X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing...hvor???


Svar
APHAPHSkrevet 09/03-03 09:46, rettet 09/03-03 09:48 
jeg vil gerne importere AC, men jeg ved ikke hvilken side der bedst

siden skal have kort leverings tid og gode priser

og er det rigtigt at der følger et memorycart med spillet? (står på ing)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AsseAsseSkrevet 09/03-03 09:59 
Jeg mener at Anders (Pieyanthikos) bestilte det fra therage.com, men jeg er ikke helt sikker...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/03-03 10:42 
Ja, jeg bestilte derfra. Og ja, der følger Mem. Card med, tror jeg der gør ved alle sider man kan bestille fra.
APHAPHSkrevet 09/03-03 10:46 
hvormeget gav du for spillet og hvor lang leveringstid var der???
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/03-03 10:53 
390,- for det hele, inkl. porto.
Det tog ca. 12-14 dage, fordi man skal det der med at scanne kort ind. Fra de næste bestillinger man laver derefter fra siden, går det lidt hurtigere.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/03-03 13:08, rettet 09/03-03 13:47 
Ja jeg er jo også typen der synes at therage.com er AAALLLLT for amatøragtigt lavet.
Det ligner noget en eller anden 14 årig knægt har lavet i sin kælder.

Men hvis man får sine spil, kan det jo være lige meget.


Som sagt har jeg kun gode oplevelser med www.dvdboxoffice.com - det tager lidt tid, men når de sender tingene går der ca 6 dage.
Når de sender bliver det også pakket om et sted i EU.
Indtil videre har de sendt mig:
Xbox Live Kit
Freeloader
Elm Street DVD box
Evil Dead II DVD


Men Naiera siger at de har fucket det op for ham, og det bør jeg næsten fortælle.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 13:15 
Sjovt nok var det en DVD i samme genre som dem du nævner, det fuckede op for mig med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 09/03-03 14:18, rettet 09/03-03 14:19 
Jeg har en ven som bestilte Animal Crossing fra www.goblindirect.com og havde den 5 dage efter (med memory card). Jeg kan kun anbefale dem, da de er hurtige og deres priser tit er MEGET gode =)
Vote Ficus!
APHAPHSkrevet 09/03-03 14:19 
er der ellers nogle der har erfaring med www.importmadness.co.uk/cgi-bin/home ??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dpldplSkrevet 09/03-03 14:53 
Nu i er igang med alt der her. Så vil jeg lige spørger om hvilke ting man skal bruge for at spille AC på en PAL maskine (udover Freeloader/Action Replay)?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 14:57 
Et RGB kabel, hvis ikke dit fjernsyn understøtter det rette NTSC format, eller PAL60, eller whatever...

Men du skal jo alligevel have et RGB kabel, og et RGB kompatibelt flimmer, såå...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 09/03-03 15:06 
Ok, så er det godt at mit nye TV undstøtter RGB og 60hz (glemte nemlig at tjekke dengang jeg købte det).

Jamen så skal jeg bare ud og have fat i et RBG kabel, når jeg får penge igen. Og så kan jeg endelige bestille det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 15:08 
Hvis det understøtter RGB, er det ligemeget med de andre ting. Det er kun hvis du, f.eks., har en NTSC GC, og skal bruge S-VHS, at dit fjernsyn skal understøtte en masse sjove ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 09/03-03 15:14 
jamen det gør det jo bare letter :P. Jeg er aldrig fattede alt det der med at importer. Tak for svarene

Men så er det bare at vente på jeg får penge til spillet og freeloader (hvorfor skal MP og DOA: XBV også lige udkomme i denne måned).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PoulPoulSkrevet 09/03-03 16:57 
paasch >
er der ellers nogle der har erfaring med www.importmadness.co.uk/cgi-bin/home ??

Ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide. Priserne ser da meget fornuftige ud og hvis de sender fra UK, så er der jo ingen problemer mht. at få spillene igennem tolden.
ChronoChronoSkrevet 09/03-03 17:45, rettet 09/03-03 17:46 

De sender fra øen Jersey som ikke er med i EU - man skal altså betale told. Om de bliver snuppet eller ej ved jeg så ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IqonIqonSkrevet 09/03-03 22:18 
Så vidt jeg ved, sender www.importmadness.co.uk via Sverige, ligesom de også gør hos www.dvdboxoffice.com.

Jeg kan helt klart anbefale sidst nævnte, hvis man ikke har noget imod at vente lidt på sine ting, når de sender går der ca. en uge til man modtager, men det kan godt tage dem en uge eller to at få tingene på lager.

Foreløbigt har jeg købt:

Devil May Cry 2
Memory Card 251 fra Nintendo til GC
Animal Crossing
Resident Evil Zero
Xenosaga
Xenosaga Strategy Guide

Alle tingene ser ud, som om de kommer fra Sverige, så jeg har ikke skullet betale told. Og så har www.dvdboxoffice.com gratis levering over hele verden, og er meget billige.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SephirothSephirothSkrevet 10/03-03 07:41 
Er der gratis levering på ALT fra DVDboxoffice? For så kunne det jo være, man skulle bestille en GBA SP derfra...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 08:02 
Hvad er det Porto Koster Normalt?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 10/03-03 11:35 
Det er jo svært at sige.

Et DVD størrelse spil fra USA, uden forsikring: $9.

Et Arcade Stick til Neo Geo med EMS (godt og forsikret) fra Japan: $25

Xbox Live Kit fra TheRage, uden forsikring: $24
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/04-03 13:16 
Nu har jeg lige bestilt AC fra importmadness.. Så håber jeg bare det kommer!
Home is where the hardware is..
SephirothSephirothSkrevet 07/04-03 13:21 
Jeg har fået Joachim til at bestille det for mig fra importmadness - han er en guttermand ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
APHAPHSkrevet 07/04-03 13:48, rettet 07/04-03 14:06 
Poul >
paasch >
er der ellers nogle der har erfaring med www.importmadness.co.uk/cgi-bin/home ??

Ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide. Priserne ser da meget fornuftige ud og hvis de sender fra UK, så er der jo ingen problemer mht. at få spillene igennem tolden.

nu har jeg handlet med dem, og det var uden problemer...

hvad angår tolden så blev spillet ikke taget, og når man går ind på ens order bekræfteles står der også: "Gift Wrap"
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/04-03 14:18 
Det var sgu godt at høre! Hvor lang tid tog det?
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 07/04-03 14:18 
jeg mener det tog lidt over en uge
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/04-03 14:21 
Ok.. Fik bare af vide af én (nævner ingen navne :P) at de "aldrig" sender spillene!

Så godt at høre du har fået det. Hvilket spil var det?
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 07/04-03 14:24 
jeg købte Nhl 2k3 (US)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HulleHulleSkrevet 07/04-03 16:02 
Ville bare lige sige at dvdcrave også har det som særtilbud. Da de ellers normalt kun kører PAL. Og ja, der er memory card med.
Skide go side hvis nogen stadig skulle være i tvivl.

Link...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig