X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodstained: Ritual of the Night


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-15 19:05, rettet 11/05-15 19:22 
Har ikke nået at sætte mig ind i detaljerne endnu, men rygterne talte sandt. Nyt Igavania på vej!

Pitchen:

-An exploration-focused, side-scrolling platformer featuring RPG and crafting elements.
-Koji Igarashi, the namesake of "Igavania"-style games, is leading the project, with Michiru Yamane composing the music and Inti Creates leadin... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
350 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 20/06-19 13:16, rettet 20/06-19 13:17 
Nej, mig bekendt (baseret på enkelte andre jeg har snakket med) virker DHL's tracking numre ikke for nogen.
Det er dog ikke nyt for DHL, det er vist reglen snarere end undtagelsen. Jeg ville ikke tage det som et tegn på at pakken ikke er undervejs.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 20/06-19 13:33 
Jeg har ikke købt Bloodstained, men DHLs tracking-numre virker godt nok altid for mig :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 20/06-19 14:12 
Du må være i en eller anden underlig parallel tidslinje, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 20/06-19 15:06 
Det er selvfølgelig muligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 21/06-19 07:56 
Jeg fik spillet det et par timer i går - ganske fint og underholdende spil. Mangler lidt polish hist og pist, og der er lidt stuttering når man bl.a. får en shard, men intet kritisk endnu her (PS4 version på Pro).

Der rapporteres om en ret kedelig fejl som man (svjv) kan undgås ved at opdatere til 1.02 af spillet inden man starter på sit savegame.
https://www.dualshockers.com/bloodstained-ritual-of-the-night-bug-restart-game/
SumezSumezSkrevet 23/06-19 19:52 
Er du helt vimmer et buggy spil. Tror aldrig jeg har prøvet et spil med så mange issues, det er virkelig utroligt. Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro det var blevet rushed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 23/06-19 20:04, rettet 23/06-19 20:26 
Jeg synes nu ikke jeg har oplevet voldsomt mange problemer. Jeg sad fast en enkelt gang og så kan loot ofte ikke samles op, fordi det sidder fast i vægge (så vidt jeg husker også et problem i visse andre Castlevania titler), men det er jo ikke alvorlige ting.

Kan du komme med eksempler på de bugs du har oplevet?

EDIT: Nå ja, så virker det også til at de har glemt at markere mange af spillets NPC figurer på kortet, men det kan måske diskuteres om det er en bug...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/06-19 21:45, rettet 23/06-19 21:45 
Ca. 10 timer inde. Udfordringen svinger :/

Andre, der - med fundet af sin første 8-bit coin - oprettede et save og afprøvede diverse "8-bit"-våben via Jonannes? Min plan var først Encrypted Orchid, men endte med God Cross (ud fra tanken om, at det måtte have et "CV"-specialangreb).

Prøver at få udfordringen lidt i vejret ved at equippe 2 safe rings, men God Cross har en tendens til at "skide på stats" :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/06-19 21:54 
KTC>
Jeg synes nu ikke jeg har oplevet voldsomt mange problemer. Jeg sad fast en enkelt gang og så kan loot ofte ikke samles op, fordi det sidder fast i vægge (så vidt jeg husker også et problem i visse andre Castlevania titler), men det er jo ikke alvorlige ting.

Oplevede at miste tålmodighed mht. loading på PS4 Pro - den værste var at gå fra in-game til spillets menu for at loade et save. Slukkede min PS4. Gik offline - det gav et boost i overall loading.

Har også oplevet ting, der sad fast i vægge, men var i stand til at erhverve dem.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/06-19 23:55, rettet 23/06-19 23:58 
Sumez>
Er du helt vimmer et buggy spil. Tror aldrig jeg har prøvet et spil med så mange issues, det er virkelig utroligt. Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro det var blevet rushed.

Det lyder altså værre, end det reelt er :) Dvs. i forhold til, hvad jeg selv har oplevet på PS4 Pro.

Men jeg kan nævne en enkelt markant bug for mit vedkommende (ud over ovennævnte loading + "objekt i væggen" issues)...

"To bug or not to bug":

Skærmen zoomede ind under air kick combos med kung fu shoes ved at hoppe ud fra en platform for at nå over til den næste (pt uopnåelige) platform med gentagne combos. Share-knappen nulstillede heldigvis "zoom in"-tilstanden (ingen in-game-knapper reagerede). Til info er det pt kun sket det samme sted - hver gang jeg lige akkurat er ved at nå platformen (ved at hoppe ud fra den platform, der kommer efter ham den lumre hestevognsfører - bemærk at jeg endnu ikke har shardet, der kan flytte objektet, som er placeret foran kreaturet...).

(Typer på mobilen så beklager evt kortfattethed/typos mv :P)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 24/06-19 01:14, rettet 24/06-19 01:15 
SkyblazeR>

Andre, der - med fundet af sin første 8-bit coin - oprettede et save og afprøvede diverse "8-bit"-våben via Jonannes? Min plan var først Encrypted Orchid, men endte med God Cross (ud fra tanken om, at det måtte have et "CV"-specialangreb).

Jeg så godt at der var nogle lidt "sjove" våben, men jeg tænkte at gemme det til end/post-game :P

Prøver at få udfordringen lidt i vejret ved at equippe 2 safe rings, men God Cross har en tendens til at "skide på stats" :D

Lidt sent nu, men jeg startede mit første spil på "HARD", og jeg vil anbefale alle at gøre det samme. Spillet er udfordrende, Og nogle fjender kan dræbe dig med kun få slag, men det virker balanceret til denne sværhedsgrad. Jeg tør slet ikke tænke på hvor nemme store dele af det må have været på normal.

Navngiver man sin fil "NIGHTMARE" åbner man op for alle tre sværhedsgrader med det samme. Vil dog ikke anbefale at starte på Nightmare.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/06-19 01:16, rettet 27/06-19 11:10 
KTC>
Kan du komme med eksempler på de bugs du har oplevet?

Der er helt sikkert meget mere, men her er hvad jeg lige kan huske:

1. Ovenstående nævnte fejl der ødelægger spil for folk der startede inden 1.02 patchen. Har ikke selv været ude for det, men det er slemt nok til at skulle nævnes.
2. Tilfældige ord der bare forsvinder fra underteksterne (erstattes med tom plads)
3. Den du nævner med ting der ikke kan samles op. Det kunne forsvares hvis det ikke var fordi det skete -konstant-, endda ofte ved loot der bare ligger på gulvet, og udviklerne faktisk har valgt at lave en funktion der giver dig lootet hvis du venter længe nok, i stedet for at prøve at fikse fejlen, virkelig dovent.
4. En boss (doppeltganger) der bliver væk indeni væggen hver gang den laver det der dash-angreb.
5. Nogle gange ekstra lange load-tider (2-5 minutter) efter Game Over er nyt sted. Næste gang man dør samme sted går det hurtigt nok. Hele den load-skærm burde dog nok arkiveres under "bug", da det virker ret overflødigt at have en load-skærm til at tage sig sammen efter en Game Over - der kommer en separat load-skærm til at loade spillet bagefter. Samme load-skærm kommer efter "bad ending"-Game Over der ellers bare tager dig tilbage til titelskærmen.
6. Load-skærm der bare fryser fast og aldrig kommer videre.
7. "Blå skærm" crash efter brug af waystone, der stopper spillet øjeblikkeligt.
8. Tilfældige "hiccups" hvor spillet fryser få sekunder, ofte når der sker noget (fjende dør, menuen åbner, osv) kort tid efter et save er loadet, eller nogle gange bare efter overgang til et nyt område.
9. Man kan stadig bevæge sig rundt, angribe, og skade fjender efter døds-animationen er afspillet, og skærmen langsomt fader ud.
10. Jeg fik en shard samtidig med at jeg blev angrebet af en fjende, hvilket resulterede i at den ikke blev tilføjet mit inventory. Da jeg fik samme shard senere, spillede hele zoom-ind animationen igen, men den beskrivende tekst var der ikke, og jeg fik den manglende shard.
11. Var forsvundet nede i gulvet i starten af Glutton Train bossen og kunne ikke finde ud af hvor jeg var, man kan stadig rende rundt og angribe gennem gulvet. Jeg tror muligvist dette måske er meningen(?), som en form for storytelling. Men når det er så uintuitivt at det ligner en fejl, ryger det stadig under "fejl" i min bog.

EDIT: 12. Nogle gange, inden man får den shard der gør at man kan gå under vandet, sidder man "fast" på Y-aksen i en vand-overflade, og kan ikke hoppe op af vandet, og "flyder" ikke på den måde man normalt ville.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/06-19 09:43 
Er ca. 15 timer inde i spillet og har begivet mig ind i hvad jeg formoder er enten det sidste eller næstsidste område i spillet.

Har uddybet mine tanker andre steder, så jeg opsummerer bare mine indtryk kort her i stedet:

Spillet tager rigtig meget efter SOTN på den gode måde, og en måde ingen af Iga's GBA eller DS spil formåede at gøre. Jeg tænker især på den ekstreme mængder spændende ting man kan finde og eksperimentere med, familiars, shards, og våben af alle tænkelige typer. Men bl.a. pga alle bugsne, og den akavede 2.5D grafik føles spillet virkelig forhastet i stærk modsætning til SOTN der føles som et af de mest velpolerede spil nogensinde.

Områderne er spændende at udforske, det umiddelbare gameplay fungerer rigtig godt, og udfordringen (på Hard) er et positivt trin op i forhold til SOTN. Soundtracket er fantastisk, men det er næsten komisk så meget de gentager elementer fra SOTN-soundtracket.

Jeg savner et lidt mindre lineært design af slottet. Det eneste tidspunkt jeg var i stand til at vige fra det område jeg "burde" være i, og udforske et andet, var jeg meget begrænset i hvor langt ind jeg kunne komme, og fandt intet af interesse.

Spillet vil virkelig gerne have at man bruger shards. Som nævnt spiller jeg på Hard, og at sætte sin lid til melee angreb er ofte for farligt ved mange, store, og aggressive fjender. Så i stedet for solid melee gameplay med platforming og timing i centrum, bliver spillet ofte i langt større grad et spørgsmål om at balancere sine resourcer i form af MP og HP, hvilket ikke er særlig spændende.

Denne balance reflekteres også af bosserne, der næsten aldrig kan betale sig at tilgå metodisk, og indlære deres mønste, det er næsten altid mere effektivt bare at spamme magi og potions. Hitboxes er svære at gennemskue, det er svært at se hvad der er baggrunde og hvad der kan skade en, angreb bliver dårligt (eller slet ikke) telegraferet, og både kameraet og partikeleffekter har tendens til at skjule ting der er vigtige at se. Generelt varierer bosserne fra "ikke særlig interessant" til "virkelig elendigt designet", og er uden tvivl spillets svageste punkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 24/06-19 11:36, rettet 25/06-19 10:59 
Jeg er meget enig med din opfattelse af at spillet tager meget fra SOTN, hvilket jeg også har nævnt tidligere og specielt musikken er så inspireret, at man forestiller sig at Iga har lavet en liste over de fleste numre fra SOTN, og har ønsket de samme instrumenter, bare i en lidt anderledes komposition. Det er virkelig god musik, men også lidt on-the-nose, hvilket også gælder ret mange af spillets fjender, der er slet skjulte remakes af fjender fra SOTN.

Jeg er blevet helt bidt af at farme og opgradere ting og sager, ligesom det også er blevet en sport at få lavet alle madretterne, samt fuldføre quests. I den forbindelse bemærker jeg, at menusystemet er super godt og intuitivt designet, så man f.eks. kan trykke til højre for at blade en hel side frem. Det eneste jeg for alvor savner, er en måde at quick-swappe shards, uden at skulle lave et dedikeret shortcut til det, men det er også bare for at være nitpicky.

Det lyder til at der åbenbart er en del bugs/performance issues i konsolversionen, som ikke rammer PC-udgaven, for jeg oplever stort set ikke nogen indlæsningstider (faktisk er det lidt en ulempe, da jeg ikke kan nå at læse hints), ligesom jeg heller ikke er rent i nogen af de andre bugs I henviser til. Game Over har jeg ikke oplevet mere end et par gange på bosserne, så har ikke set om man kan bevæge sig. Synes dog ret hurtigt den fader til Game Over teksten, så kan næsten ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre.

Bosserne er en blandet landhandel, og mange af dem har jeg bare attack-spammet, men konkluderede at det var min egen skyld, at det kunne lade sig gøre, fordi jeg kun spiller på Normal og har grindet en del, så er nok lidt overpowered i forhold til, hvad man normalt er på det sted i spillet.
Jeg synes ellers de har været gode til at gøre, så man ikke kan opgradere sine items for meget, før man kommer længere i spillet, ved at kræve ingredienser, som kun droppes af fjender i nye områder af spillet.

Jeg har kun engang imellem oplevet, at frameraten dykker til omkring de 80 fps, men ellers kører spillet ret lækkert. Man kan også vælge en "smooth out framerate" option, der dog begrænser spillet til 60 fps, så det bruger jeg ikke :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 24/06-19 11:52, rettet 24/06-19 11:52 
Jeg har hørt om virkelig mange fejl i PC-udgaven, men jeg kan heller ikke forestille mig at det er værre end på PS4. Hele det der roter-tårn 2.5D område dropper næsten hele tiden til ~15 FPS.

Ja, havde helt glemt den der shortcut-menu, den er da godt nok misforstået. Det ville være rigtig brugbart at have en shortcut-menu til bare hurtigt at skifte til shards eller udstyr der er mere brugbare i visse situationer, men når man udskifter hele sit inventory skaber det så meget arbejde med at vedligeholde sine shortcuts at det fjerner hele formålet med dem.

Menusystemet er generelt fint, men lige mht. cooking så synes jeg godt nok det er trættende at gennemføre en hel serie sidequests ved konstant at rende frem og tilbage mellem to rum med en indkøbsliste. Kunne de ikke i det mindste have placeret de to NPC'er ved siden af hinanden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 24/06-19 12:53 
Du kan da bare lade være med at være så nærig, og købe 5-10 stk af alle ingredienser ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 24/06-19 12:55 
Hvor får du alle de penge fra? :P
Tror ikke jeg har haft meget mere end 10,000 på noget tidspunkt, og halvdelen ryger som regel når jeg fylder op på potions eller lavet cooking quests.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 24/06-19 13:12, rettet 24/06-19 13:15 
Sørg for at få boostet dit LCK, for så dropper der stort set altid 100 mønter fra fakler, når du har fuld MP :D
Visse kister giver også en god spandfuld knaster, så lige så snart du har double jump, så kan man faktisk åbne en del af dem. Vil ikke skrive præcis hvordan, da jeg ikke ved om du vil anse det som spoiler :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 24/06-19 13:48, rettet 24/06-19 13:49 
Ah, så det er det der påvirker penge-drops! Synes nok de er blevet mere gavmilde med tiden.
Jeg har en rimelig god base-LCK nu, da jeg synes spillets drops er noget af det mest spændende ved det, jeg ofrer dog ikke mine andre stats til fordel for det, og kunne ikke drømme om at grinde for penge. :P (så hellere gå frem og tilbage mellem to rum efter at have tjekket hvilke ingredienser jeg mangler)
Det eneste jeg har grindet for pt. var jordbær og monstermælk, og det tog kun et par minutter for hver af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/06-19 21:31, rettet 24/06-19 21:32 
Sumez>
SkyblazeR>

Andre, der - med fundet af sin første 8-bit coin - oprettede et save og afprøvede diverse "8-bit"-våben via Jonannes? Min plan var først Encrypted Orchid, men endte med God Cross (ud fra tanken om, at det måtte have et "CV"-specialangreb).

Jeg så godt at der var nogle lidt "sjove" våben, men jeg tænkte at gemme det til end/post-game :P

Lyder til at du har rushet spillet ;)
Min tilgang er den typiske som i tidligere "SOTN"-spil: grinde en fjende, lige indtil jeg har alt hvad den bærer på sig :D Med mine 10 timer er jeg først nu nået til muligheden for at tilpasse hårfarve osv. >B-)

Sumez>
SkyblazeR>
Prøver at få udfordringen lidt i vejret ved at equippe 2 safe rings, men God Cross har en tendens til at "skide på stats" :D

Lidt sent nu, men jeg startede mit første spil på "HARD", og jeg vil anbefale alle at gøre det samme. Spillet er udfordrende, Og nogle fjender kan dræbe dig med kun få slag, men det virker balanceret til denne sværhedsgrad. Jeg tør slet ikke tænke på hvor nemme store dele af det må have været på normal.

Navngiver man sin fil "NIGHTMARE" åbner man op for alle tre sværhedsgrader med det samme. Vil dog ikke anbefale at starte på Nightmare

Ok, men jeg er gået i gang med det her spil som ren purist uden at læse op på koder mv. ;P
Men det må så blive ved næste gennemspilning...går ud fra den første åbner op for alle modes?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/06-19 21:40, rettet 24/06-19 21:42 
Alt for meget SPOILER-TEKST:
ovenfor, så det læser jeg først efter første gennemspilning :P

Sumez>
3. Den du nævner med ting der ikke kan samles op. Det kunne forsvares hvis det ikke var fordi det skete -konstant-, endda ofte ved loot der bare ligger på gulvet, og udviklerne faktisk har valgt at lave en funktion der giver dig lootet hvis du venter længe nok, i stedet for at prøve at fikse fejlen, virkelig dovent.

Lige præcis den måde, jeg fik de ting på. Konstant er måske så meget sagt :) Men har oplevet det 4-5 gange...

Har i øvrigt endnu ikke haft en game over efter de 10 timer (var tæt på mod Zangetsu, men nok kun fordi jeg ikke tidligere havde oplevet den helt vilde modstand på Normal).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
3of193of19Skrevet 24/06-19 21:43 
Sumez>
Er du helt vimmer et buggy spil. Tror aldrig jeg har prøvet et spil med så mange issues, det er virkelig utroligt. Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro det var blevet rushed.

Har du efter patchen?

Nå, min xbox One udgave er lige kommet, men det var kun spillet. Hvornår kommer Alchemist’s Treasure boksen?
SumezSumezSkrevet 25/06-19 08:46, rettet 25/06-19 08:47 
Jep der er masser af bugs i spillet med nuværende patch.
Du burde have fået en mail med en US tracking code til de backer-ting der mangler?

SkyblazeR>
Lyder til at du har rushet spillet ;)

Lyder til at jeg værdsætter en udfordring, og ikke er interesseret i at cheese spillet. ;)

Vil ikke ligefrem påstå at jeg "rusher" noget. Jeg har undersøgt hver en afkrog for kister, og slået til alle spillets vægge for at lede efter hemmeligheder, jeg prøver at fylde hele "monster-bogen" og har lavet samtlige cooking-quests der er tilgængelige for mig på mit nuværende sted i spillet.

Jeg har lavet et særligt "looting" build i mine shortcuts der pt. får min LUCK stat op på 75.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 25/06-19 16:33 
Hvordan sætter jeg egentlig en shortcut outfit? Fandt sharden der tillader det, men menuen føles MEGA bagvendt.
SumezSumezSkrevet 25/06-19 16:36 
Ja, den er voldsomt bagvendt. Det nemmeste er at gå ind i shortcut menuen (fra pause-menuen, ikke den man aktiverer med en skulderknap), vælger en retning og så vælger "paste current" i den lille menu. Så gemmer du hele dit nuværende "outfit" i den retning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 25/06-19 20:09, rettet 26/06-19 07:21 
Så fik jeg gennemført spillet "rigtigt", og min umiddelbare oplevelse af spillet har været ret positiv.

Jeg oplevede en enkelt boss, der gik i baglås, men ellers ikke de store problemer, ud over at jeg sad fast i spillet i ret lang tid, hvor jeg ikke anede hvad jeg skulle gøre for at komme videre. Det var åbenlyst, hvor jeg skulle hen for at komme videre, men jeg kunne ikke finde ud af hvordan. Det endte med at jeg måtte google det, hvor løsningen faktisk var noget jeg havde forsøgt, men det er lidt tricky at navigere, på grund af perspektivet, ligesom det også virkede som et lidt tåbeligt sted at placere det man skal bruge for at komme videre i spillet.
Det kan være vi skal lave en dedikeret spoiler-tråd til spillet, hvis jeg skal blive mere konkret end ovenstående...

Nu må jeg se om det skal gennemføres på Nightmare engang :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 25/06-19 23:13 
Vedr. Switch versionen, har de netop skrevet på Kickstarter, at de sætter fokus på at forbedre performance i denne udgave, så man må jo håbe at det giver pote.
Vil det sige, at spillet ikke engang kan holde 30fps stabilt på Switch på nuværende tidspunkt?
Er der nogen herinde, der har fået spillet til Switch endnu?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/06-19 05:57 
Venter stadig på min ps4.

Hvornår sender de fysisk ps4 spil afsted?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 26/06-19 07:05 
De har afsendt mit d. 14. Har du ikke fået en mail fra fangamer?
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/06-19 08:09 
Nej :(

Er det dem som sender i EU?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 26/06-19 08:15, rettet 26/06-19 08:40 
Wow, tilføj Valefar bossen (hvis han da hedder det samme som i COTM) til listen over ting der fungerer elendigt på PS4. Hver gang han hiver stakke med jetoner ind på banen, falder spillets framerate konsekvent til ca. 5fps... Hvorfor smider man sådan noget ud til offentligheden?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/06-19 08:40 
ChronoSousa>
Nej :(

Er det dem som sender i EU?

Nej, jeg fik bare en notification fra dem. Ser ud til spillet er sendt med DHL indenfor Europa.
j/k
KTCKTCSkrevet 26/06-19 10:28, rettet 26/06-19 11:31 
Sumez: Det var faktisk lige ham jeg fandt en bug ved, som gjorde at jeg var nødt til at starte forfra på kampen. Dog var der absolut ingen framerate problemer på min computer her...

SPOILER-TEKST:
Lad være med at bruge Invert på ham, når han laver grab på dig, for så hopper han delvist ud af skærmen, hvorved man ikke kan ramme ham i hovedet, som er hans eneste sårbare punkt :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 26/06-19 10:44, rettet 26/06-19 10:48 
Jeg oplevede ikke den fejl, men invert gjorde bare at nogle af hans angreb ikke kunne dodges. Hans grab angreb er i forvejen voldsomt held-baseret.
Hvorfor måtte du starte forfra? Fiksede det ikke problemet at reloade?

Jeg synes det er interessant at han i bund og grund tvinger dig til at SPOILER-TEKST:
bruge alle dine penge inden du kæmper mod ham. Jeg havde en hel del med mig inden den kamp, så efter han stjal alle mine penge ville kampen bare fortsætte i en evighed.
Rimelig "modigt" design, der nok har gjort en del lidt utilfredse :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 26/06-19 13:04 
Jeg mente ikke at starte forfra på hele spillet, men bare loade mit save og starte forfra på kampen. Jeg lige skrevet det lidt tydeligere nu :)

SPOILER-TEKST:
Jeg havde sparet over en halv million op da jeg kom til ham, så det resulterede i omkring 90.000 hitpoints, hvilket var helt latterligt meget. Jeg besøgte shoppen og tog et shopping spree med rabatkort og 8, 16 og 32 bit coins. Det pissede mig da en smule af, men ikke noget voldsomt, da jeg ikke rigtigt synes jeg havde andet at bruge pengene til end de items/shards, som giver bonus ud fra ens pengebeholdning. Et eller andet sted er det åndssvagt, at de både belønner og straffer for at samle sig en formue...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 27/06-19 11:09 
Det er rimelig meget det jeg gjorde, også. Jeg tænker det kan blive et større problem hvis jeg beslutter mig for at spille Nightmare mode in NG+, da jeg nok bliver ret afhængig af SPOILER-TEKST:
Money Is Power
:\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 27/06-19 23:21 
Bliver nødt til at starte forfra. En bug i forbindelse med en patch byttede rundt på open/close status af alle skattekister i spillet, så da jeg besejrede en boss var det key item jeg havde brug for i en Kristensen allerede var åbnet...
Suk.
Tager nok lige en pause på en måned indtil alle store bugs er fjernet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-19 00:11, rettet 28/06-19 00:12 
så da jeg besejrede en boss var det key item jeg havde brug for i en Kristensen allerede var åbnet...

:O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/06-19 08:55 
Den bug var udmeldt på release-dagen, og Beano skrev om den i et indlæg længere oppe, for ca. en uge siden, så ærgerligt du ikke fik advarslen :( Men også virkelig ringe at de heller ikke har fikset det endnu! Jeg måtte installere en ny patch i går, men jeg får stadig alle de samle gamle fejl som sædvanlig.

Så vidt jeg husker er det næsten halvvejs inde i spillet, så hvis det var på min gennemspilning ville jeg godt nok blive irriteret. Til gengæld, hvis jeg havde spillet på Normal ville jeg se det som en rigtig god undskyldning for at starte forfra på Hard, så det håber jeg er tilfældet for dig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/06-19 11:26 
Bekræftelse af at de arbejder på et fix til igangværende spil der "sidder fast":
https://www.facebook.com/bloodstainedrotn/posts/1776528949159486
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/06-19 13:09, rettet 28/06-19 13:09 
Samme bug som jeg nævnte længere oppe - de siger det kun er at issue hvis man startede før 1.02, men det gjorde man vel da det var dag 1 updaten?
SumezSumezSkrevet 28/06-19 13:55 
Det var en patch på over 8GB, kan ikke fortænke folk i ikke at gide vente på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/06-19 14:26 
Ungdommen nu om dage... ;)
NaieraNaieraSkrevet 29/06-19 12:59 
Med point, gavekort og premium-rabat fik jeg lige et eksemplar for 87,- hos Coolshop. Det er vist en godkendt pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 30/06-19 10:41, rettet 30/06-19 10:52 
Sad lige og så Gamesacks review af spillet. Han nævner at hvis man angiver sit navn som 8MEGAPOWER. Så får man et våben der inspireret af en Sega strømskinne.
Plus, er nogen her fra PlayRight der har en bonus med spillet?

Edite: glemte et link. https://youtu.be/Eqn-dyxiD2U koden og sværd kan ses ved 02:26
Le RoofLe RoofSkrevet 30/06-19 10:49, rettet 30/06-19 10:49 
Med det kendskab jeg har til Game Sack, så kan det vist kun være en joke :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 30/06-19 10:54 
Må desværre skuffe dig Le Roof ;) Det er rigtig nok https://showgamer.com/cheat-codes-for-bloodstained-ritual-of-the-night/
KTCKTCSkrevet 30/06-19 12:11 
Der er en del forskellige koder, som giver f.eks. big heads, specielle våben eller masker.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/06-19 12:27 
Godt at se nogen koder der giver sjove eller specielle ting i spillet. Noget jeg føler er lidt overset i mange spil i dag.
SumezSumezSkrevet 01/07-19 10:59 
Jeg sidder og samler de sidste dele op hist og pist, og det eneste jeg mangler i spillet, i forhold til dets achievements, er at finde alle items, hvilket jeg ikke helt ved om jeg har tålmodighed til (sært nok ingen achievements for ting som nightmare mode, speedrun eller boss rush?!)

Selvom det er meget tilfredsstillende, er det lidt kedeligt hvor overpowered man faktisk kan være i spillets slutning. Jeg har mage der gør 1500-2500 skade på alting hver gang jeg trykker på en knap, og mit sværd er spillets opgraderede crissaegrim-like med en absurd høj DPS. Det er fuldstændig umuligt at blive udfordret, og spillets "supersvære ekstra boss" var bare knap-spam der gik ned på ca. 5 sekunder. Jeg aner ikke engang hvilke angreb han havde? Der er flere ting jeg kan opgradere, som f.eks. nogle af spillets passive shards, og en del mad jeg mangler at kokkerere, men det er fuldstændig formålsløst når man alligevel er så OP.

Overvejede at starte NG+ på Nightmare for at få mere ud af spillet, men det bliver nok også overflødigt nemt. Måske kan jeg starte et helt nyt run fra starten af på Nightmare? Er der nogen der har prøvet at lege med det endnu?
Ved ikke om det er interessant i forhold til hvor meget besvær nogle af bosserne potentielt kan give, men jeg tænker at med den viden jeg har om spillet nu burde det også være muligt at kunne forberede sig bedre. Er nok mest bekymret for de første par bosser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
350 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig