X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro spils butikker i Tyskland


Svar
StarmanStarmanSkrevet 03/08-03 18:15 
Hejsa.
Jeg skal en tur til tyskland om et par dage, er der nogle der kender nogle gode butikker i det nordlige tyskland, Hamburg f.x.?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/08-03 19:04 
Mener der ligger en i Flensburg. hvis man står på havnen, er der noget der hedder "Hansen´s Bruggeri" og lige op ad den gade, er der en. Om den er god deeeet?
Sælg mig en Xbox =)
3of193of19Skrevet 03/08-03 19:56 
Telespiel Paradies? Den er ok :) Ikke noget overragende, men de har da en del gamle SNES, MD, mm spil. (Boede faktisk lige rundt om hjørnet)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/08-03 21:14 
Jeg skal ikke kunne sige hvad den hedder, men den havde da et fint udvalg af Retro.
Sælg mig en Xbox =)
StarmanStarmanSkrevet 04/08-03 22:17 
*bump*
asmasmSkrevet 05/08-03 00:35 
Der ligger en i Hamburg lige ved stationen, *jeg mener* at du når du kommer ud af sideindgangen på Hamborg Hbf skal ned af den "gågade" der ligger lige på den modsatte side (se evt efter hamburger sparkasse) når du kommer ud og så til højre af første gade. De havde alt fra moderne til retro, pal til jap (men det var nu ikke nogen stor butik)

men du må ikke hænge mig op på geografien vi havde kun 1 time i Hamburg da vi var på vej til WGT i Leipzig.
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
StarmanStarmanSkrevet 05/08-03 09:06 
Allertiders, du har ikke et navn på butikken :-))
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig