X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U - Disc Read Error ved nogle spil


Svar
--Skrevet 11/10-17 13:45, rettet 11/10-17 13:46 
Jeg oplever at min Wii U, ved visse spil får read error. Mit Disney Infinity 2.0 vil maskinen slet ikke genkende og mit Tekken Tag Tournament 2 får en lignende fejl efter ganske kort tid.

Alle andre spil jeg har leget med, afvikler den helt uden problemer!

Fælles for begge disce er, at de er helt uden ridser og nærmest fremstår nye. Nintendos troubleshoot halløj er forholdsvis standart og ubrugelig "Er du sikker på det er en Wii U disc og at den ikke er poleret med en stålbørste", så hå¨ber nogle af jer evt ved hvad der foregår.

Er det et generelt Wii U problem?
Skal laseren evt justeres?
Er discene beskadiget på et eller andet niveau, som ikke kan ses med det blotte øje, eller hvad foregår der :S?
Spiller nu: Animal Soccer World
KTCKTCSkrevet 11/10-17 14:06 
Bedste mulighed er vel at prøve dem på en andens Wii U, og se om de funker der.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 11/10-17 14:21 
Relativt kendt problem med Wii U, som den bliver ældre.

Jeg mener ikke at have læst, at der findes noget fix - de folk jeg så med problemet, sendte den ind til Nintendo, og fik en anden maskine retur. Den går nok ikke længere, hvis det er uden for reklamationsperioden.

Er det ikke bare nu, du skal i gang med at modde skidtet? Det er ikke meget sværere end med Wii :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig