X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retrodag på Dokk1 18. november


Svar
NaieraNaieraSkrevet 01/11-17 12:58 
Fra linket:



Vi sætter fokus på de mange gode oplevelser der ligger gemt i spilarven fra de sidste 50 års computer- og konsolspil og åbner døren for en dag med mulighed for at prøve nogle af de gamle spil, quizze på viden, høre oplæg og deltage i Aarhus Open 2017 – Retrogames


Mød blandt andet Fighting Games Community - Aarhus der vil afholde en turnering i en af de gode gamle figthing games, man kan også møde Meganørd der kommer og demonstrerer deres nye Dyst app og fortæller nogle af de mindre kendte historier fra det skatkammer der er Danmarkshistorien, Nezbozz.dk tager gamle konsoller med og man kan på dagen komme og prøve forskellige gamle spil.


Derudover er der mulighed for at komme til oplæg med selveste Jakob Stegelmann, der leverer et særligt retrooplæg på dagen, bestil billet her

Dagen er for alle, både store og små, der er klar på en dag med hygge og spil med et strejf af nostalgi.

Programmet er stadig under udvikling, så følg med her hjemmesiden og facebook for mere information.


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 01/11-17 16:56 
Hmm. Kunne være jeg skulle deltage og dele mit valgmateriale ud. Spil fylder i grunden ikke meget i kommunalvalget.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig