24-elden-ring-performance-first-impressions
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-22 15:32, rettet 24/02-22 15:32 
Det er rigtig ærgerligt, men desværre helt som jeg ventede. Jeg køber PS4-versionen, så må jeg tænke mig selv til mere græs.

Det lader til at billedkvaliteten ellers er sammenlignelig med Sekiro på Pro og det var jeg ret godt tilfreds med. Tak for det Bede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
105 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig