X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Valkyrie Drive: Bhikkhuni


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-15 15:07 
Fra manden bag Senran Kagura kommer nu en ny mixed media franchise, bestående af en anime, et mobil spil og dette Vita spil.

I Valkyrie Drive kysser piger med andre piger, så de bliver lavet om til våben, således at de kan slås med andre piger der OGSÅ kysser med piger og laver DEM om til våben. Det er utroligt dybe sager!

Lad os løbe ned af checklisten:

*Kvindelige hovedpersoner
*Kropspositivt og alsidigt character design (en del af pigerne ser ud til at have en meget, meget høj BMI, men der er også nogen af dem der ikke gør. De er lige dygtige alle sammen alligvel)
*Realistiske homoseksuelle forhold som i virkeligheden (når piger kysser hinanden bliver den ene altid lavet om til et sværd eller noget. Det sker hele tiden)

Der er ingen grund til hvorfor dette ikke burde være Polygon's GOTY 2015

Her er en trailer fra TGS. Min ynglingsbid i den er dér hvor vinden blæser i bannerne på bygningen, så det ser ud som om bygningen OGSÅ har bryster :D

https://youtu.be/8QBIb1ioY_0

TL;DR: Der er noget mere smuds på vej til Vita
SumezSumezSkrevet 18/09-15 16:51 
Er det mig eller er Japan pludselig begyndt at gå HELT amok med deres babse-obsession i shovelware spil de sidste par år? :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-15 16:55 
Darkbeat>
Min ynglingsbid i den er dér hvor vinden blæser i bannerne på bygningen, så det ser ud som om bygningen OGSÅ har bryster :D

Jeg døde en lille smule. <3

I mangel af en Vita, så må jeg nok bare nøjes med at få spillet mere end 2 minutter af Senran Kagura Bryst, eller re-downloade Scarlet Blade på PC og grinde Playcoins på min 3DS imens.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-15 17:27 
@Sumez: Ja det er stukket helt af, men måske er det fordi spillene endelig har fået et "hjem" på PlayStation Vita. PSP'en var også rimelig slem i de sidste dage, med den slags, men Vita'en er noget helt specielt med dét.

@FancyPants: Senran Kagura 2 Deep Crimson er lige kommet ud på 3DS :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-15 17:37 
Jeg ved ikke helt om jeg har lyst til at vide, om Deep Crimson undertitlen har en særlig betydning. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-15 17:44 
Bare rolig, det er ikke DEN slags spil
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig