X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Mit liv med computerspil" hyldestalbum til computerspil


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 20/06-15 14:53, rettet 20/06-15 14:56 
hej playright.
Ville være hyggeligt at se jer til min pladerelease på fredag d. 26 juni. I "Projektrummet" Tranevej 20 kbh NV
Kh Bobby

"Mit liv med Computerspil" - hyldest album til gamle computerspil.

Hvis du er vokset op i 80erne, er du sikkert også vokset op med Nintendo, Sega eller Commodore 64 og du har glade minder med tvspillenes blip blåp lyde og har holdninger til om Sonic var sejere end Super Mario?
Disse nostalgiske spiloplevelser og lyde fra barndommen har du nu mulighed for at opleve på ny!

“Mit liv med Computerspil” indeholder 17 helt nye og hidtil uudgivne sange fra danske kunstnere, lige fra kendte rappere til indiefyre og gameboy-musikere.
De har fortolket, samplet og hyldet computerspil på hver deres helt egen måde.


Bag albummet står frisøren Bobby Ågren der er indehaver af butikken "Ruben og Bobby" Hvor han kombinerer frisør med salg af retrospil og -legetøj.

Medvirkende musikere på pladen: Per Vers, NERD SWEAT, Kasper kaae (Cody), Asker Bjørk, SuparDejen, Joe True, Merrian, La Belle Indifference, Niels Forsberg, Holger Lagerfeldt, Joshua, Ras-H, MC MELLER, Solo Solito, The Baltic Side, Boef1

Fra D. 26 juni 2015 kan du gratis downloade albummet "Mit liv med Computerspil" på www.Bandcamp.com.

Mere info: https://www.facebook.com/mitlivmedcomputerspil
www.rubenogbobby.dk

Facebook link
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
BeanoBeanoSkrevet 20/06-15 15:00 
Fedt!

Spændende at høre, coveret er i hvert fald herligt :D
varmtvandvarmtvandSkrevet 21/06-15 19:41 
Glæder mig til at i skal høre:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
varmtvandvarmtvandSkrevet 26/06-15 11:03 
Så er albummet ude!!! Hør det/download det gratis her:
Mitlivmedcomputerspil.bandcamp.com release fest i aften!
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
SumezSumezSkrevet 26/06-15 11:19 
Tror sgu jeg kommer forbi :)
Kender ikke noget af det der spiller, men det er jo lige ved siden af min lejlighed!

Facebook-event:
https://www.facebook.com/events/1646680228911209/

Projektrum NV, Tranevej 20, 2200 København N
I dag kl. 20
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
varmtvandvarmtvandSkrevet 26/06-15 15:32 
Fedt sumez! Vi ses!
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
WehnerWehnerSkrevet 24/08-15 15:32 
Den nørdede komiker Niels Forsberg har lavet en video til sit nummer fra albummet. Den rammer rigtig godt nørderne min generation, der er vokset op uden iPhone.

Du har en iPhone
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 25/08-15 15:22 
Gud, er han komiker? Han var konferencier til Danish Game Awards og hele mit bord sad bare og krøllede sig sammen i græmmelse. Øj hvor var hans humor dog flad og teenage-aparte. Det sidste jeg ville have gættet på var komiker.

Nåmmen han kan jo helt sikkert noget, så jeg vil da se frem til at se noget andet fra ham under mere gunstige omstændigheder, for den aften gjorde ham bestemt ingen tjenester. ^_^

Han fortjener i al fald 10 point for denne linje i nummeret:
Før vi solgte vores folkesjæl til Goldman-Sachs
var de allerværste skurke dem i Golden Axe.
SumezSumezSkrevet 25/08-15 15:47 
Den bed jeg også mærke i den linje :)
Det er rimelig hit and miss mellem tåkrumning og genistreger i det nummer, men der er et par af de gode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 25/08-15 16:59 
Odin>
Før vi solgte vores folkesjæl til Goldman-Sachs
var de allerværste skurke dem i Golden Axe.

Det var også den, jeg smed med, da jeg delte på Facebook :)

Han lavede standup til TRoAs (rollespilsklubben i Nordjylland) 25-års jubilæum, og der gik han i hvert fald rent ind. Han er især god til Magic-relaterede jokes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 25/08-15 17:46 
Linje3 kaldes også komikere }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/08-15 22:36 
Wehner>
Den nørdede komiker Niels Forsberg har lavet en video til sit nummer fra albummet. Den rammer rigtig godt nørderne min generation, der er vokset op uden iPhone.

Points for effort, men jeg ville nok have foretrukket, hvis han havde valgt en anden genre. Den der "rap" er godt nok næsten lige så tåkrummende som Gunnar "Nu" Hansen - Rap Nu! Fuldstændig fladt og uden rytme. Kunne ikke holde til at høre på det mere end et par sekunder...
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 25/08-15 23:08 
Så missede du de bedste jokes :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 25/08-15 23:12 
P.S. Haters
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-15 12:02, rettet 26/08-15 12:04 
Problemet er bare, at han forsøger at hylde en kultur, jeg vikelig holder af, via et medie og en genre, jeg også virkelig holder af, men gør det så tørt, at det næsten hopper over i den anden grøft og bliver en hån.

Der er nogle gange en fin grænse mellem parodi, naivisme og talentløshed, men i det her tilfælde ståler sidstnævnte tydeligt igennem.

Jeg synes, det er fedt med en hyldest til gamle computerspil, men hvis personen bag ikke har styr på sit lort, ville jeg foretrække, at han helt lod være.

Så lyder jeg måske som en sur gammel røv. Men jeg æder altså ikke enhver kage, så længe den bare har de rigtig ingredienser. Den skal sgu også være bagt ordentligt.
AV Intelligent Terminal
HolisticHolisticSkrevet 26/08-15 13:39, rettet 30/08-15 23:27 
Hørt KB2

Af numrene på albummet er det klart et af de svageste synes jeg, han levere ikke varen som rapper, og har ikke det talent der skal til... Når det skulle være rap, havde jeg til hver en tid valgt en af de etablerede navne (Har personligt en kæmpe forkærlighed for Per V, så "Uendeligt Liv" havde gjort det for mig ;) )

En skam at det er nummeret der er blevet lavet video til.. I det hele taget at han medvirker på albummet, for han falder helt ved siden af på et ellers fantastisk projekt.

KillerBean2>
Problemet er bare, at han forsøger at hylde en kultur, jeg vikelig holder af, via et medie og en genre, jeg også virkelig holder af, men gør det så tørt, at det næsten hopper over i den anden grøft og bliver en hån.

^^Word
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
WehnerWehnerSkrevet 26/08-15 14:34 
Jeg slettede resten af albummet efter en enkelt gennemlytning. Der var intet andet, der fangede mig. Different folks, different strokes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig