X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Søger en venlig sjæl med en Dreamcast


Reply
AndersHPAndersHPSkrevet 01/02-19 16:19, rettet 01/02-19 16:20 
Hey PR'ere.

Jeg blev anbefalet at spørge herinde..
Jeg har påtaget mig en opgave med at reparere en gammel Sega Dreamcast, men der medfølger kun selve konsollen, strømkabel og en RF Unit.

Jeg kunne derfor virkelig godt tænke mig at komme i kontakt med en venlig sjæl, der ville lade mig låne (evt. for et mindre beløb, en flaske vin, el.lign) et DC spil, en controller og et VGA kabel, så jeg kan tilslutte maskinen på en alternativ måde (hvis nu RF'eren er problemet).

Jeg garanterer naturligvis at de ting jeg låner, kommer tilbage i samme stand.
Jeg har ikke tidligere været herinde, men jeg kan (FWIW) henvise til min PSLife handelsscores her: https://www.pslife.dk/profile/4185/ratings

Du skal helst bo i nærheden af København eller vest herfor, så jeg ikke skal køre for langt for at hente/returnere dimserne.

Tak for jeres tid!

MVH Anders.
varmtvandvarmtvandSkrevet 02/02-19 21:34, rettet 05/02-19 13:54 
Du må gerne komme ned forbi min retrospilbutik mm. "Ruben og Bobby" på nørrebro. der har jeg en Dreamcast sat til med RGB stik. Der kan vi teste din maskine. Det behøver du ikke betale for.


Link...
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
AndersHPAndersHPSkrevet 05/02-19 13:29 
Det ligner en butik der er et besøg værd under alle omstændigheder! :-)

Det er lidt langt fra hjemmet, men det kan være jeg dukker op - jeg kunne dog stadig godt tænke mig at låne lidt kabler af nogen, om ikke andet bare et VGA kabel til at starte med, så jeg kan prøve forskellige ting af inde i maskinen, mens jeg tester.
scavengerscavengerSkrevet 05/02-19 15:11 
Jeg har et standard RGB kabel til min og spil og controller du kan låne.
Send en besked hvis det er, jeg bor i Greve.
Nemo me impune lacessit
AndersHPAndersHPSkrevet 06/02-19 19:09 
Tak for svarene!

Jeg har modtaget maskinen, og det gamle VGA stik i RF'eren er fuldstændig leddeløst, så nu kan det være jeg tager Ruben og Bobby på ordet, og kigger forbi torsdag eller fredag.
Hvis det viser sig ikke at være problemet, vil jeg meget gerne låne dimserne af dig, scavenger, mens jeg tester videre :)

Watch this space.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me