X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation VR


Svar
Per SPer SSkrevet 15/09-15 18:34, rettet 15/09-15 18:47 
Pressetekst:

Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) har i dag afsløret, at det Virtual Reality-system, som er under udvikling til PlayStation 4, kommer til at hedde PlayStation VR. Med PlayStation VR bliver det muligt for spilleren at træde direkte ind i spillets virtuelle verden.

>>>

PS VR has generated huge excitement from many developers as well ... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
727 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 16/03-16 20:32 
Interessant. De nåede lige på falderebet at indbygge second screen funktionalitet ind i processing boksen. Det vil sige, PS4 kan sende to forskellige AV-streams til boksen som så sender det ene billede til TV'et og det andet til headsettet. Ligesom på Wii U hvor spilleren på gamepad ser noget andet end de andre spillere gør på TV'et.
JmogJmogSkrevet 16/03-16 20:40 
Meget lovende toner fra præsentation for udviklere på GDC:

19:09 by Ben Lang "You can rendering at 60Hz and reproject to 120Hz, or you can do native 90Hz, or if you are crazy... you can render at 120Hz native. Even if you're aiming for 120Hz native, reprojecting at 120Hz saves additional latency."

19:09 by Ben Lang
"Reprojection is now required. You can't drop under 60 FPS ever. If you submit a game to us dropping down to 30 FPS, you'll probably get rejected. There's no excuse for not hitting framerate. We'll help you do this of course

http://www.roadtovr.com/gdc-2016-sony-playstation-vr-development-and-innovations-live-blog-11am-pst/
JmogJmogSkrevet 16/03-16 20:43 
Slide fra præsentationen:
PlayStation VR
OdinOdinSkrevet 16/03-16 21:13 
Alt for skægt at de har Yahtzees PC Master Race-billede med.
BeanoBeanoSkrevet 16/03-16 21:26 
Først Uncharted 4 trailer, og nu PSVR slide... Sony stjæler assets med arme og ben! :D
BeanoBeanoSkrevet 18/03-16 16:48 
Så blev camera+Move+VR World bundle annonceret, surprise :D

http://blog.us.playstation.com/2016/03/18/playstation-vr-launch-bundle-pre-orders-start-tuesday/
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-16 17:27 
Giantbomb snakker med Marty O'Donnell og Jamie Griesemer fra Highwire Games og demonstrerer deres nye spil Golem, som ser meget gimmick-agtig ud mht. kontrollen:

http://youtu.be/FqToSHG2zXA
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-16 17:29, rettet 18/03-16 17:29 
Beano>
Så blev camera+Move+VR World bundle annonceret, surprise :D

http://blog.us.playstation.com/2016/03/18/playstation-vr-launch-bundle-pre-orders-start-tuesday/

Jeg havde godt nok sat mig for ikke at ville give mere end €399, men nu hvor ingen af de forskellige headsets lander på den pris, skal det vist op til genovervejelse :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 18/03-16 18:19 
Kamera og to move controllere for 100€ ekstra. Som forventet. Den hopper jeg på.
jaesjaesSkrevet 18/03-16 21:33 
Bedømt på en række trailere, ser grafikken heldigvis ud til at blive fin - ca. midt imellem PS3 og PS4, hvilket er rigeligt for mig. *

Journalisterne virker også positive ved hands on, men det bliver nok ikke noget jeg køber til launch - så skal anmeldelserne af de første spil i hvert fald være ekstrem positive, men jeg forventer de mere vil være noget i retning af "god begyndelse, men vi mangler at se hvad VR for alvor kan byde på".

* Dele af min hjerne synes stadig VR ser sådan ud:
PlayStation VR
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/03-16 00:58, rettet 19/03-16 00:59 
Yeah! Håber Nightmare HD kommer til PSVR. :D

https://youtu.be/L60wgPuuDpE

Ret interessant er det faktisk at du ikke helt kan regne med trailerne, da det feed PSVR spytter ud til TV'et er af lavere kvalitet end dét man ser i headsettet.

Udviklerne af Golem nævner det i den her video

http://www.giantbomb.com/videos/unfinished-ex-golem-playstation-vr-03172016/2300-11054/
Bede-xBede-xSkrevet 19/03-16 05:07, rettet 19/03-16 05:10 
jaes>
Journalisterne virker også positive ved hands on, men det bliver nok ikke noget jeg køber til launch - så skal anmeldelserne af de første spil i hvert fald være ekstrem positive, men jeg forventer de mere vil være noget i retning af "god begyndelse, men vi mangler at se hvad VR for alvor kan byde på".

Det er vist næsten givet, at det primært bliver gimmick oplevelser det første stykke tid. Med Rez som måske den eneste undtagelse, synes jeg ikke jeg har set noget, som jeg ville købe for at spille i sig selv. Det virker meget som mindre produktioner der giver en lille smagsprøve på VR, før det eventuelt bliver stort i næste generation.

Move controllers får en del kritik her for at være for unøjagtige og de demoer jeg har set, synes at afspejle det samme:

We were psyched for our first demo, Golem. The game has an awesome premise: you're a little girl who can't use her legs, but who, from her own bed, can telepathically take control of small dolls and giant golems battling in fantastic worlds. When you become the golem, the game is essentially Mike Tyson's Punch Out, as you engage in one-on-one battles, blocking enemy attacks and countering with your own attacks (using the huge sword in your hand).

But when I went to counter my opponents' moves, the controller didn't respond well at all. Tracking was inaccurate and inconsistent. It sorta swung in the general direction I was aiming (most of the time) but it couldn't track speed with any reliability (so you're left swinging the controller in slow motion) and has way too low an overall accuracy no matter how quickly you move the controllers. This is last-gen tech that has no business being part of a flagship first-gen VR headset.

Another example: Job Simulator. This game has been a favorite of ours on both the Rift and Vive, as you use their respective motion controllers to manipulate objects in virtual workspaces. The PSVR version, though, was the first time when the tech got in the way of the game. I'd reach out to grab a stapler on the desk in front of me and suddenly the virtual hand would fly up in the air, two feet above my head.

Again, clearly not the developer's fault, as the game plays perfectly on the Rift and Vive. It just can't do much with Sony's shit tracking.

There's also a lack of delicacy with the ergonomics of the PS Move controllers. Both Oculus Touch and the Vive controllers do a good job of feeling like you really have hands inside virtual worlds. PS Move is too thick and remote-like to fill that role – it can only feel like a hand with a large pole in it.

This theme was consistent throughout my PlayStation VR demos. Cool games with some promise, but the horrible PS Move tracking ruined most of them.

http://www.gizmag.com/playstation-vr-review-hands-on-gdc/42321/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/03-16 07:32 
Well, Move controllers er de samme men kameraet er mere præcist, hurtigere og tracker i 3D - så ikke helt last-gen tech som de så klik-indfangende påstår :D
Det sagt, Move er heldigvis kun påkrævet i få spil (hvis overhovedet nogen) - spil med alm. DS4 kontrol er mere appellerende for mig. Lige undtaget Dreams :)
Jeg er enig i at det meste af det viste er meget gimmick-agtigt (se blot det nævnte JobSimulator), eller bygger på samme spil men med ny og imponerende måde at opleve det på. Spiloplevelse er vigtig men hvad sker der når wow-faktoren dør ud efter 6-9 måneder? Det gælder for alle VR løsningerne.
JmogJmogSkrevet 19/03-16 13:30 
Der er en tråd på Neogaf, hvor mange folk med PSVR erfaring undrer sig over den negative Move vurdering fra Gizmag. Fælles for dem er at de ikke har prøvet Golem. Det lugter lidt af at spillet og ikke hardwaren er problemet.
millenniummillenniumSkrevet 19/03-16 19:53 
Mit forbehold for VR er stadig: Hvilket allerede eksisterende behov eller ideal kan teknologien indfrie for os? Hvis man ikke kan finde noget validt svar, så er det (igen) industrien der har brug for tjene penge på os med tech specs og intet andet.

Jeg ser frem til 2017/2018 hvor det nok er mere tydeligt om VR har fundet en konstruktiv position eller eller er et rygende krater.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 19/03-16 21:08, rettet 19/03-16 21:44 
3D grafik (ikke stereoskopi) og højere opløsninger indfriede heller ikke et eksisterende behov.

Mht. ideal, så er det nemmere at besvare: Langt større indlevelse i ikke bare spillets verden men også gameplayet. Indlevelsen i verdenen vil være større, fordi man føler man er der. Indlevelsen i gameplayet vil være større, fordi man føler man rent faktisk udfører tingene.

Lad os tage et spil hvor du sigter med en pistol. Med controller er der et disconnect mellem det du fysisk gør (bevæger et thumbstick) og det du ser på skærmen. I VR og med en motion controller er der ikke noget fysisk disconnect mellem hvad du gør med din hånd og hvad du ser i spillet. Det gør handlingen langt mere medrivende og bidrager til illusionen af at du ER i spillet.

3D stereoskopi var en gimmick. Konceptet, mere visuel dybde, fejlede ikke noget. Ulemperne var dårligere billedkvalitet og at det svingede enormt hvor godt det virkede på hver enkelt person. Her overtrumfede ulemperne massivt fordelene.

Med VR er det noget ganske andet. For det første "virker" det for alle personer. Der er ikke nogen hvis øjne/hjerne er inkompatible med VR i modsætning til 3D. Med 3D narres din hjerne til at tro at hvert øje ser noget forskelligt. I VR er det ægte at de ser noget forskelligt. Og billedet lider ikke overlast med lavere lysstyrke og dårligere farver, da der ikke er nogen polarisering.

VR vil bringe genrer der ikke er på mode længere tilbage, og de vil være sjovere end de var før. Og visse eksisterende genrer såsom bil og flyspil vil decideret være sjovere at spille. Og så vil der sikkert komme nye genrer til som ikke fandtes før.

PlayStation VR
Jeg prøver ikke at sige det er The Matrix vi kommer ind i i år, men Morpheus sagde det meget godt med sin bemærkning om at man er nødt til at opleve det for at tro det.

Størrelser, afstande, hastigheder - det vil alt sammen føles langt mere ægte i VR end eksisterende spil. Det er hvad det bringer til bordet. Det kan være VR fejler (jeg tror det dog ikke) men alle bør håbe på det modsatte. Det vil gøre spil sjovere.
Mes1983Mes1983Skrevet 19/03-16 22:16 
Det med større indlevelse kan jeg godt følge, men hvorfor dælen vælger de så at spilleren ingen arme skal have, men kun et par flyvende hænder...? Det ville for mig være noget der helt ville få mig ud af oplevelsen.

Dette er naturligvis kun baseret på de få trailers jeg har set fra Sony vr. Især heist har en del svævende hænder. Lav nu bare en arm, burde ikke være så svært..
JmogJmogSkrevet 19/03-16 22:35 
Der er vist noget teori fra forskellige eksperimenter at folks hjerner har nemmere ved at acceptere flyvende hænder frem for hænder og arme. Med armene tænker hjernen "sådan ser mine arme da ikke ud!", mens hænder hvis de er i handsker straks bliver godtaget, da sådan kunne de godt se ud. Og så er det også nemmere at rendere.

Nåja, og så er det nemmere at lave en perfekt positionering af hænderne i spilverdenen, da de holder om noget som maskinen ved hvad vej du holder. Hvilken vinkel armene er i ved den ikke, da der ikke er nogen sensorer på dem. Kameraet ser på hvor headsettet er og hvad vej det peger. Og hvor controllerne er og hvad vej de peger. Ikke dine arme. Og hvis du i headsettet ser noget der ikke stemmer med hvad du kan mærke du gør med armene, så ryger illusionen.
JmogJmogSkrevet 19/03-16 22:52 
Her er en meget god illustration af mit eksempel med at anvende en pistol i VR:
http://youtu.be/zPKUO1yKAqY

Videoer kan aldrig rigtig vise hvor effektiv en oplevelse vil være i VR, men den her gør det ikke svært at forestille sig hvor hammerfedt det vil være.
DunwichDunwichSkrevet 20/03-16 02:52 
Rez kommer osse til PS4. Apparently, bliver der sagt, men selvfølgelig kommer det. Ellers er det jo bare at vente på at det bliver gjort bagudkompatibel på Xbox One. Eller PS2 versionen bliver tilgængelig på PS4. Min pointe er bare, at jeg troede man behøvede PS VR for at kunne spille Rez i dag, og det var heldigvis forkert. Ingen 3000 kr's gimmick til mig.

https://www.youtube.com/watch?v=TdNqsK1g9IU
BeanoBeanoSkrevet 20/03-16 07:16 
Det er for længst bekræftet at Rez Inifinty er spilbart på PS4 uden PSVR.
millenniummillenniumSkrevet 20/03-16 08:14, rettet 20/03-16 08:16 
@Jmog

Lad os forsøgsvis prøve at syreteste VR teknologien i Everet Rogers Innovation proces model (en af mine favorit teorier fra humaniora)

PlayStation VR

Det er en ideal model for de trin vi går igennem før mennesker adopterer en ny innovation som ikke fandets før (og kan bruges til alt fra Netflix til pizza burger)

Trin 1: Knowledge
Ok vi har ALLE hørt om VR, selv dem som overhovedet ikke interessere sig for gaming og teknologi. Pressen har løftet industriens målsætning og skrevet nyt om VR produkter hver eneste uge, i alt fra gaming sites til Politiken og Troldspejlet. Godt så. Vi er klædt på.

Trin 2: Persuation
Er den mentale proces hvor vi bakser med overbevisningen: Er det noget for mig? Men også: Passer det til mig, er det kompatibelt med nuværende hardware såvel som min livsstil og økonomi. 3D fjernsyn i hjemmet var ikke just kompatibelt med vores økonomi, når man skulle købe 800krs briller til hver seer. Hvad hvis man fik vennerne over til filmaften? Skulle man så spendere 8000kr på briller?
Endvidere, er det komfortabelt? Er det asocialt?
Mht. Trialbility, så har nogle af os jo prøvet developers udgaver af VR hjelme eller Cardbox udgaver, blevet skuffede over opløsning og fået kvalme af køresygen, så det er virkelig et usikkert faktum for det "endelige" produkt. Hvis allle mennesker stadig får køresyge og kvalme, så er VR ikke kompatibelt med de fleste af os.
Er det for komplekst at anvende? Skal hver bruger kalibreres til VR hjelmen for at højden passer? Eller er det plug-and-play? Der er en masse marginaler der skal være på plads før markedet generelt ønsker at bruge VR.

Trin 3: Decision
Er den faktiske beslutning hvor vi vælger eller ikke vælger at købe VR briller. Så skal producenterne sørge for at betalingsprocessen er optimal og at lagerbeholdningen rækker. Hvor mange har lagt en pre-order allerede eller er stadig i sin egen persuation-fase?

Trin 4 og 5 er så faserne hvor vi implementere teknologien i vores liv og enten 1) fortsætter med at bruge det eller 2) afviser det senere. Det var jo tilfældet med Kinect eller Wii board som fik solgt os en masse løfter om nye taktile muligheder for gaming, men i dag ligger det på loftet og samler støv.

Igen; jeg kan ikke forudsige det, men er meget spændt på om VR brillerne om tre år er nye støvsamlere bagerst i skabet.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 20/03-16 11:29, rettet 20/03-16 11:31 
Gode pointer, men det der i sidste ende vil afgøre det, og som var det Kinect og til dels Wii(*) fejlede på var spillene. Der var ikke nogen/nok til at det retfærdiggjorde dem. Hvis der kommer et par must-haves, som gør at alle vil have VR for at kunne spille dem, så ruller lavinen.

Kinect og Wii muliggjorde nye måder at spille spil på, men var i alt for mange scenarier dårligere måder at spille på. I kinects tilfælde var teknologien ikke præcis nok og det var aldrig et ordentligt alternativ til gamepad pga 0 knapper. Stort set alle spilgenrer var dårligere og de fleste af dem faktisk udelukket på Kinect. Og gamere gider ikke stå op i hvert eneste spil.

Wii var gameplaymæssigt langt mere brugbar, men var i høj grad hæmmet af at selve konsollen var så svag som den var. Og selvom Wii-mote fungerede ret godt i for eksempel FPS'er, så var der stadig mange genrer hvor to thumbsticks havde været at foretrække. Den var god til at sigte med, men ikke til kamerastyring.

Der er paralleller til ovenstående i VR, ingen tvivl om det. FPS-genren, som vi kender den, vil ikke fungere. Klart et minus. Alle de andre genrer vi kender og er vant til, vil vi dog kunne styre præcist lige så godt i VR som sædvanligt, da vores gode gamle gamepad er inputmetoden. I spil der understøtter VR-controllere, vil vi kunne få endnu mere intuitiv styring.

Mht det med at være kompatibel med VR, så afhænger det meget af det enkelte spil. Jeg har ikke hørt om nogen der fik det dårligt af at spille et bilspil i VR. Sikkert fordi, på trods af man nok kører mere ekstremt, så er det en oplevelse som hjernen kender og forstår 100%. Der er intet unaturligt i det man oplever. Jeg har højdeskræk, så måske vil jeg ikke have det godt med at blive skudt højt op i luften i starten af Rigs. Eller måske vil jeg synes det er fedt. Det vil tiden vise. Ingen er 100% inkompatibel med VR, men der er måske genrer den enkelte person blot ikke kan klare. Der er også det at det er tidlige dage. Udviklerne eksperimenterer stadig med at mindske VR ubehag. Udbredelse af VR afhænger i høj grad af at det første spil man prøver er en god oplevelse. Hvis man vil introducere nogen til VR, så er de blide oplevelser klart smartest at starte med.

(* Jeg ved godt Wii solgte godt, men hvad angår mange gode spil til maskinen var den ikke imponerende)
millenniummillenniumSkrevet 20/03-16 11:54 
Spurgte forsøgsvis også fruen: "Hvordan ville du have det hvis jeg om aftenen, når børnene sover, tager VR briller på og sidder i sofaen med et eller andet spil du ikke kan se".

Svaret var ret hurtigt: "akavet og ubehageligt".

Ikke fordi hun normalt følger med i hvad jeg spiller, men fordi VR virker ekstra ekskluderende på omgivelserne.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 20/03-16 11:58 
Nu kan man med PS VR jo følge med på tv skærmen :)
JmogJmogSkrevet 20/03-16 12:12 
Kvinder har et generelt problem med at deres mand ikke er "tilgængelig", når han er der. Det at han ikke kan se/høre hende vil gå hende på.

In other news, Driveclub VR bliver så fedt:
PlayStation VR

På en måde virker VR som den moderne ækvivalent til at få en af de fede maskiner fra vores barndoms arcadehal med hjem. Unikke oplevelser du aldrig ville kunne replikere på et TV.
SumezSumezSkrevet 21/03-16 12:15 
Så er der dem af os der foretrækker at spille bilspil med kameraet hængende så langt bagved bilen som spillet overhovedet tillader ;)

Jeg ser mere frem til komplet originale titler der finder på nye måde at bruge et VR-set på som ikke bare er en åbenlys udvidelse af et eksisterende koncept.
At "kigge sig bag over skulderen" i et bilspil er et godt eksempel på noget simpelt og intuitivt, VR kan tilføje på en måde der ikke er tilgængeligt via anden teknologi (udover skærme hele vejen rundt, selvfølgelig), og det er den slags jeg gerne ville se kombineret med kreativ nytænkning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 01/04-16 01:02 
Jmog>
På en måde virker VR som den moderne ækvivalent til at få en af de fede maskiner fra vores barndoms arcadehal med hjem. Unikke oplevelser du aldrig ville kunne replikere på et TV.

Helt uenig. Vores barndoms arkademaskiner, var fuldgyldige spil, hvor VR mestendels er gimmicks og techdemoer, forklædt som spil. Og virksomhederne der peddler denne software og hardware "revolution", forventer vi betaler dem mere end 3000 kr, for fornøjelsen. Helt gak gak.
JmogJmogSkrevet 01/04-16 02:02 
Det er tidlige dage. Mange af udviklerne tester stadig præcist hvad og hvordan man laver et spil i VR. Det er nyt for dem. Indierne vil vi i starten se de fleste spil fra. De store udgivere vil teste med mindre ting og ikke mindst se hvad install base er før de laver grønt lys for produktion.

Måske får vi aldrig AAA-spil i VR. Måske gør vi. Men det her er ikke noget fupnummer. Teknologien er ægte og virker. Og prisen er hvad den er, fordi det er ca hvad produktionen af dem koster.

Der er en ekstrem frygt for at skræmme folk med potentielt fysisk ubehagelige oplevelser, men hvis det lykkes nogen at knække nøden mht. first person traversal og de laver et godt FPS eller openworld-spil, så ruller lavinen.
BeanoBeanoSkrevet 01/04-16 06:54 
Jmog>
Det er tidlige dage. Mange af udviklerne tester stadig præcist hvad og hvordan man laver et spil i VR. Det er nyt for dem. Indierne vil vi i starten se de fleste spil fra. De store udgivere vil teste med mindre ting og ikke mindst se hvad install base er før de laver grønt lys for produktion.

Ikke at jeg er uenig men syntes jeg har hørt det før ifm. Kinect og motion gaming :P
SumezSumezSkrevet 01/04-16 09:26 
Dunwich>
Helt uenig. Vores barndoms arkademaskiner, var fuldgyldige spil, hvor VR mestendels er gimmicks og techdemoer, forklædt som spil.

Det er der satme også mange arkademaskiner der var :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 01/04-16 18:08 
Beano>
Jmog>
Det er tidlige dage. Mange af udviklerne tester stadig præcist hvad og hvordan man laver et spil i VR. Det er nyt for dem. Indierne vil vi i starten se de fleste spil fra. De store udgivere vil teste med mindre ting og ikke mindst se hvad install base er før de laver grønt lys for produktion.

Ikke at jeg er uenig men syntes jeg har hørt det før ifm. Kinect og motion gaming :P

Bestemt :-)

Det der er anderledes her (udover hvor meget bedre den nye oplevelse er) er at det ikke er en innovation på bekostning af kontrolinput. Man kan bruge controllere i VR. Kinect var en fuld erstatning med ulemper der langt overgik fordelene. VR er en tilbygning med fordele der overgår ulemperne.
BeanoBeanoSkrevet 02/04-16 17:21 
Helt enig i at der (heldigvis) også er store forskelle :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-16 09:45, rettet 18/06-16 11:10 
EU Launch info fra Reddit:

Launch Date: October 13, 2016 (for Australia, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russia, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, United Arab Emirates and the United Kingdom)
Price: EUR 399 (GBP 349.99)
Day One Lineup: Rigs - EUR 59.99 (GBP 49.99)
VR Worlds - EUR 39.99 (GBP 29.99)
Until Dawn: Rush of Blood - EUR 19.99 (GBP 15.99)
Super Stardust - EUR 19.99 [or EUR9.99 upgrade] (GBP 15.99)
Hustle Kings - EUR 19.99 [or EUR 9.99 upgrade] (GBP 15.99)
Tumble VR - EUR 9.99

*EDIT* Ny EU reklame for PSVR
https://youtu.be/bobbaOuLy60

Kilde
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-16 10:13, rettet 18/06-16 11:12 
Pre-orders åbnede også op i Japan og online var udsolgt på et par sekunder, så der er helt sikkert nogen der er interesserede i VR i Japan også.

I Akihabara lå folk også i kø for at få lov til at pre-order

http://www.famitsu.com/news/201606/18108788.html
JmogJmogSkrevet 18/06-16 12:25 
Super Stardust i VR? Det havde jeg slet ikke hørt om før nu.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-16 16:47 
Næh heller ikke jeg, men det lyder meget fint:

Super Stardust Ultra VR

Super Stardust explodes onto PlayStation VR with a whole new perspective and a totally new way to play.

Pilot your star fighter and defend your planet once more, but this time jump into the cockpit and battle the alien invaders face-to-face. Get right down to the surface of the planet and the very centre of the action and fight using intuitive controls only possible with PlayStation VR: simply look to aim… then fire to destroy.

Play the original Super Stardust Ultra game modes enhanced for PlayStation VR for a brand new immersive experience, and battle for global domination in the online leaderboards. Will you claim the title of Best Super Stardust Pilot in the World?

Intergalactic war just got a LOT more personal…
BeanoBeanoSkrevet 18/06-16 18:41 
I den forbindelse får spillet endeligt en retail udgivelse, VR er kun en option ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-16 17:19 
Den 9. hører vi nok mere info om VR til Dead or Alive Xtreme 3. Tænk at man endelig vil kunne komme til at opleve rigtig beachvolleyball og sådan noget, i VR :D

http://gematsu.com/2016/07/dead-alive-xtreme-3-playstation-vr-early-hands-event-held-japan-fall
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-16 16:07 
Her er det
VR opdatering til DoAX 3 udkommer samme dag som PSVR. Der er åbentbart også en F2P version af spillet, som også får VR opdateringen, så hvis man har lyst til noget gratis til sit nye VR headset er det værd at checke ud.

http://gematsu.com/2016/07/dead-alive-xtreme-3-vr-support-launches-october-13
3of193of19Skrevet 11/07-16 16:08 
Hvornår kommer Rez Infinite? :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-16 16:17 
Ingen anelse, men forhåbentligt bliver der annonceret og sat datoer på en hel masse til September når der er TGS.
BeanoBeanoSkrevet 11/07-16 17:29, rettet 11/07-16 17:30 
Den er bekræftet som launchtitel, dvs. oktober etellerandet.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-23-rez-infinite-is-a-playstation-vr-launch-game
3of193of19Skrevet 11/07-16 17:56 
Sweet! Tak Beano.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-16 11:08 
Hvis man er klar på flere attraktive kvinder helt oppe i ansigtet, har Japan også teamet op med Fuji TV for at lave en mini drama serie i VR.

PlayStation VR

Hero and Misaki Sakurai weekly "that there are people who like" Mirei Kiritani starring in the drama being broadcast Monday night at 9 o'clock, and Futari Shibasaki NatsuMuko, special content like spend moments, such as if they were co-starring. It is possible to play without a controller, the game can enjoy casually by people not good. Becomes the restaurant staff that they work, trying to experience a mini-drama of pounding.

After you load a VR headset, first Misaki and summer direction, selection or watch either of the story. Because Misaki and NatsuMuko come talk staring here, taste almost feel like he has become the characters of the drama. In addition, cakes and pasta or asked to "An", or watching the stars lined up on the terrace, a series of romantic situations! There is also a scene in which the face of Misaki and summer direction is approaching rapidly, it should become loose involuntarily cheek in the thrill and embarrassment.

In addition, the story is split by the middle of the choices. Since according to the selected notes come back, further rise is feeling as if entering into the world of drama!

Tak til Google translate for dét :D

Her er original artiklen
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-16 11:13, rettet 15/07-16 11:23 
"trying to experience a mini-drama of pounding."

Haha hvor fedt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-16 11:34 
Der er nok tænkt som et drama "der får dit hjerte til at banke", men det er en god oversættelse. :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-16 07:53 
PlayStation Asia havde en PSVR conference her til morgen, hvor de annoncerede releasedatoen som er den samme dag som resten af verdenen.

Der var også et par nye VR titler der blev annonceret, blot i navn, uden nogen lange gameplay trailer, men der er en kort reklame reel hvor man kan se klip.

Fra Singapore: Stifled
Fra Taiwan: O! My Genesis VR, The Occasional Encounter og Unearthing Mars
Fra Korea: Mortal Blitz VR og The School: Swan Song.
Fra Kina: Ace Banana, Mixip, Kill X VR, Weeping Doll, Pixel Gear, Dying Reborn og Phantom World VR.

Hele showet kan ses hér:
https://www.twitch.tv/playstationhk/v/80394131

PlayStation VR
BeanoBeanoSkrevet 29/07-16 11:35 
DriveClub VR åbenbart ikke død alligevel, skulle udkomme til PSVR launch.

http://gematsu.com/2016/07/driveclub-vr-announced-playstation-vr
JmogJmogSkrevet 29/07-16 13:37 
Det er herlige nyheder. Uventet, men skønt.
727 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig