X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls 3


Svar
SumezSumezSkrevet 17/06-15 23:25 
From Software ligger godt nok ikke på lade side... med en release forventet til tidlig 2016, bliver DS3 det femte spil i serien, på en periode på kun 7 år. Man skulle tro det var FIFA.

Der blev tilsyneladende fremvist en gameplay demo på E3, men der er ikke dukket nogen videoer op fra den. :(

Her er lidt om de nye tiltag i kampsystemet:
Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
191 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-16 13:01 
Ærgerligt at de laver endnu en ny Blighttown :( En skam at de ikke er blevet bedre til den tekniske del af at lave spil. Spørgsmålet er om de nogensinde bliver det, for det er da utroligt og dårlig stil at de ikke vælger at skrotte, eller redesigne dét område når de udmærket ved at det kører nær-ikke-spilbart på konsollerne :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 07/04-16 17:25 
Glæder mig som bare f... :O
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-16 17:27 
Gør jeg også. Har bestilt Apocalypse Edition fra Fona. Nu må vi de om de kan levere :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 07/04-16 21:26, rettet 07/04-16 21:26 
Er totalt forræder og snupper det på Steam. Havde stor fornøjelse af Dark Souls i 1080/60 og det er på tide min SteamBox får en workout :)
Det er også billigere og var nød til at afbestille min CE grundet økonomien :/
j/k
SumezSumezSkrevet 08/04-16 07:53 
Konsolkongen>
Det var nu ikke toerens problem IMO. Det var det sløje level- og monster-design i forhold til resten af serien. Der er også fast travel i Bloodborne og det ødelagde nu ikke spillet.

Jeg tror det var en blanding af mange mindre detaljer, bl.a. de ting du siger. Fast travel i sig selv ødelagde ikke spillet - det virker nemlig også fint i Bloodborne (selvom jeg ville have foretrukket at det ikke var så nødvendigt). Men en af de ting jeg syntes virkelig gik ud over DS2 var at spillets verden slet ikke føltes som én sammenknyttet entitet på samme måde som 1'erens gjorde. Udover det fortræffeligt designede Forest of Giants, føltes områdernes design ikke særlig gennemtænkt, og alle som selvstændige baner uden noget større sammenhæng. Fast travel var så medvirkende til at alting føltes endnu mere opdelt. I Bloodborne blev man trods alt hele tiden mindet om hvordan de fleste områder hang sammen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-16 09:39 
Det var også dét jeg mente med sløjt leveldesign :) Jeg er helt enig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-16 13:41 
Så blev min forudbestilling af Apocalypse Edition annulleret af Fona :(

Nogen der ved om den stadig kan fås andre steder?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/04-16 13:43 
https://www.coolshop.dk/produkt/dark-souls-iii-3-apocalypse-edition/AJ5MU4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-16 13:46 
Tak :) De havde den ikke da jeg bestilte hos Fona.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/04-16 13:47 
Så lidt :)

Hvad ville Fona have for den udgave?
slk486slk486Skrevet 08/04-16 13:56, rettet 08/04-16 14:13 
Holy shit, de har Prestige edition til preorder :-o - godt nok opskruet til 4k...
j/k
BeanoBeanoSkrevet 08/04-16 14:15 
Ja, hold da' hel' ferie, der tages fat... :O
slk486slk486Skrevet 08/04-16 14:17, rettet 08/04-16 14:18 
Forklaringen er, at de har været dye at få fat i, men hvis det er rigtigt, har de købt dem til RRP andre steder og er dermed scummy scalpers.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 08/04-16 20:11 
Coolshop tager ublu priser for en Amazon Exclusive? Det kunne de aldrig finde på, sådan en hæderlig forhandler som dem.
slk486slk486Skrevet 08/04-16 23:40 
Den er kun Amazon exclusive i UK, men resten er stadig sandt :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-16 10:56 
Beano>
Så lidt :)

Hvad ville Fona have for den udgave?

499, så ikke den store prisforskel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/04-16 11:29 
Ja med forsendelse ville det vel blive samme pris ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-16 11:35 
Ja det har du vidst ret i. Den skulle vidst over 500kr for at den ville være gratis hos Fona.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/04-16 18:36 
Der er kommet en patch, der skulle forbedre performance i de få problem områder:

http://wccftech.com/dark-souls-3-pc-103-patch-vastly-improves-performance-demanding-areas/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 11/04-16 13:13, rettet 11/04-16 13:15 
Så går man bare og venter utålmodigt på sin Steam kode, så spillet kan være helt klart til i morgen...

"Chef? Jeg kan desværre ikke komme i dag, chef. Jeg er desværre død..."
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-16 17:51, rettet 12/04-16 17:52 
Hvor er det vildt at den prima starter guide der følger med Apocalypse Edition, egentlig bare er en manual som man kendte dem fra få år siden :D

Edit: Apocalypse Edition mangler i systemet så kan ikke tilføjes til samling :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/04-16 08:21 
Fik mod forventning spillet allerede i går, og fik lagt de første 6 timer ind, med 3 bosser nedlagt.
Indtil videre er jeg helt tilfreds. Gameplayet holder, og level designet er indtil videre fint gennemtænkt. Bosserne har ikke været fantastiske, men fornuftigt varierede. Den sværeste indtil videre må faktisk være "tutorial"-bossen, hvor man virkelig skulle holde sig på tåspidserne hele vejen, og krævede rigtig mange forsøg.
Spillets setting savner indtil videre den der "magi" og wow-effekt jeg fik fra det første Dark Souls. Stemningen er rimelig traditionel, og (indtil videre!) uden den der virkelig mørke og deprimerende dommedagsfornemmelse flere af de andre spil har haft. Måske når spillets verden virkelig udfolder sig, er der noget der klikker, men indtil videre er det "ét område, og så videre til næste område" på samme måde som DS2. Eller måske er det bare det faktum at man nu har spillet de her spil flere gange før, der gør at man aldrig helt bliver overrasket og imponeret på samme måde.

"Prima starter guide" følger iøvrigt også med den normale udgave af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/04-16 09:53 
Dark Souls 3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/04-16 11:06 
Sidder på arbejdet,men det eneste jeg tænker er, at jeg vil hjem og spille Dark Souls. Og det kan jeg ikke engang før søndag eftermiddag :( Buhuuu for mig :)
j/k
--Skrevet 16/04-16 11:55, rettet 16/04-16 11:56 
Er i godt i gang med DS3?

Jeg er har indtil videre nørdet det i cirka 12 timer og er lvl 45-50ish. Fokuserer på et tank / strenght build, hvilket jeg foretrækker at spille med. Jeg har indtil videre nedlagt 5-6ish bosser, hvoraf flere af dem blev snuppet i første forsøg. Umiddelbart finder jeg spillet (indtil videre) nemmere end de andre Souls spil, og ellers er det måske den øgede hastighed fra BB, som har medført at dette er tilpas "slow" og medgørlig :D?

Det virker også som om, at der er rigeligt med bonfires? :D

Jeg tåger rundt med butcher knife +3 (4?) som jeg primært bruger 2 hånds (den scaler p.t. A med str.), med Grass Crest shild på ryggen pga stamina regen, samt parry ved større knights m.m. Derudover har jeg smidt 30 i liv, så min HP bar er godt kørende (ift. tank build) 26 i str. og er p.t. ved at på min equip load op, så jeg kan rulle på fornuftig vis med tung armor.

Indtil videre er jeg godt tilfreds i hvert fald. Det virker som nogle lækre lvls, og verdenen virker en hel del mere "forbundet" ift. DS2, dog langt fra DS1.

Hvor langt er i? Hvad synes i indtil videre (ift. de andre Souls spil) og hvilket build leger i med?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 16/04-16 14:35, rettet 16/04-16 15:55 
Har desværre så lidt tid til at spille, at jeg kun har nogle timer . en enkelt boss. Fortsætter mit speedy merc build og er Indtil videre rimelig tilfreds, dog lidt sværere at spille med end de tidligere, da man ikke længere har parry/riposte uden skjold :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-16 15:47 
Jeg valgte også Mercenary pga farten :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 16/04-16 19:14 
slk486>
da man ikke længere har parry/riposte uden skjold :(

Har ikke eksperimenteret med det, men kan et spark ikke bruges på den måde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 16/04-16 20:27, rettet 16/04-16 20:28 
Sumez>
Har ikke eksperimenteret med det, men kan et spark ikke bruges på den måde?

Apropos spark - har du også svært ved at udføre det konsekvent? Jeg fatter stadig ikke helt hvad jeg gør forkert, men som jeg forstod instruktionen, skulle man rykke i L-sticket og trykke på R1, men jeg rammer rigtigt sådan cirka hver tredje eller fjerde gang og det gør den manøvre komplet ubrugelig for mig i praksis.
JmogJmogSkrevet 16/04-16 20:29 
Mon det er ligesom hop-frem-og-slå i Bloodborne, hvor det kun kan udføres fra stilstand?
OdinOdinSkrevet 16/04-16 20:33 
Jeg sparker udelukkende fra stilstand. Det er ikke det der er problemet.
SumezSumezSkrevet 16/04-16 21:30, rettet 16/04-16 21:31 
Jeg har ikke problemer med sparket, det virker hver gang (og jo, det skal udføres fra stilstand :))
Jeg tror dog der er en forbindelse med det våben man bruger. Det har ikke lykkedes mig at gøre det med en scimitar equipped, men det virker hver gang nu jeg har fået en herresej Uchigatana.

Til gengæld virker det lidt tilfældigt om det lykkes mig at følge op med et critical.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/04-16 21:40 
m1chelsen>
Jeg er har indtil videre nørdet det i cirka 12 timer og er lvl 45-50ish. Fokuserer på et tank / strenght build, hvilket jeg foretrækker at spille med. Jeg har indtil videre nedlagt 5-6ish bosser, hvoraf flere af dem blev snuppet i første forsøg. Umiddelbart finder jeg spillet (indtil videre) nemmere end de andre Souls spil, og ellers er det måske den øgede hastighed fra BB, som har medført at dette er tilpas "slow" og medgørlig :D?

Imponerende! Jeg er 13-14 timer inde, stadig ret lav i level, og har stadig kun ca. 4 bosser under bæltet. Jeg har dog spildt rimelig meget tid på at fedte rundt i domkirken uden at vide hvor jeg skulle hen, og brugt ret mange souls på at spare sammen til nøglen til tårnet, og efterfølgende til at købe Siegward's rustning tilbage fra Patches.

Bortset fra SPOILER-TEKST:
det store træ
som tog 3 forsøg synes jeg dog bosserne har været pænt udfordrende, og krævede en del forsøg for at gennemskue. Men det er dejlig at der har været stor variation på dem jeg har mødt indtil videre, og ingen af dem føles unfair eller som en umulig mur at overkomme. Indtil videre det bedste spil i serien (inkl. Demon's og BB) mht. bosser, så jeg håber de formår at holde rytmen!

Enig i at det føles som et af de nemmeste spil i serien, men jeg synes heller ikke på noget tidspunkt det er "for" nemt. Det eneste er måske lige at man aldrig får helt den samme fornemmelse af gru og ubehag over hvad der er rundt om næste hjørne. Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, føler jeg generelt ikke den samme "magi" som jeg gjorde ved Demon's og Dark Souls 1, men på alle andre punkter leverer det virkelig.

Det virker også som om, at der er rigeligt med bonfires? :D

Ja, der er nærmest en overflod af dem, og kombineret med fast travel mellem dem alle, synes jeg der går noget tabt. Level designet er supergodt indtil videre, og virkelig gennemtænkt. Der er mange af de klassiske stier der når fornuftigt rundt omkring overalt og åbner for logiske genveje. Jeg tror ikke der skulle meget mere til for at gøre fast travel komplet overflødigt. Det forskellige områder behøver ikke føles så adskilt som de gør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/04-16 01:42, rettet 17/04-16 01:42 
7 bosser nu, og de sidste tre tog jeg alle i andet forsøg. Måske kunne de godt have været sværere, men indtil videre har der ikke været to der mindede bare lidt om hinanden, så jeg er rimelig tilfreds. :)

Er omkring level 35.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/04-16 13:01 
Odin>
Apropos spark - har du også svært ved at udføre det konsekvent? Jeg fatter stadig ikke helt hvad jeg gør forkert, men som jeg forstod instruktionen, skulle man rykke i L-sticket og trykke på R1, men jeg rammer rigtigt sådan cirka hver tredje eller fjerde gang og det gør den manøvre komplet ubrugelig for mig i praksis.

Har slet ikke kunnet få det til at virke endnu, men bruger også Scimitar, så måske er det bare ikke i det repertoire.
j/k
slk486slk486Skrevet 17/04-16 13:03, rettet 17/04-16 13:03 
Sumez>
Har ikke eksperimenteret med det, men kan et spark ikke bruges på den måde?

Har aldrig brugt spark særlig meget, men har man nogensinde kunne bruge spark på den måde, til at få dem helt ud af balance - klar til en høj damage riposte?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 13:10 
slk486>
Odin>
Apropos spark - har du også svært ved at udføre det konsekvent? Jeg fatter stadig ikke helt hvad jeg gør forkert, men som jeg forstod instruktionen, skulle man rykke i L-sticket og trykke på R1, men jeg rammer rigtigt sådan cirka hver tredje eller fjerde gang og det gør den manøvre komplet ubrugelig for mig i praksis.

Har slet ikke kunnet få det til at virke endnu, men bruger også Scimitar, så måske er det bare ikke i det repertoire.

Hvis Scimitar er start våbnet for mercenary så laver man et underligt backflip i stedet for at sparke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/04-16 13:12, rettet 17/04-16 13:12 
Ja, det er det, men det tror jeg faktisk heller ikke jeg har fået til at virke :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 13:15 
Jeg har aldrig brudt mig om måden man sparker på. Det er blevet lidt nemmere at udføre i de nyere spil føler jeg, men det er stadig for bøvlet til at jeg tør satse på at bruge det i kamp.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/04-16 13:30, rettet 17/04-16 13:31 
Jeg er ved at få spat af de NPC quests, som KRÆVER at man følger en guide nøje for hvert eneste trin!
Jeg synes det er fint no at spillet er obskurt, og lægger op til at man eksperimenterer, og kommunikerer med andre omkring løsningerne, men noget af det her er virkelig langt ude. Der er ingen måde at klare dem uden at kende spillet ud og ind på forhånd.

1. Jeg havde fulgt Yoel/Yuria/Anri langt hen ad vejen, snakket med alle de nødvendige folk undervejs, fået 5 dark sigils osv. Til sidst i Catacombs hvor man flygter fra en hel hær af skeletter over en bro, ryger man så direkte op videre til bossen. Jeg HAVDE faktisk prøver at skære rebet over for at få brugen til at falde, men uden det havde nogen effekt, så næste gang jeg kom til stedet skyndte jeg mig bare at løbe videre. Resultatet er at man kommer til bossen, og bagefter dukker Anri ikke længere op af den lille sti til en blindgyde udenom broen, som ville være absolut selvmord at løbe hen til med en førnævnte hær af skeletter i røven. Men hvis man ikke har gjort det før man møder bossen, er det bare ærgerligt. Jeg kunne stadig finde Horace og slå ham ihjel, og Anri's lig dukker ikke op nogen steder - Yuria siger stadig jeg skal giftes med hende, men hun duker bare ikke op i spillet længere. Slut finale.

2. Jeg havde nær overset Siegward i brønden udenfor kapellet, men endte med at hjælpe ham og videreføre hans quest, efter en masse grinding for at kunne købe hans armor tilbage fra Patches.
Næste skridt i hans quest skulle være at han duker op i Irithyll. Så jeg går fint videre og håber på at støde på ham henad vejen. Pludselig træder jeg ind i Ithyrill Dungeons, så klog af min skade i førnævnte eksempel, vender jeg om og leder efter andre veje. Jeg finder hurtigt køkkenet han skulle dukke op i, men nej. Hans quest er også ødelagt nu, hvilket endvidere ødelægger Greirat's quest da han nu er sikker på at dø på hans næste tur.

Mit bedste råd til folk er at lade være med at læse nogle af de her guides for NPC quests og lade dem spoile spillet for Jer. For selv hvis man følger dem, fejler man dem højst sandsynlig alligevel -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 14:30, rettet 17/04-16 14:37 
Hvad er det for noget pis at spillet først loader hele området et stykke tid efter man spawner?

Jeg kan slet ikke finde rytmen efter at have spillet Bloodborne så er død et par gange ved ham den første lidt sværere fjende til venstre for Firelink Shrine. Men det tager et sted mellem 30-60sekunder for den at loade udendørs arealet hver gang, hvor jeg så bare kan stå og glo på en tåget blokade. Er det noget der går igen igennem hele spillet? :(

Edit: Jeg var nødt til at slå det op på nettet, da jeg ikke kunne forstå hvis man skulle igennem ham så tidligt i spillet. Man skal fast travelle til et sted man aldrig har været før... Super logisk :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 17/04-16 14:40 
Konsolkongen>
Hvad er det for noget pis at spillet først loader hele området et stykke tid efter man spawner?

Øhh? Det har jeg ikke oplevet.

Er det noget der går igen igennem hele spillet? :(

Givet at jeg ikke har oplevet ovennævnte før - hverken i Firelink Shrine eller andetsteds (jeg har dog kun adgang til tre forskellige områder indtil videre), så vil jeg umiddelbart sige nej.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 14:54 
Jeg synes heller ikke jeg oplevede det da jeg havde spillet i på release dag. Den eneste forskel jeg kan komme på er at jeg nu spiller online :/

Den er sikker som amen i kirken, hvis jeg fast traveller til Firelink Shrine, så er udgangen tåget til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/04-16 16:14, rettet 17/04-16 16:15 
Har kun oplevet tågen, nar man fast traveller til Firelink. Giver meget god mening at spare på load i det tilfælde, fordi man de fleste gange bare vil level up, men det er stadig super irriterende, når man bare gerne vil ud og nikke ham en skalde :)

Og nej, det giver ikke særlig god mening, at man SKAL bruge fast travel :/
j/k
PapandPapandSkrevet 17/04-16 17:52 
På grund af jeres skriveri satte jeg alligevel i gang, selvom jeg egentlig havde planlagt at vente at par patches. Det blev så til 4-5 fantastiske timer. Hvor Bloodborne skuffede mig gevaldigt i starten, så leverer Dark Souls 3 varen fra første sekund. Alt kører fremragende på pc og jeg har heldigvis ikke oplevet bugs her.

Jeg var også ret forvirret omkring Firelink og fattede ikke hvordan jeg skulle komme videre. Så det endte med jeg fik nedlagt både fjenden til venstre, samt den store krystaløgle i starten, før jeg fattede man skal bruge fast travel. Det kunne godt være gjort bedre.

Har klaret 2 bosser og er omkring level 20. Sidder fast ved træet, som jeg ikke helt har gennemskuet endnu.

Fandt et longsword som jeg har opgraderet til +2. Har samtidig investeret en del i intelligence, men blev lidt ærgerlig over at alle spells inklusiv pyromancy nu deler den samme pulje af uses. Håber at der kommer mulighed for at lave respec som i Dark Souls 2.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 17/04-16 17:58 
Konsolkongen>
Jeg kan slet ikke finde rytmen efter at have spillet Bloodborne så er død et par gange ved ham den første lidt sværere fjende til venstre for Firelink Shrine. Men det tager et sted mellem 30-60sekunder for den at loade udendørs arealet hver gang, hvor jeg så bare kan stå og glo på en tåget blokade. Er det noget der går igen igennem hele spillet? :(

Det er udelukkende i Firelink det sker. Jeg er heller ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men den begynder først at loade når man bevæger sig hen i nærheden af tågedøren, for hvis du kun fedter rundt inde i Firelink, ved tågedøren blive ved med at være der.
Ham katana-fyren lykkedes det mig iøvrigt først at slå mange mange timer senere, vent med ham. Han bliver især nem når du får muligheden for at lave plunge attack på ham.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 17/04-16 18:11 
Papand>
Håber at der kommer mulighed for at lave respec som i Dark Souls 2.

Der er mulighed for at respec op til 5 gange pr. spil.

Hvor er Fume Ultra Great Sword bare sygt vildt :S Læste lidt op på det, og det ser endda ud til at det er blevet nerfed. Uanset hvad, så er det absurd nice at bruge til et STR build.

Er i dag lige nået til et velkendt sted. Uden at spoile noget, så ved de af jer som også er der hvad det er :D

Spillet ser ud til at holde kvaliteten ganske højt!
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 17/04-16 18:41 
Blev lidt overrasket (på en "ganske som jeg havde håbet på/regnet med" agtig måde) da jeg pludselig havnede i et hus i Irrithyll med velkendte fjender og billeder på væggene. Kan næsten regne ud hvad du hentyder til. Der har jo allerede været et par andre stednavne i løbet af spillet der kalder tilbage til fortiden, mest åbenlyst er selvfølgelig Firelink, for at undgå spoilers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 17/04-16 19:17 
Konsolkongen>
Den er sikker som amen i kirken, hvis jeg fast traveller til Firelink Shrine, så er udgangen tåget til.

Nu fandt jeg ud af hvad du mente, og ja - det sker også for mig. Men det er - som andre også har pointeret - det eneste sted du kommer til at opleve det. Ihvertfald indtil videre. Jeg går ikke ud fra at nogen af os har gennemført det endnu. ^_^

Sumez>
Ham katana-fyren lykkedes det mig iøvrigt først at slå mange mange timer senere, vent med ham. Han bliver især nem når du får muligheden for at lave plunge attack på ham.

Jeg var svineheldig. Jeg fik læstelige tæv under de første tre forsøg på at nedlægge ham (før jeg havde luret at man kom videre ved at fast travel'e). Fjerde gang fik han også næsten slået mig i dørken, men jeg rendte i huj og hast rundt om hjørnet og bedst som jeg stod i porten til Firelink Shrine og skyllede smagen af blod væk i de sidste dråber Estus, fik jeg lige pludselig en bunke souls. Der gik lige et par sekunder før jeg fattede hvad der var sket, hvorefter konen og jeg begge mumlede i kor: "No way."

Yes way. Fjolset var styrtet i døden.
Ved næste reload lå hans sværd ligeså nydeligt på afsatsen hvor han var snublet.
slk486slk486Skrevet 17/04-16 22:35 
Katana fyren er rimelig nem med Soul Arrows og fast roll :)
j/k
191 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig