X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige US spil til GBA & GC i DK


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/08-03 19:21 
Her kan du købe "billige" US spil til GBA og GC i Danmark.

Meld dig ind i Axel Music's Club Raccoon. Priserne på siden er incl. levering og told!

Jeg er specielt imponeret over deres GBA spil priser (og store udvalg). Det er ihvertfald noget billigere end man kan finde dem til i normale danske butikker.

Axel Music / Spil / Nintendo
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RaGeRaGeSkrevet 05/08-03 19:29 
Mange US titler og gode priser :) Spørgsmålet er bare, om de er til at stole på, så jeg glæder mig da til at høre lidt respons fra folk herinde, der har handlet med dem?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
StriferStriferSkrevet 05/08-03 19:32 
Whoa et GBA udvalg! Har dog set GC spillene før, men da jeg så at de havde GBA troede jeg bare det var de normale priser som de fleste andre steder i DK, men nej! Jeg glæder mig til at høre når nogen har handlet med dem!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/08-03 20:05 
Jeg har lige idag bestilt Mario Golf til GC, og blev også forundret over den forholdsvis billige pris. Hvis jeg får spillet hurtigt uden problemer, bliver det nok dér jeg fremover bestiller US-spil fra, hvis de har det i deres sortiment. Så skal min storebror nemlig ikke lægge VISA ud hver gang ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 22:09 
Synes ikke det er vanvittigt billigt, kun lige GBA-spillene! GC-spil kan godt fås billigere!

Men alligevel god side, og rimelige priser!!
SaftenSaftenSkrevet 05/08-03 22:12 
Har bestilt Animal crossing med hele svineriet derfra i går, håber det kommer inden jeg skal på efterskole ( den 10 ).
Betalingen er gået fint, så meget kan jeg sige.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/08-03 22:31 
Fuck! Når jeg får noget cash, køber jeg en ekstra (US) Cube.

Jeg gider ikke Freeloader!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 23:02 
Murray >
Har bestilt Animal crossing med hele svineriet derfra i går, håber det kommer inden jeg skal på efterskole ( den 10 ).
Betalingen er gået fint, så meget kan jeg sige.

Tager du ikke cuben med derud? :D
MadsMadsSkrevet 06/08-03 00:04 
RaGe >
Spørgsmålet er bare, om de er til at stole på, så jeg glæder mig da til at høre lidt respons fra folk herinde, der har handlet med dem?

Jeg har handlet DVD'er derinde nogle gange, det er gået perfekt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/08-03 09:53 
Born2Play >
Fuck! Når jeg får noget cash, køber jeg en ekstra (US) Cube.

Jeg gider ikke Freeloader!

wow der er én der har penge nok ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaftenSaftenSkrevet 06/08-03 14:44 
Sonic.dk >

Tager du ikke cuben med derud? :D

Tror lige jeg ser hvordan der er derude inden jeg tager den med, men når viewtiful joe kommer så tror jeg alligevel det bliver svært at lade være.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
rapsacrapsacSkrevet 07/08-03 08:19 
jeg købte Advance Wars 2 derfra uden problemer, jeg mener kun der gik et par dage før jeg havde spillet. Det var den amerikanske version der var blevet vidersendt fra Tyskland så der var ingen ekstra omkostninger.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig