X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch


Svar
3of193of19Skrevet 22/01-16 12:30 
NX rygtemøllen snurrer godt rundt for tiden:

Det japanske investeringsfirma Macquarie Capital Securities forventer at NX bliver lanceret i to dele:
En håndholdt maskine med release i slutningen af 2016 til ca 200US$ og en partner enhed til hjemmebrug i 2017.
Det passer fint med de patenter Nintendo har fået i de sidste år, samt udtalelser omkring at have en mere strømlinj... Se hele indlægget


Link...
1'573 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 06/03-18 14:06 
Ser ud til Diablo 3 alligevel kommer til Switch.
Godt valg til ind-og-ud gameplay på farten :)

http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-06-sources-yes-diablo-3-is-coming-to-nintendo-switch
j/k
JmogJmogSkrevet 24/03-18 16:38 
Havde helt misset at man kan score gold points på Mynintendo fra cart baserede spil. Troede kun det var eShop køb der udløste den slags.

Det er rørende nemt. Fra Switchen markerer man blot et spil, trykker på + og vælger “My Nintendo Rewards Programme” og derefter Earn Points hvorefter man vælger hvilken konto (hvis der er flere på Switchen), som skal have dem.

Fuldprisspil giver 56 gold points. På eShoppen kan man ved køb af spil nu bruge gold points til at få rabat. 100 point = 10kr.
UriurUriurSkrevet 28/03-18 21:25 
Nogen det kan svare på, om der er forskel på at købe Switch-spil i Danmark og købe Switch-spil i fx England? Her tænker jeg også på små nuancer, fx andre logoer på coveret og lign.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-18 21:46 
Ja, teksten på coveret er altid på engelsk hvis du køber fra England ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
UriurUriurSkrevet 28/03-18 22:01 
Indtil videre har teksten også været engelsk på de spil, jeg har købt i Danmark.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-18 22:18 
Ja det er mine da også nu jeg kigger efter :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 28/03-18 22:37 
Der vil som regel være andre logoer mht aldersegnethed mener jeg.
slk486slk486Skrevet 02/05-18 10:35, rettet 03/05-18 14:57 
Så bliver det vist *snart* min tur til at snuppe en Switch

Nintendo Switch
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-18 14:50 
Tillykke. Der er mega mange kick-ass ting på den.
--Skrevet 03/05-18 20:03 
Er der egentlig kommet nye og opdaterede Switch maskiner siden start? Husker at det var noget med bøvl med forbindelse til det ene stick, samt noget med at skærmen / rammen løsnede sig?
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 03/05-18 20:19 
Og at skærmen meget let ridses. I sin holder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 03/05-18 20:30 
Man anvender naturligvis en skærmbeskytter uanset :)
WehnerWehnerSkrevet 03/05-18 20:55 
Jeg er ikke rigtig fan af skærmbeskyttere. Uanset så behøver skærmen ikke være så skrøbelig, at maskinens eget design ridser den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-18 21:15 
Den er nok lavet så blød så plastikken ikke flækker så nemt hvis man taber den. Ikke at det skal forstås som et argument for plastikkens kvalitet, jeg synes også det er noget lort. Ville ønske man kunne købe en dyrere variant med gorilla glas i stedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/05-18 21:20 
Wehner>
Jeg er ikke rigtig fan af skærmbeskyttere. Uanset så behøver skærmen ikke være så skrøbelig, at maskinens eget design ridser den.

Enig det er noget juks, men når valget står i mellem en ridset skærm og 15 min bøvl med at sætte en beskytter på, så vælger jeg det sidste :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-18 21:35 
m1chelsen>
Er der egentlig kommet nye og opdaterede Switch maskiner siden start? Husker at det var noget med bøvl med forbindelse til det ene stick, samt noget med at skærmen / rammen løsnede sig?

Det med sticket har de vidst løst med nogen nye Joycons. De gamle kunne man sende ind og så få sprøjtet noget skum i der ledte strømmen bedre.. Det med rammen der løsnede sig ved jeg ikke om var så udbredt igen, men jeg syntes ikke at have hørt nogen nævne det i nyere tid.
DunwichDunwichSkrevet 03/05-18 22:03 
Wehner>
Jeg er ikke rigtig fan af skærmbeskyttere. Uanset så behøver skærmen ikke være så skrøbelig, at maskinens eget design ridser den.

Som vidste sig at være en skrøne.
DunwichDunwichSkrevet 03/05-18 22:18 
Beano>
Enig det er noget juks, men når valget står i mellem en ridset skærm og 15 min bøvl med at sætte en beskytter på, så vælger jeg det sidste :)

En måneds tid uden skærmbeskytter resulterede i nul ridser på min skærm, og flere måneders brug med skærmbeskytter, resulterede i nul ridser i min skærmbeskytter. Jeg har vendt og drejet maskinen utallelige gange for at finde spor på disse ridser, som skulle opstå næsten øjeblikketligt, i det man tager maskinen op af dock'en, og der er ingen.

Kan kun mønstre to tynde ridser i det sorte plastik der omgiver skærmen, og som skærmbeskytteren osse dækker, men som ikke er selve skærmen. De er at finde helt ude i kanten af højre side af konsollen.

Jeg gør tydeligvis et eller andet forkert :)
JmogJmogSkrevet 03/05-18 23:25 
Ingen skærmbeskytter siden launch. Nul ridser her.
BeanoBeanoSkrevet 04/05-18 06:00 
Selv hvis man pudser skærmen med en fin klud, kommer der nemt helt fine ridser over tiden. For mit vedkommende mht. Switch, anvendes den docket 95% af tiden og 6 måneder siden sidste brug, så chancen alligevel minimal.
DunwichDunwichSkrevet 04/05-18 09:15 
Med mindre man bruger en microfiber klud, kan selve kluden måske medvirke til at ridse skærmen?
BeanoBeanoSkrevet 04/05-18 09:44, rettet 04/05-18 09:44 
Uanset kluden som vil der komme små overfladiske ridser over tiden ifm. polering af en blød plastikskærm.
UriurUriurSkrevet 06/05-18 09:18 
Livet er for kort til skærmbeskyttelse. Det gælder også covers og lign. til mobiler.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 08/05-18 07:44, rettet 08/05-18 07:49 
Så er der endelig nyt om Nintendos kommende online service. En online løsning til save data er heldigvis inkluderet fra starten ligesom 20 klassiske spil. De første 10 er annonceret:

Soccer
Tennis
Donkey Kong
Mario Bros.
Super Mario Bros.
Balloon Fight
Ice Climber
Dr. Mario
The Legend of Zelda
Super Mario Bros. 3

Disse spil bliver alle tilføjet onlinefunktioner, hvilket nok skal blive sjovt. De sidste 10 spil vil blive annonceret inden launch.

Priserne for et medlemskab er stadig de samme:

1 måned vil koste $3.99
3 måneder vil koste $7.99
12 måneder vil koste $19.99

Derudover bliver det muligt at købe et familiemedlemsskab til $34.99, hvor det bliver muligt at koble 8 forskellige Nintendo Accounts sammen.

Se nedenstående link for mere information.

Link...
Bede-xBede-xSkrevet 04/07-18 08:55 
Nyt Ninja Warriors og en Darius collection annonceret til Switch:

The latest issue of Weekly Famitsu reveals Ninja Warriors Again (title tentative) for Switch from Taito. It will launch in 2019 in Japan.

The under development screenshots in the magazine show what appears to be a Super Famicom-style 2D action game.

Taito also announced Darius Cozmic Collection for Switch earlier this week. The magazine reveals that the collection is being ported by M2.

https://gematsu.com/2018/07/ninja-warriors-again-announced-for-switch#EQJHOGYJPYUVKjIw.99
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/07-18 09:23 
Lidt underligt at bruge samme titel som SFC-spillet. Mon ikke det er realistisk at formode at der er tale om en remake? Tænker at det kan være det får samme behandling som Wild Guns, der jo også var et Natsume-spil.

Kan man se de omtalte screenshots nogen steder?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-18 09:43 
Mon ikke det er Taito-spillet, nu det nævnes sammen med Darius?

Ville ellers være blær hvis Natsume portede det. Wild Guns Reloaded kan indstilles til at se helt perfekt ud.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/07-18 10:02 
Det er jo kun Natsume-spillet, der hedder "Again". Det er stadig en Taito-licens, så det giver mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlumarinaBlumarinaSkrevet 20/09-18 14:14 
Nintendos onlinetjeneste gik LIVE i går. Nogle, der har erfaringer indtil videre?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-18 18:30 
NES-spillene går ned ret ofte i online multiplayer. Forbavsende lidt lag hvis man slår low latency mode til. Hvis de retter det virker det ret lovende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BlumarinaBlumarinaSkrevet 21/09-18 15:32, rettet 21/09-18 19:11 
Kigger på det i weekenden. Tiden har ikke været der endnu. Jeg er virkelig i tvivl om jeg tegne et abonnement eller ej. Spiller ikke online på Switchen, men er tændt på Cloud Saves og lidt NES-spil :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-18 15:56 
Der er en 7 dages trial du kan prøve.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BlumarinaBlumarinaSkrevet 21/09-18 19:11 
Det må jeg lige tjekke ud så :)
QQSkrevet 28/03-19 15:48 
Er der noget, der tyder på, at der kommer en opgradering til Switch’en? Jeg kommer snart i en pendlersituation, hvor en Switch ku være fed, men jeg vil hellere vente med at købe, hvis der er noget på vej.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 28/03-19 15:51 
Det har været rygtet, og nogle "inside kilder" har vist påstået at noget er på vej allerede indenfor det næste halve år.

Men der er vist ikke påvist noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 28/03-19 16:34 
Og hvilken slags rygter er det så? Bedre performance a la Pro, formfaktor a la XL, batteritid eller decideret redesign a la NDS Lite? Eller lidt af det hele?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 28/03-19 17:30 
Rygter om to nye modeller...

http://www.nintendolife.com/news/2019/03/rumour_nintendo_is_releasing_two_new_versions_of_switch_this_year
QQSkrevet 28/03-19 17:57 
Nåmen, det lyder da meget fedt. Så venter jeg lige. Får alligevel først “brug” for den til sommer ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
slk486slk486Skrevet 28/03-19 18:04 
Bare kedeligt de kun snakker om dockless. Jeg vil hellere have det omvendte :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 28/03-19 18:05 
Håber den billige stadig kan sluttes til fjernsynet. Jeg skal stort set bare have en for at opleve Zelda.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-19 18:36 
slk486>
Bare kedeligt de kun snakker om dockless. Jeg vil hellere have det omvendte :)

Det virker fuldstændig hul i hovedet hvis de laver en maskine der kun er håndholdt. Hvis de kan få prisen ned på hvad en 3DS XL kostede, så kunne det gå an, men mon de kan det? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 28/03-19 20:28, rettet 28/03-19 20:30 
Nok ikke denne gang, men tættere på formentlig? Mindre skærm og ikke-detachable joycons..
j/k
NaieraNaieraSkrevet 28/03-19 20:43 
Jeg ville altid hellere have en der ikke var bærbar. Form og størrelse på en docked Switch er ret smart, men jeg har betalt en del for noget jeg aldrig kommer til at bruge. Altså bærbarheden ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 28/03-19 21:08 
Enig. Hellere en New Switch(tm) med lidt mere power, der sidder fast under fjernsynet.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 28/03-19 22:32 
Det er bestemt også det jeg har håbet/håber på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
la0sla0sSkrevet 29/03-19 09:01 
Synes rygterne går på begge.

Mine unger har aldrig brugt den som andet end håndholdt. Sjov forskel.
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 29/03-19 09:02, rettet 29/03-19 09:03 
Jeg kunne fint leve med non-detachable Joycons, da jeg bruger Pro controller, når jeg docker, men jeg spiller primært på farten.

Der er en del kant rundt om skærmen, så en mindre Switch med samme skærmstørrelse kunne være muligt. Eventuelt med OLED ville jeg være meget fristet af.
QQSkrevet 29/03-19 09:17 
Tror også mere på et redesign a la DS Lite, med lidt specs forbedringer, der dog bevarer samme funktionalitet. Ellers er det jo ikke længere en Switch, hvis man ikke har begge modes.

En “Slim” håndholdt uden joycons giver dog mening, da den stadig kan “switche” med en Pro controller og et USB-C til HDMI kabel uden dock. Ku være billigere, med samme performance som den nuværende.

En dyrere “Pro” med bedre performance, der bevarer al den nuværende funktionalitet giver også fint mening.

Men en rendyrket stationær konsol kan jeg ikke se for mig, selvom den sikkert er ideel for mange. Så er det jo ikke længere en “Switch” og det ville forvirre køberne mere end det ville gavne dem.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 29/03-19 09:24, rettet 29/03-19 09:25 
Jeg ser også gerne en stationær Switch som et supplement-produkt - må nemt kunne laves på størrelse med et Apple TV, lydløs og samtidig billigere at producere end den nuværende model. Vil dog gå lidt imod Switch navnet/konceptet, men har lov at håbe :)

En anden vej de kan gå, er en lettere opgraderet Switch som både har 1080p skærm og hurtigere hardware som kan afvikle spillene på det niveau håndholdt.
SumezSumezSkrevet 29/03-19 09:25 
For mig vil Switch være 100% uinteressant hvis du ikke kan bruge den som håndholdt. Så kan man ligeså godt spille PS4 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'573 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig