X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Paypal???


Svar
dchangdchangSkrevet 07/08-03 23:18, rettet 07/08-03 23:19 
Hey, jeg skal overføre nogle penge til en gut i udlandet. Derfor har jeg meldt mig til paypal, men kan det virkelig passe at man skal have et verificerings-nummer før man kan overføre. De har nemlig trukket pengene, men nummeret har jeg ikke fået endnu.

Nogen der har lidt mere forstand på det?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 07/08-03 23:32 
Du kan godt overføre nu, men du er begrænset til $750 tror jeg det er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 07/08-03 23:41 
Der står bare at min limit er 0.00$ og at jeg kun kan hæve det beløb ved at vente på det nummer. Og det er mildest talt irriterende at vente på, når de har trukket pengene.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 07/08-03 23:45 
Jeg har aldrig fået det nummer (lorte-Nordea), og kan godt overføre penge via PayPal alligevel. Jeg har bare min limit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 07/08-03 23:52 
Hmmm... Har osse Nordea, og der står intet nummer på netbank. Men jeg kan ikke overføre eller hæve beløbet. Sådan noget tis. (nordjysk slang) :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SideshowSideshowSkrevet 08/08-03 00:32 
Man kan ikke overføre penge med PayPal, før man er verified. I hvertfald ikke længere. Men du kan sagtens få nummeret, når du har Nordea. Sagen er dog den, at du ikke kan se den på din udskrift eller netbank. Du skal gå ned i banken og bede dem om, at checke efter. De har nemlig lidt flere informationer end du selv kan se. Så spørger du dem efter de 4 cifre og så giver de dig dem.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KoludaKoludaSkrevet 08/08-03 06:24 
Din bank skal bare ringe til PBS, de har nummeret.
msxtrdmsxtrdSkrevet 08/08-03 07:12, rettet 08/08-03 07:13 
Ja, og PBS nægter at udlevere det nummer, det fik jeg vide ved dem :/
SumezSumezSkrevet 08/08-03 07:20 
Og så skal banken vel have 500kr for at foretage det opkald. Det er helt utroligt som de kan opkræve gebyrer for alting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FizbanFizbanSkrevet 08/08-03 07:25 
Det kommer an på banken. Jeg havde ingen problemmer med at blive verificeret.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/08-03 08:32 
Hvis du har en scanner kan du også lave en kopi af en regning adresseret til dig, samt en kopi af dit visa... Selvfølgelig streger du de "følsomme" data ud før du sender dem. Det er en lidt besværlig process, men hvis alt andet slår fejl virker det :)
bootsbootsSkrevet 08/08-03 09:34 
Fizban >
Det kommer an på banken. Jeg havde ingen problemmer med at blive verificeret.

Heller ikke jeg. Ringede ned i banken (BG bank), som ringede til PBS og bagefter ringede tilbage til mig og fortalte mig nummeret. No problemos....og for en gangs skyld heller intet gebyr!
SideshowSideshowSkrevet 08/08-03 09:45 
Koluda >
Din bank skal bare ringe til PBS, de har nummeret.



Det er ligegyldigt hvis man har Nordea. De kan tjekke det direkte i løbet af 2 sekunder nede i banken.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 08/08-03 10:28 
Sideshow >

Det er ligegyldigt hvis man har Nordea. De kan tjekke det direkte i løbet af 2 sekunder nede i banken.

Jeps. Hvis de ville. Har lige snakket med dem, og hun vil ikke give mig nummeret. Hun påstår at Nordea har fravalgt tjenesten, fordi det koster dem penge at sætte det fire-cifrede nummer på den næste udskrift. OMG...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 08/08-03 10:59 
Jeg prøver at gå ned i banken, det kan være at det hjælper. Ellers må det jo blive bankoverførsel til 60 kr. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 08/08-03 11:05 
Her er måden at gøre det på:

1. Tag din udskrift med den postering det drejer sig om med i banken.

2. Forklar dem i serviceafdelingen at du ikke helt forstår hvad der er foregået ved den postering og at du gerne vil se / have at vide hvad den postering består af.

Du kan roligt fortælle at du har kontaktet PBS, men at de ikke vil udleverer oplysningerne da dette SKAL foregå via banken.

----

Hvis "tricket" ikke virker så fortæl at du skal bruge de 4 cifre for at kunne verificere en ordre du har købt og betalt via dit VISA kort på nettet.

----

Det dér med at banken har fravalgt tjenesten er god nok! iflg. min egen bankrådgiver så er det en omkostningsrig æffere at sætte disse på dine PBS sedler.. (Hvorfor aner jeg ikke)..


Da jeg for ca. 2 år siden skulle have oplyst disse 4 cifre via min bank (danske bank) var der ingen problemer..
notatplayright
KoludaKoludaSkrevet 08/08-03 15:03, rettet 08/08-03 15:03 
Ja, de kommer ikke på din PBS opgørelse , men banken SKAL!!! oplyse den til dig, hvis du spørger efter den.
Det koster dem IKKE en rød øre at få den oplyst hos PBS.

Hvis ikke de vil hjælpe dig, ville jeg skifte bank OMGÅENDE!!.
Og bede starte en ny PAYPAL konto op, så betaler du bare de 1.95$ igen, og så har du nummeret.

Forklar endelig banken, at der er MANGE andre banker, der glædelig har hjulpet deres kunder med at få det nummer.
SideshowSideshowSkrevet 08/08-03 15:06 
dchang >
Hun påstår at Nordea har fravalgt tjenesten, fordi det koster dem penge at sætte det fire-cifrede nummer på den næste udskrift. OMG...

Det er da ligegydligt. Hvad skal du dog med den på din næste udskrift? Du skal jo bare bede dem fortælle dig de 4 cifre nede i banken. Du kan vel godt huske på 4 tal, uden at skulle have dem på en udskrift...!!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 08/08-03 15:34 
Nu har jeg så snakket med dem, og de vil stadig ikke give mig nummeret. Og jo jeg kan godt huske 4 cifre. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/01-04 16:17 
Har lige været nede i banken! De fatter ikke hvilket nummer det er jeg skal bruge og det gør jeg heller ikke :/

HELP! FAST!
Home is where the hardware is..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/01-04 16:23 
Banken har ikke selv de 4 numre.

De skal ringe til PBS, som har alle oplysninger om den transaktion der er sket da PayPal hævede de 1.95$.

Min bankrådgiver anede ikke hvad jeg snakkede om, men da de kontaktede PBS gav det sig selv.


Ellers kan du vente på at PayPal starter op her i Europa, så bliver det forhåbentlig lidt lettere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/01-04 16:33 
NEJ! Jeg skal bruge PayPal NU!
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/01-04 16:43 
Undskyld sproget, men FUCKING YES : )

Efter 3 tlf-samtaler, hvoraf den ene fejlagtig sendte mig videre til PBS, som svinede mig til!
Samt en lille tur i banken!

Så fik jeg det sgu!
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig