X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: The Force Awakens


Svar
SumezSumezSkrevet 05/11-15 12:23 
Lad os hellere få en ny tråd på banen, før filmsnak-tråden bliver til Star Wars-tråden. :) Der bliver sikkert nok at sige om den her film når den på et tidspunkt udkommer.

I mellemtiden har RedLetterMedia netop udgivet en forholdsvis lang video hvor Mike og Rich kommer med teorier omkring hvad der vil ske i den nye film: Se hele indlægget


The Force Awakens predictions
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
223 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 05/11-15 12:23 
Lad os hellere få en ny tråd på banen, før filmsnak-tråden bliver til Star Wars-tråden. :) Der bliver sikkert nok at sige om den her film når den på et tidspunkt udkommer.

I mellemtiden har RedLetterMedia netop udgivet en forholdsvis lang video hvor Mike og Rich kommer med teorier omkring hvad der vil ske i den nye film: https://www.youtube.com/watch?v=oifhpT0HZ7Q
Den er overraskende gennemtænkt og ikke-humoristisk, og fremsætter faktisk nogle meget realistiske forestillinger, jeg ikke har hørt om før.

Jeg prøver stadig at undgå at lave mig hype, man kan virkelig godt lide mange af deres idéer. At Luke prøver at få folk til at glemme om the force og jedis for at beskytte fremtiden, osv.

The Force Awakens predictions
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/11-15 13:57 
Fedt det skal jeg hjem og se efter arbejde ;-)

Jeg er allerede i hype mode kan ikke gøre for det....
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 05/11-15 14:43 
Lyder som en spændende video. Men tror jeg vil prøve at holde mig reb og uskyldig indtil jeg ser den 16.12. Så blir det sjovt at se videoen bagefter og se hvor meget de gættede rigtigt.
The DaneThe DaneSkrevet 05/11-15 16:09 
Bare du sørger for at sno dig ud til filmen kommer så 3of19. :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MuertoMuertoSkrevet 05/11-15 19:57 
Er i MEGA hype! - tak for link!
nerosnerosSkrevet 05/11-15 22:21 
Jeg tror ikke Luke bliver ond, punktum!
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 05/11-15 22:34, rettet 06/11-15 02:06 
Nej, det må de altså ikke gøre mod ham - også selvom han er go' til at spille skurk.
SPOILER-TEKST:
Jeg er ret solgt på ideen om, at hele filmen er en lang slet skjult genindspilning af A New Hope: ørkenplaneter; dødsstjerner; uhyggelige mænd i sort over for unge mennesker med stort potentiale, og historier/traditioner, som mange regner for skrøner/overtro. 'It's like poetry, so that they rhyme'.
Vi mangler bare prinsessen (og det halve kongerige).

EDIT: Spoiler-tags tilføjet. Man ved jo aldrig, om RLM-gutterne ender med at få ret.
[inspirational quote here]
QQSkrevet 06/11-15 01:43 
Sumez>
I mellemtiden har RedLetterMedia netop udgivet en forholdsvis lang video hvor Mike og Rich kommer med teorier omkring hvad der vil ske i den nye film: https://www.youtube.com/watch?v=oifhpT0HZ7Q

Vil lige advare om "spoilers" i den ellers fremragende video som Sumez her linker til. Det er gætterier det hele, men jeg sidder tilbage med fornemmelsen af, at jeg nu kender 80 % af handlingen og eventuelle twists. Det kan jo være, at de er helt forkert på den, men argumenterne er godt nok overbevisende. Super spændende, men hvis man forventer at være på rimelig bar bund når man sætter sig i biografsædet, så pas på. :)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-15 15:23 
Alting er bedre i Jap.
Japansk trailer med extra footage

https://m.youtube.com/watch?sns=tw&v=SdAUiyeJMFQ
BeanoBeanoSkrevet 06/11-15 21:02 
Med mere robot fordi det er det japanerne vil ha' :)
nerosnerosSkrevet 06/11-15 22:23 
Vildt...! Kæft den ser mere og mere fantastisk ud. En ting jeg er sikker på nu er at en af vores gamle helte vil dø!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/11-15 22:25, rettet 06/11-15 22:26 
Hølmkjær>
Vil lige advare om "spoilers" i den ellers fremragende video som Sumez her linker til. Det er gætterier det hele, men jeg sidder tilbage med fornemmelsen af, at jeg nu kender 80 % af handlingen og eventuelle twists.

Enig jeg har heller ikke villet se det. Kender kun til de trailers jeg har set og mine egne idiotiske ideer :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/11-15 11:18, rettet 07/11-15 11:19 
Deres gæt er jo kun ligeså gode som os andres :)
Det vill være fedt hvis filmen bliver ligeså sammenhængende og gennemtænkt som de foreslår, men et eller andet sted har jeg meget svært ved at forestille mig det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 07/11-15 11:29 
Det virker bare så åbenlyst og oplagt. Og de trailer-clues de baserer det på er ret overbevisende. Men det er win-win. Har de ret, kan det blive ret godt, hvis ikke bliver jeg overrasket.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 07/11-15 11:43 
Well, synes ikke der er nogle af deres teorier der er spoiler-territorie. Umiddelbart tror jeg de ting de har ret i vil være noget der bliver afsløret indenfor filmens første 20 minutter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 07/11-15 13:52 
Det var også kun en "lille" advarsel, der tilmed bekræfter, at der er noget at komme efter, hvis man er på jagt efter noget velbegrundet fan theory. :)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-15 02:20, rettet 21/11-15 02:21 
Merchandise maskinen kører også på fuld udblæsning allerede. Her er et par dumme ting man kan købe. :D

http://www.amazon.co.uk/dp/1405277335

http://www.amazon.co.uk/dp/B00VR4MST4

http://www.amazon.co.uk/dp/B013FV7F0I

http://store.hp.com/us/en/ContentView%3FstoreId=10151%26langId=-1%26catalogId=10051%26eSpotName=Pavilion-special-edition
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/11-15 05:48, rettet 21/11-15 05:49 
Rimeligt Dark Side-agtigt (men sikkert fake)

Star Wars: The Force Awakens
3of193of19Skrevet 01/12-15 18:21 
*lukker øjnene for ikke at se spoilers*
Nå Men Film Theories er med på min vogn i deres nye video. Har ikke set den, stadig spoiler-fri siden den anden trailer :)
*smutter igen*

Film Theory: Is Luke EVIL in Star Wars: The Force Awakens?
XiwanaXiwanaSkrevet 01/12-15 18:24, rettet 01/12-15 18:24 
Der er en chrome-udvidelse, 'Star Wars Spoiler Blocker', hvis man virkelig er bange for spoilers:
https://www.jitbit.com/swblocker/
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 02/12-15 08:36 
3of19>
Film Theory: Is Luke EVIL in Star Wars: The Force Awakens?

Meh... tror nu JJ bare troller os, alt for oplagt :D
3of193of19Skrevet 02/12-15 11:19 
Det var det samme vi sagde om "Harrison" aka Khan.
BeanoBeanoSkrevet 02/12-15 11:22 
Nej :)
PapandPapandSkrevet 04/12-15 11:21 
Med et særligt fokus på kvindelige karakterer i filmen, for eksempel den heltemodige Rey, håber han at tiltrække kvinder til stjernekrigs-eventyret.

"Star Wars var altid en drengeting, og en film som drenge ville tage deres sønner til. Og selvom det stadig er tilfældet, håber jeg, at det her kunne være en film, som mødre ville tage deres døtre til også", siger han til Good Morning America.

Tror bare jeg venter til den lander i en tilbudskurv.... ARhhhhhh!!! Hvad er det for noget pis at udtale 2 uger inden jeg skal i biffen!

Instruktør: Ny 'Star Wars' bliver en pigefilm
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 04/12-15 11:25 
Praktisk, så får de heller ikke Anita Sarkeesian og de associerede hystader på nakken.
SumezSumezSkrevet 04/12-15 11:33 
Jaeh. Det er jo ikke fordi Star Wars ikke er til piger. Der er rigtig mange hunkøn fra min generation og under der er ret glade for Star Wars. Leia er også en supergod heltefigur, der er god til at gøre op med den "damsel in distress" rolle hun ellers lægger ud med at være baseret på, hvilket jeg især indså i mit seneste gennemsyn af de tre film. At der så stort set ikke findes andre kvindelige figurer i filmene er bare beklageligt.
Er spændt på hvad de gør med hendes udvikling i den nye - RotJ lægger jo supermeget op til at hun skal følge i Luke's fodspor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/12-15 12:24, rettet 04/12-15 12:25 
Sådan lidt Hunger Games-agtigt. Jeg kan godt se at der er lidt af de samme kvaliteter at finde imellem Rey og Katniss: Sådan en internationalt-udseende pige der er pæn men ikke FOR pæn, er god til at slås men også til at vise de store følelser. Kombineret med Star Wars er jeg enig i at det virker som et forsøg på at ramme bredt... Jeg gik også ind til Episode 1 med meget store forventninger, men jeg håber på ikke at blive skuffet :)
DunwichDunwichSkrevet 10/12-15 13:01 
Star Wars ankom til biografen, for et par dage siden.

Star Wars: The Force Awakens
slk486slk486Skrevet 10/12-15 13:09 
Ooooooh... Fylder egentlig mindre, end jeg ville have troet :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 10/12-15 13:30 
Fra Imperial... hvor passende :D
JmogJmogSkrevet 10/12-15 13:30 
Hmm, hvorfor mon Imperial får en 2K udgave. Filmen er da skudt i 4K og de har en 4K projektor.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-15 13:54 
Dropbox link? :D
BeanoBeanoSkrevet 11/12-15 09:03 
Evil...

Star Wars: The Force Awakens
nerosnerosSkrevet 11/12-15 18:59 
Luke ses til sidst i filmen er mit gæt
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/12-15 20:21 
Hele filmen finder sted inde i Luke. Det er en hemmelig fortsættelse til "Min Micro-Makker"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-15 20:26 
Min Midichlorian-Makker!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/12-15 23:23 
Star Wars: The Lawyer Awakens


Fra IMGUR via Torrentfreak.com:

"The problems began earlier this week when fansite Star Wars Action News posted an update to its Facebook page. An excited Justin revealed that he’d just purchased an action figure of ‘Rey‘ from America’s favorite store. “Have we known this figure was coming? I just found her at Walmart – no other new figures,” he reported. Crucially, Justin also posted up a couple of pictures of the boxed figure, which he had legally purchased – not stolen – from the store. However, it didn’t remain up for long. “These pictures were removed from the post,” Justin wrote in an update. “Facebook notified us they deleted the photos after someone reported them for copyright infringement.”

But this is the Internet and things travel – quickly. Jeremy Conrad at Star Wars Unity subsequently reposted the pictures and he too felt the heat, in a much bigger way. “This morning I woke up to numerous DMCA takedown notices on the @starwarsunity Twitter account, the Facebook account, the Google+ Page, and my personal Twitter for posting the image of an action figure that was legally purchased at Walmart,” Conrad explains. “My webhost also received a takedown email from them with a threat of a lawsuit of the image wasn’t removed.” A lawsuit. For displaying an entirely legal photograph.

The copyright to which is presumably owned by Justin at Star Wars Action News. But it didn’t stop there. Acting on behalf of Lucasfilms, anti-piracy outfit Irdeto has been hitting Twitter, not only filing DMCA notices (below, edited) against people who posted the image, but those who dared to RE-TWEET those tweets."

Kilde er et billede af en aktion figur af Rey med verdens mindste spoiler på pap coveret
JmogJmogSkrevet 12/12-15 00:40 
Er spoileren at hun holder et lyssværd? Heltinden i en Star Wars film? Whooptifuckingdoo.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/12-15 02:06 
Ja, jeg havde faktisk tænkt mig bare at smide billedet direkte ind i tråden, men man ved aldrig...
BeanoBeanoSkrevet 12/12-15 05:28 
Sikkert bare Disney's advokat tropper som har ordrer til at blokere så meget som muligt men ikke er in-the-know mht. hvad der reelt er spoilers.
BeanoBeanoSkrevet 12/12-15 05:58 
neros>
Luke ses til sidst i filmen er mit gæt

Mit gæt er at han har langt større tilstedeværelse i filmen og han skjules som et PR stunt :)
nerosnerosSkrevet 12/12-15 14:06, rettet 12/12-15 14:07 
Rigtig nok så er jeg ret sikker på de trailers vi har set får os til at tro noget helt andet end hvad filmens historie virkelig går ud på.

Åh jeg har så meget spoiler-gætterier-pjat som jeg brænder for at fortælle men skal nok lade være ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 12/12-15 14:35 
Hvad hvis man gætter, og kommer til at gætte rigtig på en kæmpe spoiler? Er det så ubevidst pre-spoiler?
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 12/12-15 14:45 
Skal jeg unloade mine gætterier?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/12-15 17:49 
Gætteri er ikke spoilers imo, men du kan jo blot anvende spoiler tags så ingen bliver sure ;)
XiwanaXiwanaSkrevet 13/12-15 16:54 
Spoiler!
Star Wars: The Force Awakens
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-15 21:35 
Det kan godt være at jeg bliver træt af det på et tidspunkt, men lige nu har jeg det fedt over at Star Wars marketing maskinen er så voldsomt igang

Jeg nævnte det i min Battlefront anmeldelse, men det er totalt min generation af nogen-og-tredive-årige-som-måske-også-er-forældre som der bliver sigtet efter og jeg elsker dét! :D

Bare se reklamerne:

https://youtu.be/78lnkMgee5k
https://youtu.be/YBh0hgP8wWk
https://youtu.be/mByznNYCWTY
.
JmogJmogSkrevet 13/12-15 22:01 
Ok, den første video fik mig til at bryde ud i ukontrollabel latter med sin punchline. Genialt.
JmogJmogSkrevet 13/12-15 22:04 
De to andre er også gode. Du har ret, de ved LIGE hvordan de skal gå efter vore hjerter.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-15 22:50 
Star Wars Toy Commercial - SNL
https://youtu.be/EYyuo7gm-aQ
223 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig