X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hollow Knight


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 07/10-17 16:09, rettet 07/10-17 23:16 
Jeg har lige gennemført Hollow Knight og var slet ikke forberedt på, hvor det godt det er. Havde fulgt udviklingen/kickstarteren lidt på afstand og artworket gjorde ikke så meget for mig, mens jeg også forventede, at holdet var for lille til at levere nok variation i lokationerne til at det ville være udholdeligt. Begge forventninger blev gjort til skamme, for ikke kun endte jeg med at elske den stemning miljøerne fremkaldte, det er også et for genren umådeligt omfattende spil.

Genren er Metroidvania med en hel del inspiration fra Souls spillene, det sidste i tilgangen til fortællerteknik, hvad sker når man dør mm. Et typisk Metroidvania spil tager hvad? 4-12 timer? I Hollow Knight er der en achievement for at speedrunne det på 20 timer med 100% completion rate (finde alle ting). Helt så stort som det kunne antyde, er det dog ikke, men en første gangs gennemførselstid på 30 timer er ikke urealistisk og jeg brugte selv over 40 for at nå 99%, men det var så uden hjælp fra guide, der drastisk ville have skåret ned på især de sidste få procent. Længde er selvfølgelig ikke i sig selv en kvalitet og det er måske også lidt for omfattende. Tror aldrig jeg har spillet noget i den størrelse, hvor der ikke kommer mindre død perioder og det gælder også her.

To ting der kendetegner spillet er manglen på vejledning og kampene. Begge ting som kan dele vandene, alt efter hvad man forventer fra oplevelsen og i sidste ende ser som godt spil design.

Normalt plejer man at sige, at den bedste form for spil design er den, hvor man guides uden egentlig at ligge mærke til det, så det ikke føles fordummende og som om man bliver trukket ved næsen. Hollow Knight har kun meget lidt af den slags. I de fleste tilfælde er man overladt til at spadsere rundt på må og få, uden at vide hvor man skal hen og selv i de få tilfælde, hvor man ved det, kan man sjældent gå direkte der hen, men skal et andet ukendt sted hen først, for at kunne åbne for den ønskede lokation. Det er fuldt forståeligt, hvis den tilgangsvinkel vil frustrere folk, men i en tid hvor man næsten ikke kan slippe for markører og vejledning, fandt jeg det uimodståeligt charmerende, uden at jeg der med vil kalde det godt design.

Kampene er en lidt anden sag. Styringen i Hollow Knight er helt uden det momentum man ville finde i fx Metroid spillene. Karakteren starter i top fart, når man trykker frem og stopper øjeblikkeligt, når man slipper d-paddet. Det gør den meget lige-frem tilgængelig/forståelig, men det er der også behov for, da der stilles højere krav til præcision og timing, end man normalt ser i genren. Man har en healing spell, der kan benyttes med kun få omkostninger, hvis man står stille og trykker B. Den siger en del om tempoet i spillet, for man lærer snart, at fordi man har den, er fjender og særligt bosser nødt til at køre med en højere hastighed, hvor de hele tiden er over dig, så man ikke konstant står og healer. Det er ikke som sådan et svært spil, men falder koncentrationen kan det hurtigt blive udfordrende, i starten også mod de små fjender.

Noget der tog mig lidt tid at vænne sig til i kampene er push-back og pause på hits.

Hver gang man slår på noget, skubbes både en selv og fjenderne lidt væk fra hinanden, noget der nemt kan føre til at man fx falder ned fra en platform. Senere i spillet får man en upgrade, der kan slå det fra, men på det tidspunkt havde jeg vænnet mig til det.

Som set i mange andre spil, er der en kort pause, når man rammes af et angreb. I den registreres input ikke og i kombinationen med kampenes tempo, kan det have den konsekvens, at man kommer til at trykke på en knap i pausen - hvor det ikke tæller - og så ikke når at se, at det ikke har talt, før man allerede er ramt igen. Man lærer det dog med tiden.

Hvis man ikke bliver skræmt væk af at man ofte er overladt til at udforske selv og at der stilles anstændige krav til kampene, er det et fantastisk spil at overgive sig til. Hvor miljøerne måske ikke strukturelt er så interessante, ender man til sidst med at have et lokationsmæssigt meningsfyldt overblik over layoutet i insekternes kongerige og det benyttes til stor effekt, at man lærer stedernes relation til hinanden. Dybe mørke afkroge får det til at krible i kroppen, forladte regnfyldte huler skaber tungsind, haverne giver en følelse af optimisme og forundring. Spillet gør nogle ting med lag og parallax scrolling, der nogle steder giver det et pseudo 3D feel. Den måde det er belyst på, hvor ens lampe bruges til at adskille spillag og baggrund, betyder at det i samme scene kan lade de to lag smelte sammen i kanten af skærmen og så adskille dem, når spilleren kommer tæt på, så man (næsten) aldrig er i tvivl om, hvad der er berøringsvenligt. Det er mesterligt lavet. Jeg er også stor fan af deres område og scene transitioner, hvor man lader lyd og grafik begynde at vise overgangen til et nyt område, allerede på det nuværende, så man som spiller får et lille preview, før scenen endelig skifter. Alting bevæger sig, når man går forbi det og mange ting kan skæres ned eller slåes i stykker, hvilket hjælper med at sælge verdenen og få den til at føles levende.

Det benytter Unity og som så ofte set før, kører det ikke 100% perfekt, som man ellers ville forvente. Er ikke noget der bør skubbe folk væk og derfor kun denne korte bemærkning om det. Hvis man er til genren, kan jeg kun anbefale, at man giver det en chance. Det kommer snart til Switch og PS4 er sikkert ikke langt bagefter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 07/10-17 17:08 
Jeg har aldrig hørt andet end helt vildt godt om det spil, så jeg venter virkelig utålmodig på en konsoludgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/10-17 17:34, rettet 07/10-17 17:38 
Det er lige præcis helt vildt godt og tror du kommer til at elske det. De har i øvrigt tidligere sagt, at en fysisk Switch udgave "looks promising", så det er nok næsten garanteret at det sker.

I sidste måned skrev de, at det allerede har solgt over 550000, hvilket er flot for et to personers hold uden det store marketing budget:

http://teamcherry.com.au/the-grimm-troupe/

Sådan noget man bliver i godt humør af at læse :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-17 17:41 
Jeg er også super klar på det. Synes spillet er rigtig flot, omend jeg måske godt kunne tænke noget mere variation i farverne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 07/10-17 17:51, rettet 07/10-17 17:55 
Det var også noget af det jeg hentydede til, da jeg nævnte det med artwork og "variation" i starten af første indlæg. Fra så lille et team og bedømt ud fra screenshots, forventede jeg at det ville blive for ensformigt at se på og selvfølgelig er der noget genbrug. Spillet er jo kæmpe stort. Men jeg forstår simpelthen ikke hvor omfattende og varieret det alligevel formår at være på det punkt. De må have slidt og slæbt i årevis for at producere det indhold, for det overrasker massivt her.

I praksis tror jeg det vil opleves anderledes, end screenshots og film indikerer. Det gjorde det i hvert fald for mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-17 18:03 
Fedt! Lyder lovende. Det var bestemt heller ikke noget der ville afholde mig fra at spille det uanset :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/10-17 18:49 
Glæder mig til at spille det på Switch.
quadquadSkrevet 22/01-18 23:26 
Grundlæggende enig med Bede-x. Spillet gør sig betydeligt bedre i bevægelse end hvad screenshots og videoer får en til at tro. Hverken det visuelle udtryk eller soundtracket kan andet end at imponere.

Friheden er måske lige i overkanten for mit vedkommende. Om end det er ret at slippe for quest markers og tutorials, føler man sig oftere forvirret og fortabt end underholdt. Det hjælper bestemt heller ikke at check points og map vendor er både sjældne og gemt godt. Det er selvfølgelig en smagssag og et typisk eksempel på et spil hvor ens holdning til sværhedsgraden skifter kraftigt karakter fra man starter til man har gennemført.

Kampsystemet er slet ikke mig. Pushback når man angriber får hurtigt en til at miste følelsen af at være i kontrol og i særdeles når der er mange effekter omkring én, bliver det ligefrem desorienterende. Det er bestemt noget man vænner sig til, men føles i høj grad som en effekt der kun er tilføjet for at give sværhedsgraden et unødvendigt ekstra hak.

5-10 timer inde er jeg dog rigeligt underholdt og kommer uden tvivl til at gennemføre spillet, men modsat Ori som jeg slet ikke kunne slippe igen, kræver det her så meget koncentration at det bliver i mange små bidder.
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-18 18:14 
Ude nu på Switch!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
quadquadSkrevet 12/06-18 18:50 
Hvis det er en god port, så køb den trygt. Spillet har efterladt et stærkt varigt indtryk.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-18 18:59 
Jeg er klar på en fysisk udgivelse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/06-18 01:45 
Jeg købte det til switch for nogle dage siden og har spillet lidt om aftenen når resten af familien er gået i seng.

Starten var lidt tung, men når man først får kortet begynder der at ske en masse. Skulle egentlig være gået i seng for mindst 2 timer siden, men også fedt at mærke den der følelse af at være fuldstændig grebet af et spil igen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-18 12:24 
Solgte over 250000 i de første to uger på Switch:

http://nordic.ign.com/switch/16485/news/hollow-knight-sold-over-250000-copies-on-switch-in-its-first
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-18 13:34 
Det kommer nok ikke til at hente Ori i salgstal, men det sælger stadig godt:

"Hollow Knight's success has in large part been driven by it's many fans on PC, with the game having now sold over 1 million copies for Windows, Mac & Linux (crossing that mark just 1 day before the Nintendo Switch launch)," Team Cherry's Ari Gibson told Kotaku over email.

"We've never publicly mentioned hitting the million mark on PC, so that is another big milestone! We hit that 3 weeks ago and it kinda flew under our radar because of the madness around E3/Switch launch."

The figure means that the little game from Adelaide has now sold more than 1.25 million copies across all platforms — and it hasn't even launched on the PS4 or Xbox One yet. Not bad, Team Cherry, not bad at all.

https://www.kotaku.com.au/2018/07/hollow-knight-has-sold-more-than-1-million-copies-on-pc/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 05/07-18 15:15 
Jeg elsker Hollow Knight. Er nået til "City of Tears" som jeg har åbnet en del op for, aner ikke hvor meget jeg mangler, da jeg, ganske usædvanligvis for mig, ikke bruger en guide, men bare nyder spillets flow.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 05/07-18 15:49 
Jeg er virkelig tæt på at købe det, prisen er fair, men jeg holder stadig igen på en fysisk udgave. Det er vist bekræftet at de arbejder på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-18 18:05 
Hollow Knight og Subnautica har begge valgt den underlige model at levere indhold i overflod, men sælge til spotpris. Det er faktisk for billigt :)

Men ja, de arbejder på en fysisk udgave til Switch:

https://www.destructoid.com/team-cherry-working-on-physical-release-of-hollow-knight-for-nintendo-switch-509653.phtml
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 15:51 
Forhåbentligt PS4/XB1 også.
SumezSumezSkrevet 06/07-18 15:52, rettet 06/07-18 15:55 
Der har endnu ikke været hintet noget om at de vil have det ud på de to platforme, men jeg synes det ville være underligt hvis det ikke kommer henad vejen.

Bede-x>
Hollow Knight og Subnautica har begge valgt den underlige model at levere indhold i overflod, men sælge til spotpris. Det er faktisk for billigt :)

Eller måske er det lige akkurat billigt nok til at overbevise folk der er i tvivl om de bør købe det. Du vil hellere sælge et spil til 4 personer for 100kr stykket, end til 2 for 150kr stykket.
For en person som mig, der generelt ikke er vild med digital distribution, så er prisen lige akkurat under smertegrænsen, hvor jeg som minimum ville have ventet på et tilbud, hvis spillet var dyrere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 15:57, rettet 06/07-18 15:58 
Med mindre de hader penge eller har en komplet eksklusivaftale med Nintendo, så dukker det nok op på et tidspunkt.
Selv køber jeg det gerne på Switch, så længe det er fysisk.
SumezSumezSkrevet 06/07-18 16:02 
Jeg tror bare (dvs. mit indtryk er) at de har et personligt tilhørsforhold til Switch, og ikke særlig mange resourcer til at porte til andre konsoller. Selve porten er nok overkommelig, da det er et Unity-spil, men der skal meget papirarbejde og hvad-ved-jeg til den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 16:06 
Mon ikke mersalget på 80+30 plus millioner-enheds platforme er den smule arbejde værd? ;) Vil være snotdumt rent financialt ellers.
SumezSumezSkrevet 06/07-18 16:09, rettet 06/07-18 16:09 
Jo, jeg har også svært ved at forestille mig at det ikke sker. Men samtidig tror jeg også at de har klaret det ganske fint som det er, og nok fokuserer på at udvikle deres næste spil nu?

Der er masser af andre eksempler på super-populære indie PC/Steam spil der aldrig er kommet til konsoller, det er vel samme historie?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 16:10, rettet 06/07-18 16:14 
Kom de også konsol-eksklusivt på WiiU/Switch?

Jeg finder det naturligt de ikke taler højt om andre konsoludgivelser nu - det er lige udgivet og de vil naturligvis gerne have penge i kassen nu og minimere chancen for at mange venter på PS4/XB1 udgivelse. Double-dipping skal heller ikke undervurderes :)
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-18 16:11, rettet 06/07-18 16:34 
Sumez>
Jeg tror bare (dvs. mit indtryk er) at de har et personligt tilhørsforhold til Switch, og ikke særlig mange resourcer til at porte til andre konsoller.

Grunden til de valgte Switch var, at Kickstarteren havde et stretch goal på en Wii U version, som kom i mål, men hvor de valgte at skifte til Switch senere i stedet for.

Selvfølgelig kommer det til PS4 og sikkert også XO. Kan ikke tro andet, end det er et spørgsmål om tid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-18 16:20, rettet 06/07-18 16:21 
Sumez>
Jo, jeg har også svært ved at forestille mig at det ikke sker. Men samtidig tror jeg også at de har klaret det ganske fint som det er, og nok fokuserer på at udvikle deres næste spil nu?

De er ved at lave campaign/quest mode til en anden karakter (kan måske gætte hvem, når man har spillet det), som også var et stretch goal. Håber faktisk at de venter med den fysiske udgave, til den er inkluderet, da samlere sikkert vil sætte pris på det, frem for at skulle downloade ekstra content.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 16:58 
Vil være en fornuftig plan :)
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-18 17:18, rettet 06/07-18 17:24 
Uden at vide noget om det, forestiller jeg mig ikke, at den bonus mode bliver vildt essentielt for det normale spil, men det er stadig rart, lige at have det hele med i den fysiske udgave. Det bliver sikkert noget i stil med diverse kodeords modes i Circle of the Moon, at spille Richter i Symphony of the Night eller Maria i Saturn udgaven og videre i den dur. En mini kampagne med nogle ændrede parametre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 06/07-18 17:54 
Beano>
Kom de også konsol-eksklusivt på WiiU/Switch?

At have portet et spil til én konsol gør det ikke nemmere at ramme to andre. :) Det er altid et spørgsmål om prioriteter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 18:05, rettet 06/07-18 18:06 
Du sagde der var masser af andre eksempler, men hvis de ikke er gået ind på konsolmarkedet (med de ekstra udfordringer det medfører) overhovedet er det ikke helt sammenligneligt :)
SumezSumezSkrevet 06/07-18 18:08, rettet 06/07-18 18:08 
Hvorfor ikke? Der er rimelig stor forskel på at udgive et spil på Switch og på PS4. Begge dele er et stort skridt hver især.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/07-18 18:27 
Min pointe er at der er større sansynlighed for at en lille udvikler/udgiver til en eller flere konsoller hvis de allerede har erfaring med een allerede (som med HK), og hvis de ikke er bundet og eksklusivaftaler og lign. Det er ikke de tekniske forskellle/ligheder jeg hentyder til. Derfor jeg nævnte det :)
BeanoBeanoSkrevet 12/09-18 03:53, rettet 12/09-18 03:53 
Så blev det annonceret til PS4 og XB1. Udkommer d. 25. september digitalt, ingen snak om fysisk udgave endnu.

https://blog.us.playstation.com/2018/09/11/hollow-knight-voidheart-edition-buzzes-to-ps4-september-25
BeanoBeanoSkrevet 13/03-19 09:04 
Fysisk udgivelse til PS4, Switch og PC via Fangamer. Der er standard og coll. editions samt ekstra lir

https://www.fangamer.com/collections/hollow-knight
SumezSumezSkrevet 13/03-19 09:37, rettet 13/03-19 09:37 
Damn, fysisk udgivelse af både Hollow Knight og The Messenger samme dag! Ligesom jeg var ved at give op på begge to.

Desværre udelukkende shipping fra US, på begge to. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/03-19 09:46 
Ja lidt øv :/

Hvem sælger The Messenger?
Le RoofLe RoofSkrevet 13/03-19 09:50, rettet 13/03-19 09:51 
Special Reserve Games (kan også bestilles fra Limited Run Games) fra den 19/3.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 13/03-19 09:53 
Ok tak
SumezSumezSkrevet 13/03-19 10:07 
Le Roof>
Special Reserve Games (kan også bestilles fra Limited Run Games) fra den 19/3.

Hvor har du hørt det om LRG? Kan ikke se noget på hverken deres hjemmeside eller Facebook profil?
Det ville være fedt hvis man kan bestille derfra i stedet :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/03-19 10:11 
^ LRG's Twitter ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 13/03-19 10:36 
Jesus christ, de må se at få styr på deres outlets :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/06-19 14:07, rettet 17/06-19 14:09 
Fik spillet gennem Hollow Knight for nogle dage siden, og er fanget et sted imellem at jeg virkelig elskede det, og at det måske er en smule overvurderet.

Sidstnævnte er mest baseret på at spillet på ingen måder gør noget nyt, i hvert fald ikke i det omfang jeg fik indtryk af ud fra folks omtale. Det hele føles meget som noget man har spillet et utal af gange før hvis man har dyppet tæerne bare en smule i alle de indie metroidvanias der er udkommet over det seneste årti eller mere. Spillets elementer af udforskning er solide, men kan heller ikke rigtig slippe oplevelsen af at jeg synes jeg har bevæget mig rundt på præcis det samme spilkort før.

Der hvor spillet til gengæld hæver sig over masserne er i den fantastiske præsentation, der som ventet måske er en smule dyster, men i større grad overraskede mig med hvor kær og "nuttet" den i større grad er, og de mange insektfigurer man støder på har simpelthen en overflod af excentrisk personlighed, som er den jeg vil skyde på at den tilbagevændende sammenligning med From-spil stammer fra. Grafikken er ekstremt charmerende, og soundtracket er perfekt.

Gameplayet er solidt (men ikke umiddelbart noget unikt), og især bosskampene er mestendels mindeværdige. Det skal også nævnes at spillet er ekstremt overfølsomt overfor lag, og for mit vedkommende var det en stor fordel at spille i håndholdt, selvom jeg ellers sjældent har oplevet nogen mærkbar irritation fra det TV jeg plejer at spille på.

Anden halvdel af spillet er nok der hvor det lidt taber pusten. Man får så mange opgraderinger at den smule udfordring der oprindeligt var i spillet er helt væk, og man blæser gennem alle de tilbageværende områder. Derudover forsvinder den fantastiske oplevelse af at udforske det ukendte også helt af sig selv i takt med at størstedelen af spillet er blevet kortlagt, og der er aldrig rigtig nogen store overraskelser hvad den del angår. I anden del af spillet er dette erstattet af en enorm mænge backtracking der godt kan blive ret træg, og spillets kanoniske _sidste_ område afviger så meget fra de resterende at det føles mere som en gimmick end en tilfredsstillende sidste bane.
Til gengæld er slutbossen (altså den *rigtige* slutboss) virkelig et højdepunkt, og at levere det sidste slag i dens ansigt var en af de mest tilfredsstillene spil-øjeblikke for mig i de seneste år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 19/06-19 08:57 
Hvis man kunne slå det der Dark Souls pjat fra (miste penge ved død, gå tilbage og samle det op) ville det være et lækkert spil. Den mekanisme er spild af tid.
SumezSumezSkrevet 19/06-19 08:59 
Den virker mest bare lidt formålsløs synes. Man skal jo alligevel som regel derhen hvor man døde?

Er det rent faktisk muligt at miste alle sine penge hvis man ikke "dræber sin skygge"? Tror aldrig det er sket for mig - den sidder som regel bare og venter på at man kommer tilbage, så der er ikke så meget der kan gå galt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 19/06-19 20:30 
Ja det skete for mig med knap 1000 Geos i lommen hvor jeg kom til at lande i en boss og så dummede mig på vejen derhen igen. Samme igen med en anden boss med 800G.
Og nu kan jeg starte forfra med at grinde Geos til den der nøgle jeg tror jeg skal købe. Og jeg kunne ikke engang bruge banken fordi den ligger gemt væk fra den centrale hub.
SumezSumezSkrevet 19/06-19 22:16, rettet 19/06-19 22:16 
Ok du er forholdsvist tidligt i spillet kan jeg høre :)

Nøglen er ikke vigtig, og 1000/800 geo er ikke særlig meget senerehen, så ingen grund til bekymring.. Jeg fik faktisk ret hurtigt svært ved at finde steder at gøre af alle mine penge, og det er uden nogensinde at sælge nogen af alle de items man får der ikke tjener andre formål end at sælge dyrt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig