X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro-loppemarked


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/02-17 13:45 
Der er retrospil marked i weekenden.

I nørrebrohallen, på nørrebro.

Er der nogle som skal der ind? (Hold jer fra snes spil) :D

Tror det er første år, de holder det! ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 09/02-17 14:14 
Jeg kommer hurtigt derind forbi da jeg har en aftale om at hente noget derinde, men kan ikke helt finde ud af hvad præcis det går ud på? Ser man på https://www.facebook.com/events/318284911887790/]eventets side[/LINK]" target="blank">eventets side er det ikke specifik et spilmarked (jeg har ingen anelse om hvad "polly pocket" er for noget), men man kan jo blive positivt overrasket. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 09/02-17 20:24 
Jeg har det lidt akavet med de rendyrkede spil-loppemarkeder. Sælgerne er jo ofte selv samlere, som skal lidt af med læsset, og måske få lidt avance, så jeg ved at alle spillene kan købes 10-15 pct billigere på ebay. Jeg bliver nærig ... eller er det prisbevidst?
The medium is the message.
HankyHankySkrevet 09/02-17 21:00 
Så skal de godt nok have skruet priserne op, for eBay er slet ikke så billigt længere, som det var engang. Det refereres ret ofte som "den dyre løsning".
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
scavengerscavengerSkrevet 10/02-17 11:42, rettet 10/02-17 11:43 
Sumez>
Jeg kommer hurtigt derind forbi da jeg har en aftale om at hente noget derinde, men kan ikke helt finde ud af hvad præcis det går ud på? Ser man på https://www.facebook.com/events/318284911887790/]eventets side[/LINK]" target="blank">eventets side er det ikke specifik et spilmarked (jeg har ingen anelse om hvad "polly pocket" er for noget), men man kan jo blive positivt overrasket. :)

I don´t think so :-D

Polly Pocket wiki
Nemo me impune lacessit
DarkenDarkenSkrevet 10/02-17 16:56 
Pjat, det der er liiige Sumez!

Kunne en af jer der tager derind, ikke lige tage et billede eller to af hallen?
Er lidt interesseret i hvor stort der er (kan bare ikke denne weekend).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig