X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Labo tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 23/01-18 13:29 
Jeg må sige, igen imponerer Nintendo mig med deres evne til at være innovative + deres evne til at rykke så ufatteligt hurtigt i markedet. Ok, måske med inspiration fra Google Cardboard, men...

Labo er IMO:
- Bæredygtig konsoludvikling med CSR pleasing. Et opgør med de enorme mængder af plastik vi sender ud i atmosfære.
- Modellerbart og generisk. Legetøj som man selv kan farvelægge.
- Effektiv MVP lean-udvikling. Det koster minimalt at teste markedsinteressen for noget. Det er jo bare pap.
- Gimmicks der ikke vil samle støv i kælderen eller på loftet. Når interessen er forsvundet for det, så kan det brændes eller smide i papcontaineren. (i modsætning til Wii board ... Wii rat-controller ... Kinect ... fremtidige VR dimser).

Jeg håber bare at trailerens lethed og playability også afspejler sig i selve produkterne.

Labo Nintendo
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 23/01-18 14:36 
De har skruet køb-og-smid-væk princippet op til 11 :D
j/k
dRxLdRxLSkrevet 20/06-19 09:47, rettet 20/06-19 09:48 
Har investeret 200 dkr i Labo Variety kit'et og har indtil videre fået masser af valuta for pengene.

Vi har bygget den lille RC dims/fjernstyrede robot der går vha vibrationer i kontrollerne og som kan se infrarødt og varmesignaturer og fiskespillet.

Min 5 årige dreng er meget fascineret af robotten der kan se i mørket og vi har indtil videre også haft stor glæde af fiskespillet, på billedet sidder min 5 årige og coacher min 2 årige i hvordan hun skal få fiskene på krogen. Success!

Nintendo Labo tråden

Pappet bliver helt sikkert slidt op før eller siden, men som oplevelse og introduktion til mekanik, elektronik og fysik, er det her koncept indtil videre rigtig godt til os, og god underholdning når de er bygget færdig.

I det samme kit har vi stadig 3 "byg" til gode =)

Videobeskrivelse af Variety Kit
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 20/06-19 13:37, rettet 20/06-19 13:37 
Tak for mini-review :)

Efter at have læst den, tror jeg det er noget jeg skal prøve sammen med mine drenge som er 3 og 7. Bygge delen og spil ser ud til at kunne give en del timer, og der er jo også mulighed for lidt kreativ tid, med at farvelægge eller på anden vis pimpe pap-delene.

Kan se Gamestop har det 199 så der tøffer jeg lige forbi idag!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RaGeRaGeSkrevet 20/06-19 22:50 
dRxL>
Har investeret 200 dkr i Labo Variety kit'et og har indtil videre fået masser af valuta for pengene.

Vi har bygget den lille RC dims/fjernstyrede robot der går vha vibrationer i kontrollerne og som kan se infrarødt og varmesignaturer og fiskespillet.

Min 5 årige dreng er meget fascineret af robotten der kan se i mørket og vi har indtil videre også haft stor glæde af fiskespillet, på billedet sidder min 5 årige og coacher min 2 årige i hvordan hun skal få fiskene på krogen. Success!

Nintendo Labo tråden

Pappet bliver helt sikkert slidt op før eller siden, men som oplevelse og introduktion til mekanik, elektronik og fysik, er det her koncept indtil videre rigtig godt til os, og god underholdning når de er bygget færdig.

I det samme kit har vi stadig 3 "byg" til gode =)

Ej for fanden, havde glemt alt om Labo og dette kit ville være den perfekte overraskelse til mine twins på 4 :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 21/06-19 08:48 
Hvis du har to sæt kontrollere, kan man bygge to af RC robotterne og spille et spil hvor det går ud på at vælte hinanden. Fysikken er rigtig god i det spil ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RaGeRaGeSkrevet 08/07-19 06:19 
Fisken er helt klart deres favorit pt. :)

Link...
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 08/07-19 06:21 
dRxL>
Hvis du har to sæt kontrollere, kan man bygge to af RC robotterne og spille et spil hvor det går ud på at vælte hinanden. Fysikken er rigtig god i det spil ;)

Så må jeg hellere få anskaffet mig et sæt mere :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 09/07-19 09:10 
RaGe>
Fisken er helt klart deres favorit pt. :)

Åh ja, "fangede" lige en masse naboer i weekenden:

Nintendo Labo tråden
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig