X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kraut Buster


Svar
SumezSumezSkrevet 19/03-15 12:38 
Så er NG Dev Team på banen igen med en rimelig åbenlys Metal Slug klon.

Ser meget godt ud, selvom det virker lidt undervældende i forhold til forlægget. Men meget sjovt at tyskere laver et spil der går ud på at pløje tyskere ned. :)

https://www.youtube.com/watch?v=CBdlmOXi9LM
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/03-15 13:46 
Grafikken og styringen (fysik) er godt nok ikke helt oppe at ringe, men der kan selvfølgelig nå at ske meget før vinter.
Lidt sjov detalje, at de animerer en soldat, der kløer sig i bollerne (1:38 i videoen)...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
spectrespectreSkrevet 20/03-15 07:13 
Det ser virkeligt forfærdeligt ud, især når man ikke kan lade være med at drage den direkte sammenligning til Metal Slug. Det ligner en Metal Slug klon lavet i flash, og har de brugte Wilhelm Scream til når soldaterne dør? Man må håbe det er placeholder, da spillet stadig er under udvikling. Man kan tydeligt se at der er smørfilter på, men de har skjult det med fake scanlines til deres screenshots.

Temaet er jeg dog vild med og den boss battle ser interessant ud
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 20/03-15 07:31, rettet 20/03-15 07:36 
Jeg fatter simpelthen ikke at NG Dev Team ikke har the brains til at finde på nye ting i stedet for at rippe gamle spil ideer ? :-( Det er mere tydeligere nu end før at det er en fuldstændig bevidst retning de kører. Trist! Jeg vil ihvertfald ikke smide mine hårdt tjente penge efter flere kloner.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/03-15 08:52 
Smørfilter må være noget emulatorhejs de kører på eller sådan noget? :! Det udvikles jo direkte til Neo Geo, ligesom deres andre spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/03-15 09:34 
Hvis Metal Slug ikke eksisterede, ville det egentligt ikke være så forfærdeligt. Men det virker så meget som en halvfesen klon, at det går fra hyldest til hån, IMO. Det føles SÅ forkert at se på :(
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 20/03-15 10:21, rettet 20/03-15 11:33 
Her er hvad de svare til mig efter jeg kom med kritikken på deres facebook side.

"Our mission is to continue the 16 bit genres on NEO GEO. We are not interested in innovations. We believe in slow evolution. There are already hundreds of Indie devs around that create innovative pseudo 8-bit games."

Jeg tror seriøst KUN de er interesserede i at tjene penge. Deres spil har heller ikke noget med evolution at gøre. Måske kun i det lys at folk som tidligere ikke viste hvad Neo Geo var kan have fået øjnene op.

Det er virkelig en skam.. :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/03-15 10:29 
Jeg tror helt klart også at de får sværere ved at sælge dette spil, af de årsager KB2 også nævner.
Jeg synes stadig at spillet i sig selv ser godt ud, men netop når man kan få Metal Slug 1, 2(X) og 3 til en endnu billigere pris end de plejer at sælge deres MVS spil til, virker det enormt formålsløst at skulle ud og investere i det her.

Selv Gunlord adskilte sig i stor nok grad fra Turrican til at det var værd at bruge tid på (ved godt du ikke kan lide det, neros :)), men det her er bare en carbon copy med en noget mere amatøragtig produktionskvalitet. Det samme problem jeg havde med Alien Hominid (som dog også var præget af dårligt level design).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/03-15 11:40 
Jeg tror nu godt jeg kan lide Gunlord. Blev bare så ærgelig over at der kun var en shmup bane i hele spillet? Troede det var et nyt Rendering Ranger R2 men blev kraftigt skuffet.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-19 14:55 
Kraut Buster

Spændende!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/02-19 09:32 
Vildt :-)

Håber det er godt så.
Bashful Neophyte
MuertoMuertoSkrevet 10/02-19 17:12 
Ret sjovt spil, har prøvet det et par gange i Beta stadiet - nåede desværre ikke med på preorder vognen.
Men kan brække mig over det allerede nu kan købes på eBay for 1.800$....
SumezSumezSkrevet 10/02-19 17:31 
Det bliver vist næppe solgt til det pris. :)
Men ja, det er ret uærligt overfor udviklerne at forudbestille det kun for at kunne sælge videre til merpris øjeblikkeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig