X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo-klubben Foredrag søndag d. 5/8 2018 kl. 11.00


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 02/08-18 13:56 
Så er aftalen med Kristian Dalgaard i hus, det har været længe undervejs, men nu sker det.
Det er dog med kort varsel da det allerede er nu på søndag kl 11.00 i Galten
Engvangsvej 17 8464 Galten Foran den gamle Nintendo Klub, hvor folk sad og besvare dine spørgsmål pr telefon.

Dette var længe før vi brugte Facebook, youtube osv til og løse problemerne, hvis man sad fast i et spil.
Jeg håber i har lyst til og komme og deltage i dette arrangement. :-)

Kristian ønsker og dyste i Mario Kart på Super Nintendo bagefter, så hvis der er nogen som bor i Galten eller tæt på, som vil stille et tv, konsol,samt spil og controllers og rum til rådighed, ville det være fedt.

Se evt mere på dette link
https://www.facebook.com/events/271146790137835/
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/08-18 17:27 
Det har du godt nok kastet meget energi. Godt initiativ, men jeg kan desværre ikke komme.

Er der forresten nogen udvikling i den sag med din ven der vandt et tv i en konkurrence du havde tilmeldt ham? Jeg håber virkelig i er blevet gode venner igen! :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
solid snakesolid snakeSkrevet 03/08-18 20:30 
Jeg regner med, at der kommer en video op på youtube, når den forhåbenligt bliver klippet sammen. Jeg har lidt problemer med og overføre til min computer fra mobilen.
Vi bliver alligevel cirka 10 personer på søndag, så det er ikke spildte kræfter. :-)


Med henblik på den nævnte sag, er den lukket i en anden tråd. Der finder du måske svar på dit spørgsmål.
:-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig