X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 76


Svar
NaieraNaieraSkrevet 28/10-18 02:44 
Det er temmelig godt ;)

Det der online-hejs er ikke så slemt. Spillet minder på alle positive måder om fireren, bare med tvungne overlevelseselementer og andre Vault-personer i verdenen. Det kunne rent faktisk måske næsten være, at det kunne være sjovt at spille med andre :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
enfenenfenSkrevet 24/10-19 09:25 
Men at betale for at få lov til at spille alene?! "at least, let me turn around first...."
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 24/10-19 09:52 
Man betaler for at få en privat server til sig selv og sine venner. Det er ikke offline.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 27/10-19 00:40 
Spillet var altid tiltænkt, som et spil man spiller alene, eller sammen med et par andre spillere, på dedikerede servere.

Men nu skal man så betale ekstra for det, som man betalte for, oprindeligt, da man købte spillet.
NaieraNaieraSkrevet 14/04-20 12:39 
Så er det i dag at Fallout 76 bliver mere som de andre, med The Wastelanders-udvidelsen. Spillet burde efterhånden kunne fås for sådan cirka ingen penge, så nu er der vist ikke mange undskyldninger tilbage.

Update notes
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/04-20 17:33 
Man kan kun spille alene, ved at købe adgang til privat server, ikke?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 14/04-20 17:57 
Det er ikke farligt at spille online.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/04-20 18:54 
Det siger min mor ellers :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 14/04-20 20:30 
:(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 25/11-20 03:49 
Steel Dawn blev ved en fejl sendt ud en uge for tidligt :D :D :D :D :D
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/11-20 21:35 
Nu gav jeg det en chance alligevel, efter vedholdende rygter om at det var blevet godt. Det synes jeg er rigtigt, men hele GAAS konceptet ødelægger virkelig flowet, især efter man når omkring level 30-35. Der begynder det virkeligt at blive surt med et loft på hvor meget skrammel man kan have i sin kasse, så man konstant skal rydde op for at have plads til det hele. Det hjælper heller ikke at der tydeligt er en begrænset mængde caps og ammo man looter naturligt, og så er det altså virkeligt røvet at det koster penge at fast travel’e. Så er der det ekstreme antal af forskellige crafting muligheder, der gør opgraderinger rimeligt uoverskuelige.

Umiddelbart er dialogen, og flere missioner bedre end hvad man finder i 4’eren, men ovenstående gør at jeg simpelthen ikke orker at fortsætte - betale mig ud af det nægter jeg simpelthen (det har jeg jo allerede gjort én gang).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 25/11-20 22:54 
Jeg har spillet 600 timer og har heldigvis ikke fundet det nødvendigt at betale en eneste krone mere, end hvad jeg gav for spillet på udgivelsesdagen :)

Hvis man ikke er nede med at slæbe rundt, scrappe, lave ammunition osv., så kan jeg godt se, hvordan det kan blive lidt for meget. For mig fungerer det dog. Jeg ved dog ikke lige hvad jeg skal gøre, hvis Cyberpunk 2077 rent faktisk kommer ud om to uger :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig