X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2015


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/06-15 15:03, rettet 14/06-15 19:24 
Så er det snart E3 tid igen. Første press event (Oculus) starter i dag kl 19.00 dansk tid.

Fuld tidsplan herunder med danske tider markeret med rødt.

E3 2015

(klik for zoom)

EDIT: Stream links..... Se hele indlægget
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 23:45 
Jmog>
Jeg tror faktisk stadig jeg vil holde fast i maj. Det er deres første openworld-spil på den engine, så risiko for forsinkelse er enorm, når det ikke skal ramme julehandlen.

Ja, det ligner noget der bliver udsat :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-15 23:47 
Beyond Eyes trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ce3DazCFPDM

Tacoma fra Gone Home udviklerne: https://www.youtube.com/watch?v=LoBJ63oMkwo

King's Quest trailer: https://www.youtube.com/watch?v=bBzM6mEU6hY
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 15/06-15 23:51 
Sumez>
Når der kommer noget at være begejstret over
........
Men jeg har ikke fulgt med i E3 dækningen indtil videre.

Altså... det hænger jo ikke helt sammen så. Der har været masser at være begejstret over. Flere af indie-titlerne på MS konference så rigtigt gode ud.
OdinOdinSkrevet 15/06-15 23:53 
Sumez>
Odin>
Hvor er begejstringen henne? Er folk virkelig blevet så forvænte og trætte?

Når der kommer noget at være begejstret over :P Trætte sequels og spil der ligner alt andet der findes på markedet er ikke "juleaften for spilelskere", det er bare en gang markedsføring for en strategisk spilindustri. Meget af det der vises frem på E3 er jo ikke engang spil, det er prerenderede eller scriptede trailers for koncepter.

Men jeg har ikke fulgt med i E3 dækningen indtil videre.

Nåmmen det er da godt at høre at du er mavesur på et velinformeret grundlag i det mindste. ^_^
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-15 23:54 
:D

https://twitter.com/LewdGamer/status/610516764246544385
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:02 
Så er det Ubisoft tid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:04 
Mere South Park RPG, nu med superhelte tema.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 16/06-15 00:05 
South Park: The Fractured But Whole - herlig titel
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:12, rettet 16/06-15 00:14 
Ny (multiplayer?) melee fokuseret IP: For Honor.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 16/06-15 00:14 
Og en presenter inspireret af paranoia-Man fra sidste år :-D
JmogJmogSkrevet 16/06-15 00:18 
Det ser faktisk ret interessant ud. Fokus på taktisk melee. I like. Og rigtigt, ægte, live gameplay fra konsol. God trend.
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:26 
Mirror's Edge kan spilles offline: https://mobile.twitter.com/Qatten/status/610569164319813633

Hypen starter her!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 16/06-15 00:31 
Det er altså et dårligt tegn, når The Division vises tre år i træk, og alle tre præsentationer ligner hinanden. Der må altså godt være andet end vinter i rodet bydel i spillet.

2014:
https://www.youtube.com/watch?v=Xc944viXPvo

2013:
https://www.youtube.com/watch?v=_aHVdb2lkjo
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/06-15 00:38 
Så er der kraftfuckeddermame DANCE HYPE for alle pengene!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Soren47Soren47Skrevet 16/06-15 00:39 
At se E3 viser virkelig hvor mainstream at spille computerspil er blevet. Halvdelen af tiden er der jo ting der har med sport eller dans at gøre :b
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:48 
Der er blevet gjort en del ud af at få kvinder i hovedrollerne som spilbare karaktere eller på konferencescenerne denne gang. Især det første er positivt at se.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 16/06-15 00:52 
Ja, det er rart :)
Og hende værten hos Ubisoft er sgu nice :)
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 00:53 
Aisha Tyler har altid fået thumbs up herfra :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 16/06-15 00:56, rettet 16/06-15 00:57 
Jmog>
Altså... det hænger jo ikke helt sammen så. Der har været masser at være begejstret over. Flere af indie-titlerne på MS konference så rigtigt gode ud.

Jeg glæder mig til at se dem :) Nu snakkede vi jo om Bethesda's FPS-fest.

Odin>
Nåmmen det er da godt at høre at du er mavesur på et velinformeret grundlag i det mindste. ^_^

Jeg ved ikke hvorfra du har at jeg er mavesur. Jeg udtaler mig kun om det ting jeg har set, jeg har på intet tidspunkt påstået at der ikke er noget ved E3 i år. Det er alt alt for tidligt at sige noget om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/06-15 01:00, rettet 16/06-15 01:00 
For Honor ser helt vildt ud! Det er den slags der næsten kunne få mig til at overveje at spille multiplayer-spil.

https://www.youtube.com/watch?v=sp3NKQlJPuo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 01:08, rettet 16/06-15 01:14 
Ghost Recon (selv om det ser meget anderledes ud)?

EDIT: Yep, Ghost Recon: Wild Lands. Så dælme fedt ud. Glæder mig til at se rigtigt gameplay.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 01:10 
Dejlig trailer for Gears of War 4. Om 1½ år er det også ved at være et stykke tid siden, treeren udkom. Jeg er klar.

(https://www.youtube.com/watch?v=Bro5YugsPDg)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 16/06-15 01:13, rettet 16/06-15 01:15 
Sumez>
Jeg ved ikke hvorfra du har at jeg er mavesur.

"Når der kommer noget at være begejstret over :P Trætte sequels og spil der ligner alt andet der findes på markedet er ikke "juleaften for spilelskere", det er bare en gang markedsføring for en strategisk spilindustri. Meget af det der vises frem på E3 er jo ikke engang spil, det er prerenderede eller scriptede trailers for koncepter."

Jeg udtaler mig kun om det ting jeg har set, jeg har på intet tidspunkt påstået at der ikke er noget ved E3 i år. Det er alt alt for tidligt at sige noget om.

"Når der kommer noget at være begestret over" lød bare som om du talte om dette års E3.
Men alrighty. Alt forladt. Jeg holder dog nummeret til krammeekspressen på speeddial.
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 01:14 
Ghost Recon: Wild Lands trailer: https://www.youtube.com/watch?v=WdJub3Kz2wI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 01:16 
Traileren for Mass Effect: Andromeda er godt nok meget stilfuld (ikke mindst valget af musik), selvom den ikke viser meget om, hvad spillet kommer til at være. Men jeg er klar!

(https://www.youtube.com/watch?v=uG8V9dRqSsw)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 16/06-15 01:18 
"Når der kommer noget at være begejstret over" = "der kommer forhåbentlig noget at være begejstret over senere".

Kan bare ikke forstå at folk farer i flint over en annoncering som Fallout 4 - alle vidste det var på vej, alle vidste hvordan det vil blive, traileren viste absolut intet udover det man allerede kunne sige sig selv. Det skal nok blive et godt spil, men synes ikke det er nogen spændende annoncering. Doom 4 er endda et af de spil jeg har set meget frem til pga. en stærk fornemmelse af at de ville gå væk fra det mudrede og kedelige Doom 3, og tilbage til actionfyldt amok-skyderi i helvede. Det er jeg også tilfreds med at de endte med at vise, men samtidig viste de heller ikke ligefrem noget der slog benene væk under mig.
Jeg forholder mig neutralt til det de viser, og reagerer fattet og logisk, det er ikke det samme som at være mavesur :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 01:20 
Jeg er meeeeega klar på For Honor.
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 01:24 
King's Quest giver mig Fable vibes (selvom det egentlig ikke minder om Fable).

(https://www.youtube.com/watch?v=bBzM6mEU6hY)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 01:30 
Den Rock Band demo på youtube startede totalt realistisk ud. Det var ligesom at være til SSKT hvor nogen spiller Rock Band i et andet rum og man ikke kan hører musikken, men kun den rytmiske "PLOK! PLOK! PLOK! PLOK!" lyd fra trommerne.
OdinOdinSkrevet 16/06-15 01:33, rettet 16/06-15 01:36 
Jeg forholder mig neutralt til det de viser, og reagerer fattet og logisk,

Fint-fint. Jeg tillader mig bare at blive begejstret for ting, for det er saftsusemig så sjældent jeg får lejligheden. Og i og med at Fallout 3/New Vegas har været en af de bedste spiloplevelser jeg nogensinde har delt med min bedre halvdel, så har jeg set frem til det her i årevis. For mig er det ganske bogstaveligt som juleaften.
Og for the record var der masser af ting der blev vist frem ved showet som vi ikke anede om det spil på forhånd. Hele crafting/tower defense-delen havde jeg overhovedet ikke set komme, f.eks. Eller den eksterne, fysiske Pip-Boy kontrol.

det er ikke det samme som at være mavesur :P

Men hvorfor rækker du så tunge hele tiden? Fejltolker jeg den smiley?
JmogJmogSkrevet 16/06-15 01:37 
Bede-x>
Ghost Recon: Wild Lands trailer: https://www.youtube.com/watch?v=WdJub3Kz2wI

Jeg troede et laaaangt stykke henad vejen at det var Just Cause 2 :-)

Men det ser i øvrigt lige så flot ud som The Division.
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 01:37, rettet 16/06-15 01:56 
Odin>
Ah. Hahah. Fair nok. I lyset af de syrlige kommentarer om f.eks. No Man's Sky, Fallout og Doom, antog jeg bare det var endnu en i rækken af "meh"-erklæringer. ^_^

Og til din credit er du bestemt ikke den eneste gammelfar herinde. Jeg er lidt forbløffet over hvor mange plaider, hyttesko og brillesnore jeg snubler over i indlæggene. Det er juleaften for spilelskere for christ sakes - og mange sidder bare og vrisser over trailere for spil der ikke engang er udkommet endnu.
Hvor er begejstringen henne? Er folk virkelig blevet så forvænte og trætte?

Kan ikke huske om jeg har nævnt det før, men da jeg var yngre og begyndte at komme i den alder, hvor man optager, reflekterer og sætter kunst i perspektiv til verden omkring sig på en anden måde, end den ligefrem tilgangsvinkel man har som barn, begyndte jeg at diskutere det mere dybdegående, især med mine forældre, men også andre ældre/voksne. Det viste sig efter mange efterfølgende diskussioner, at der ifølge dem, nærmest havde været en særlig magisk guldalder, da de var 15-25 år gamle og at moderne film, musik mm. bare ikke var det samme, som i gamle dage. Som om skaberne på mystisk vis ikke længere formåede, at sammensætte mediernes kunst på den "rigtige" måde.

For et års tid siden var der en tråd på Gaf, hvor folk blev bedt om at liste, dengang spildesign var bedst og de havde den bedste oplevelse med mediet. Nogle beskrev hvor fantastisk NES alderen var, for andre var det PS1/Saturn og for andre igen PS2/XB/GC. Det føltes som om - uden at jeg påstår at kunne påvise det - at de hver især havde gennemlevet mediets storhedstid, uagtet at de alle placerede den forskelligt! Og lur mig, om vi ikke om ti år kommer til at se masser af nu ældre påstå, at 360/PS3/Wii var den helt specielle tid, hvor spilmediets træer groede ind i himlen.

Dermed ikke sagt, at der ikke kan opstå særlige gunstige perioder for kunstens medier, men jeg svor hårdnakket efter diskussionerne med mine forældre, at jeg aldrig ville blive en af de ældre, der altid påstår, at "alting var bedre i de gode gamle dage". At jeg altid ville gøre et forsøg på i det mindste at forstå og påvise, hvis en sådan forskel mellem gammel og ny vitterligt eksisterede.

Det kunne jo være et meget sjovt projekt for en fælles P:R tråd: Tage et særligt aspekt/helhed ud fra mediets historie og forsøge at analysere os frem til, hvordan det har udviklet sig og om det entydigt kan påvises, at være "bedre i gamle dage". Fx tage fat i historiefortællingerne og se om 8/16-bit rollespil som FF6, Chrono Trigger og Phantasy Star, bør anses for spilindustriens Shakespeare og se hvordan de holder op mod moderne værker som The Last of Us, Life is Strange og Kentucky Route Zero. Var dialogerne bedre, mere modne dengang eller var de tvivlsomt oversatte/skrevne uudviklede eksempler på et medie i modning? Hvordan med tematikken, iscenesættelsen, cinematografien osv.

Måske noget der kunne danne de lange linjer i et længere spilleklub retro forløb, hvis den nogensinde kommer op at stå igen.

EDIT: Sorry, ikke fordi jeg ville køre tråden af sporet. Det lå bare lige for at nævne det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 01:47 
Jmog>
Bede-x>
Ghost Recon: Wild Lands trailer: https://www.youtube.com/watch?v=WdJub3Kz2wI

Jeg troede et laaaangt stykke henad vejen at det var Just Cause 2 :-)

Men det ser i øvrigt lige så flot ud som The Division.

Ja... Ghost Recon Open World. Serien plejer at levere. Jeg skal i hvert fald holde øje med det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 01:49, rettet 16/06-15 01:51 
Jeg er super klar på mere Ghost Recon. Stadig nogle af mine bedste multiplayer minder.

Håber vi snart ser gameplay fra det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 01:55 
Jeg var overbevist om at Ghost Recon Wildlands var The Division 2 fordi det første var blevet forsinket så meget at de nåede at blive færdig med fortsættelsen :D
JmogJmogSkrevet 16/06-15 01:58 
Nå, jeg smutter i seng nu, men lige komme med nogle gæt/forudsigelser mht Sony:

Der vil være en hel del Morpheus og det segments store annoncering vil være at No Man's Sky understøtter Morpheus. Jeg tror ikke vi får pris og præcis dato (det bliver Gamescom), men måske får de snævret det ind til hvilken måned.

Last Guardian VIL få et udgivelsesvindue langt om længe.

Teaser for Gran Turismo 7. Ikke gameplay.

COD trailer med eksklusivt DLC.

Destiny trailer for næste expanion.

God of War Rebirth (eller hvad de nu vælger at kalde det nye).

Masser af interessante indie titler.

Derudover en hel del nye spil vi ikke har hørt om før. Sony har masser af studier, hvor ingen ved hvad de arbejder på. Nu er et oplagt tidspunkt at afløre det og de har været igang længe nok til at kunne vise noget. Glæder mig til at se hvad vi får af overraskelser.
JmogJmogSkrevet 16/06-15 01:59 
Bede-x>
Jeg er super klar på mere Ghost Recon. Stadig nogle af mine bedste multiplayer minder.

Håber vi snart ser gameplay fra det.

Mener du "mere" gameplay? Vi fik da lige en rigtig stor bid. Det så fremragende ud. Eller mener du et non-Wildlands Ghost Recon?
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 02:01, rettet 16/06-15 02:01 
Jeg mener noget der er "sikret" at være gameplay. Har set nok fra Ubisofts konferencer til at kende deres metoder.

Jaja, nu skal jeg nok tage gammelmandshatten af. Er meget glad for Ghost Recon når alt kommer til alt :)

EDIT: Og sov godt!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 02:05 
Jeg skal se det... Men jeg vil gætte på et eller andet Killzone spil til Morpheus.
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 02:07, rettet 16/06-15 02:07 
Der må næsten komme noget fra Guerrilla med alle de rygter der har været om Horizon/Rig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 02:12, rettet 16/06-15 02:16 
E3 2015
E3 2015
OdinOdinSkrevet 16/06-15 02:20, rettet 16/06-15 11:13 
Bede-x>
Det kunne jo være et meget sjovt projekt for en fælles P:R tråd: Tage et særligt aspekt/helhed ud fra mediets historie og forsøge at analysere os frem til, hvordan det har udviklet sig og om det entydigt kan påvises, at være "bedre i gamle dage". Fx tage fat i historiefortællingerne og se om 8/16-bit rollespil som FF6, Chrono Trigger og Phantasy Star, bør anses for spilindustriens Shakespeare og se hvordan de holder op mod moderne værker som The Last of Us, Life is Strange og Kentucky Route Zero. Var dialogerne bedre, mere modne dengang eller var de tvivlsomt oversatte/skrevne uudviklede eksempler på et medie i modning? Hvordan med tematikken, iscenesættelsen, cinematografien osv.

Måske noget der kunne danne de lange linjer i et længere spilleklub retro forløb, hvis den nogensinde kommer op at stå igen.

EDIT: Sorry, ikke fordi jeg ville køre tråden af sporet. Det lå bare lige for at nævne det.

Det synes jeg lyder som en fremragende idé, faktisk. Jeg ved heller ikke lige hvor det hører til, så jeg tillader mig at svare her indtil videre:

Jeg snerper selv mod de fyrre, og er forlængst kommet forbi den der tid i mit liv, hvor jeg vrissent udelukkende fokuserede på lighederne - alt det der mindede om noget jeg havde spillet/set/læst/hørt før. Mit liv er simpelthen for kort til at stå med korslagte arme og brumme "OLD!" hver gang noget nyt dukker op som passer ind i eksisterende mønstre. Når man har dyrket popkultur så længe, er det simpelthen umuligt ikke at se mønstrene overalt. Det betyder bare ikke, at alting er lort fordi man har set det før. I min verden er der intet til hinder for, at den samme idé med bedre eksekvering vil kunne hamle op med - eller overgå - originalen.

Min smag udvikler sig stadig hele tiden og jeg opdager stadig ny musik og musikgenrer, finder fremragende film og læser tegneserier og bøger der formår at tippe mig omkuld og inspirere mig. Jeg kan til gengæld mærke hvordan jeg langsomt visner og ældes indeni når jeg engang imellem lader det flegmatiske sind tage over. Jeg synes ikke al popkultur er forfaldet til kreativ recession. At jeg tillader mig selv at slå vejrmøller over ting betyder ikke, at jeg ikke også forholder mig nøgternt og analytisk til dem, eller ikke kan påpege fejl og mangler, men jeg har simpelthen et behov for at kunne nyde gode oplevelser uhæmmet og gå amok i glædesrus over dem der begejstrer mig. ...Ligesom jeg også kan kamphade ting (hvilket dog foregår mindre hyppigt, da jeg kan finde kvaliteter i det meste). Jeg er kontrolfreak på så mange andre områder. Mit følelsesregister vil jeg bare meget nødigt have bliver en flad linje.

Og hvad angår fortiden, så nyder jeg spil fra alle aldre og har aldrig nogensinde fornemmet et fald i antallet af fantastiske titler - tværtimod. Til trods for at jeg - ligesom alle andre herinde - har spillet hele mit liv og mine formative spiloplevelser foregik på 8- og 16-bit maskiner kan jeg stadig med overbevisning sige, at 360'en indtil videre har budt på langt de fleste gode spiloplevelser for mig blandt nogen maskine jeg ejer (hvis vi ikke regner PC'en med). Jeg spiller dog stadig masser af mine gamle spil. Dig Dug eller Skyrim - it's all good, baby.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-15 02:28 
E3 2015
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 03:02 
Sony time!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 16/06-15 03:05 
Still here. Andre?
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 03:07 
The Last Guardian!!!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 16/06-15 03:07 
Finally!
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 03:13, rettet 16/06-15 03:15 
Det ser jo fuldstændigt fabelagtigt ud og hold kæft hvor er den godt animeret.

EDIT: Udkommer i 2016.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-15 03:20, rettet 16/06-15 03:22 
Den nye franchise fra Guerrilla Games: Horizon? EDIT: yep, med undertitlen Zero Dawn.

Rustningsbeklædte missildinosauere? Jeg er solgt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 16/06-15 03:22 
http://www.toyarchive.com/DinoRiders/DRSeries2Picture.jpg
414 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig